- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
На Рівненщині адмінпослуги вже надають у 115 поштових відділеннях
Добавлено Адміністратор Пт, 19/07/2013 - 10:16
Мережа новостворених відділень вдвічі перевищує плановий показник, зауважив на відеоселекторній нараді в.о. голови облдержадміністрації Анатолій Юхименко. Він також повідомив Віце-прем’єр-міністра України Олександра Вілкула, що Рівненнщина не зупинятиметься на досягнутому. Так, під час обласного комітету з економічних реформ буде відпрацьована подальша стратегія співпраці з поштарями, аби селяни одержували професійні адмінпослуги у своєму ж населеному пункті. Адже ініційоване Президентом України реформування системи організації влади на місцях покликане покращити життя людей та якість їх обслуговування.
Вже нині за посередництвом пошти можна отримати 25 видів адмінпослуг. Відтак, за довідкою селянам уже не потрібно їхати в райцентр і витрачати час та гроші на проїзд. Краянам потрібно просто прийти у поштове відділення, заповнити необхідні документи, відправити лист на замовлення та отримати відповідь. За такою спрощеною схемою поштарі вже готові допомогти людям отримати довідку про доходи та пенсію, оформити субсидію на відшкодування витрат на оплату комунальних послуг, одержати виписки з єдиного державного реєстру, посвідчення, встановити статус пільговика та надати інші види адмінпослуг. Анатолій Юхименко також запевнив, що в області працюватимуть над розширенням переліку послуг, аби максимально допомагати селянам.
»
- Запис користувача: Адміністратор
- Login to post comments