- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
Рівненщина однією з перших розпочала опалювальний сезон
Добавлено Адміністратор Пт, 18/10/2013 - 12:36
На міністерському селекторі до нашої області не було зауважень щодо своєчасності пуску тепла. Зокрема, голова облдержадміністрації Василь Берташ зауважив, що Рівненщина – серед регіонів-лідерів, де оперативно запустили 100 відсотків котелень й подали теплоносій у всі соціальні заклади та житлові будинки. Також експерти проревізували всі модернізовані котельні та перевірили запаси альтернативного палива. Так, торфобрикетів, дров, щепи та пелетів зарезервували в достатній кількості, наголосив Василь Берташ. За його дорученням, в області також налагодили діалог зі споживачами. Зокрема, на перебої теплопостачання люди можуть поскаржитися по телефону, адже впродовж усього опалювального сезону працюватиме диспетчерська служба. Так із 7 до 19 години про проблеми з обігрівом можна повідомити за номером 28-99-56, а в нічний час (19.00 - 7.00) діє телефонна лінія 28-44-72. Невдоволених споживачів Рівного вислухають за номером 1553 та переадресують скаргу комунальникам, які відповідають за обслуговування того чи іншого району.
Такий зворотній зв'язок із споживачами дозволить оперативно реагувати на технічні несправності, аби в домівках жителів області було тепло, підсумував Василь Берташ.
»
- Запис користувача: Адміністратор
- Login to post comments