- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
Світлана Сад вислухала проблеми жителів Сарненського району
Добавлено Адміністратор Пт, 12/07/2013 - 12:31
Заступниця голови облдержадміністрації провела виїзний прийом громадян у Сарненській райдержадміністрації, щоб селяни не долали сотню кілометрів до Рівного. Зокрема, краяни зверталися до Світлани Сад за допомогою в перекритті даху, оздоровленні дітей і перерахунку пенсій. Також заявників цікавили роз’яснення щодо оформлення соціальних допомог, участі в бюджетних програмах придбання здешевленого житла, а також можливість вирішення інших нагальних питань.
Заступниця запевнила заявників, що всі вони одержать гарантовану їм державою допомогу та підтримку. Відтак, доручила відповідним службам вивчити та вирішити у визначені законом терміни порушені на прийомі громадян проблеми.
Заступниця запевнила заявників, що всі вони одержать гарантовану їм державою допомогу та підтримку. Відтак, доручила відповідним службам вивчити та вирішити у визначені законом терміни порушені на прийомі громадян проблеми.
»
- Запис користувача: Адміністратор
- Login to post comments