- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
Сарненська ОДПІ інформує
Добавлено Адміністратор Чт, 03/10/2013 - 17:47
Сервіс «Пульс» захистить від неправомірних дій.
Корупція завжди має двосторонній характер . Адже окрім посадової особи, яка приймає вартісні подарунки або ж пожертви у розмірі більш як 50% від мінімальної заробітної плати, є ще особи-дарувальники, які готові вказаним шляхом отримати благо від державних службовців. Закон України «Про засади запобігання і протидії корупції» у ст. 4 надає нам вичерпний перелік суб’єктів відповідальності за корупційне правопорушення, до яких відносяться всі посадові особи, що працюють в державній системі влади і управління. Проте є ще дарувальники, які більшою мірою відноситься до морально-етичної сфери і не регулюється законодавчою базою.
Рішучий крок у боротьбі з корупційними діями зробила податкова служба, відкривши сервіс «Пульс», який спрямований на захист платників податків від неправомірних дій держслужбовців. Державна податкова служба України створила для бізнесу безпрецедентно доступний канал комунікації, який демонструє готовність до діалогу раніше закритої і недоступної системи.
Найцікавіше у процесі змін те, що антикорупційний сервіс «Пульс» є перевіркою не лише державного органу, але й громадян України.
Сервіс «Пульс» – це ще один крок у боротьбі з корупцією .
Номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу «Пульс» Міністерства доходів та зборів для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07.
»
- Запис користувача: Адміністратор
- Login to post comments