- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
Сарненська ОДПІ роз'яснює
Добавлено Адміністратор Пн, 25/11/2013 - 11:54
Днями, в редакції газети «Сарненські новини», начальник Сарненської ОДПІ Ірина Олендер провела «гарячу лінію» для платників податків району:
Чи необхідно ФОП на загальній системі оподаткування після 18.10.2013 реєструвати нову форму Книги обліку доходів та витрат і переносити до неї дані із Книги, що велась до дати її реєстрації?
Міндоходів рекомендує фізичним особам – підприємцям на загальній системі оподаткування продовжувати ведення Книги обліку доходів і витрат, за формою затвердженою наказом ДПА України від 24.12.2010 № 1025 , до кінця 2013 року, а з 01.01.2014 року зареєструвати та вести Книгу доходів і витрат за формою, затвердженою наказом Міндоходів від 16.09.2013 № 481. У разі реєстрації в 2013 році Книги 481, фізична особа – підприємець при заповненні та поданні податкової декларації про майновий стан і доходи за звітний період повинна врахувати показники Книги 1025, що велась нею протягом звітного року до дати реєстрації нової Книги.
В який термін та за якою формою подають звіт щодо сум нарахованого ЄВ ФОП, які обрали спрощену систему оподаткування без використання праці найманих працівників?
Фізичні особи - підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, без використання праці найманих працівників, формують та подають звіт самі за себе один раз на рік до 10 лютого року, наступного за звітним періодом. Звітним періодом є календарний рік. Звіт подається за формою згідно таблиць 2, 4 додатку 5 «Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску» до «Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» № 454. При цьому, звіт не подається платниками єдиного податку, які є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу.
Як і коли можна попасти до вас на особистий прийом?
Особистий прийом здійснюю щовівторка з 10 до 13 год. . Попередньо записатися на прийом можна за телефоном 32018 або безпосередньо в інспекції, через «Приймальню громадян», яка знаходиться на першому поверсі.
Який термін сплати ЄВ фізичними особами - підприємцями, які обрали спрощену систему оподаткування без використання найманої праці з 01.10.2013р.?
Фізичні особи - підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування без використання найманої праці, сплачують єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Платники можуть сплачувати єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у вигляді авансового платежу в розмірі, який самостійно визначили, до 20 числа кожного місяця поточного кварталу. При цьому суми єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, сплачені у вигляді авансових платежів, ураховуються платником при остаточному розрахунку, який здійснюється ним за календарний квартал до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та не можуть бути менше мінімального страхового внеску на місяць.
Нещодавно в газеті «Сарненські новини» було оголошення про вакантні посади в Сарненській ОДПІ, якщо не секрет, який посадовий оклад має рядовий інспектор?
Посадовий оклад ГДІ згідно нині діючого штатного розпису 1147 грн.
Чи потрібно роботодавцям подавати звіт щодо сум нарахованого ЄВ, якщо протягом звітного періоду доходи на користь найманих працівників ( директору та бухгалтеру) не нараховувались, оскільки підприємство не здійснює господарської діяльності?
Перелік платників єдиного внеску визначено ст. 4 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями , зокрема, ними є роботодавці (страхувальники) – підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, фізичні особи – підприємці, в тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, та члени сімей цих осіб, які беруть участь у провадженні ними підприємницької діяльності та фізичні особи, які забезпечують себе роботою самостійно, за умови, якщо вони: використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством; мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.
Пунктом 3.1 розділу III Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 09 вересня 2013 року № 454 визначено, що страхувальники, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, у частині подання звіту за таких осіб зобов’язані формувати та подавати до органів доходів і зборів звіт протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду. Тобто, роботодавці (страхувальники), які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, у частині подання звіту за таких осіб зобов’язані формувати та подавати до органів доходів і зборів звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування незалежно від того, чи нараховувався дохід найманим працівникам (застрахованим особам).
Разом з тим, хочу звернути увагу всіх суб*єктів господарської діяльності, у яких оформлені трудові відносини, але із певних причин заробітна плата не нараховується, що вони в даному випадку порушують законодавство по оплаті праці, бо в любому випадку найманій особі має нараховуватися згідно законодавства мінімальна заробітна плата. Відповідно ст. 95 КЗпП мінімальна заробітна плата – це законодавчо встановлений розмір заробітної плати за просту, некваліфіковану роботу, нижче якого не може здійснюватися оплата за виконану працівником місячну, погодинну норму праці. Мінімальна заробітна плата являється державною соціальною гарантією, обов*язковою на всій території України для підприємств, установ, організацій всіх форм власності і господарювання , в т. ч . фізичних осіб. При цьому ніяких виключень ні для директора, ні для підприємства, що не здійснює діяльність, діючим законодавством не передбачено.
Таким чином, підприємство зобов*язане нарахувати і виплатити заробітну плату (розмір якої не може бути нижче мінімально встановленого) всім своїм працівникам. Виходом із даної ситуації може бути встановлення неповного робочого часу (на підставі ст. 56 КЗпП). Оплата праці в таких випадках здійснюється пропорційно відпрацьованому часу. Таким чином, оптимальним, на мій погляд, виходом буде встановлення директору (бухгалтеру) неповного робочого дня/неділі і нарахування/виплата заробітної плати (по які законодавство не встановлює мінімальних значень) виходячи із відпрацьованого часу.
Міндоходів рекомендує фізичним особам – підприємцям на загальній системі оподаткування продовжувати ведення Книги обліку доходів і витрат, за формою затвердженою наказом ДПА України від 24.12.2010 № 1025 , до кінця 2013 року, а з 01.01.2014 року зареєструвати та вести Книгу доходів і витрат за формою, затвердженою наказом Міндоходів від 16.09.2013 № 481. У разі реєстрації в 2013 році Книги 481, фізична особа – підприємець при заповненні та поданні податкової декларації про майновий стан і доходи за звітний період повинна врахувати показники Книги 1025, що велась нею протягом звітного року до дати реєстрації нової Книги.
В який термін та за якою формою подають звіт щодо сум нарахованого ЄВ ФОП, які обрали спрощену систему оподаткування без використання праці найманих працівників?
Фізичні особи - підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, без використання праці найманих працівників, формують та подають звіт самі за себе один раз на рік до 10 лютого року, наступного за звітним періодом. Звітним періодом є календарний рік. Звіт подається за формою згідно таблиць 2, 4 додатку 5 «Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску» до «Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» № 454. При цьому, звіт не подається платниками єдиного податку, які є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу.
Як і коли можна попасти до вас на особистий прийом?
Особистий прийом здійснюю щовівторка з 10 до 13 год. . Попередньо записатися на прийом можна за телефоном 32018 або безпосередньо в інспекції, через «Приймальню громадян», яка знаходиться на першому поверсі.
Який термін сплати ЄВ фізичними особами - підприємцями, які обрали спрощену систему оподаткування без використання найманої праці з 01.10.2013р.?
Фізичні особи - підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування без використання найманої праці, сплачують єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Платники можуть сплачувати єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у вигляді авансового платежу в розмірі, який самостійно визначили, до 20 числа кожного місяця поточного кварталу. При цьому суми єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, сплачені у вигляді авансових платежів, ураховуються платником при остаточному розрахунку, який здійснюється ним за календарний квартал до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та не можуть бути менше мінімального страхового внеску на місяць.
Нещодавно в газеті «Сарненські новини» було оголошення про вакантні посади в Сарненській ОДПІ, якщо не секрет, який посадовий оклад має рядовий інспектор?
Посадовий оклад ГДІ згідно нині діючого штатного розпису 1147 грн.
Чи потрібно роботодавцям подавати звіт щодо сум нарахованого ЄВ, якщо протягом звітного періоду доходи на користь найманих працівників ( директору та бухгалтеру) не нараховувались, оскільки підприємство не здійснює господарської діяльності?
Перелік платників єдиного внеску визначено ст. 4 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями , зокрема, ними є роботодавці (страхувальники) – підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, фізичні особи – підприємці, в тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, та члени сімей цих осіб, які беруть участь у провадженні ними підприємницької діяльності та фізичні особи, які забезпечують себе роботою самостійно, за умови, якщо вони: використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством; мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.
Пунктом 3.1 розділу III Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 09 вересня 2013 року № 454 визначено, що страхувальники, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, у частині подання звіту за таких осіб зобов’язані формувати та подавати до органів доходів і зборів звіт протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду. Тобто, роботодавці (страхувальники), які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, у частині подання звіту за таких осіб зобов’язані формувати та подавати до органів доходів і зборів звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування незалежно від того, чи нараховувався дохід найманим працівникам (застрахованим особам).
Разом з тим, хочу звернути увагу всіх суб*єктів господарської діяльності, у яких оформлені трудові відносини, але із певних причин заробітна плата не нараховується, що вони в даному випадку порушують законодавство по оплаті праці, бо в любому випадку найманій особі має нараховуватися згідно законодавства мінімальна заробітна плата. Відповідно ст. 95 КЗпП мінімальна заробітна плата – це законодавчо встановлений розмір заробітної плати за просту, некваліфіковану роботу, нижче якого не може здійснюватися оплата за виконану працівником місячну, погодинну норму праці. Мінімальна заробітна плата являється державною соціальною гарантією, обов*язковою на всій території України для підприємств, установ, організацій всіх форм власності і господарювання , в т. ч . фізичних осіб. При цьому ніяких виключень ні для директора, ні для підприємства, що не здійснює діяльність, діючим законодавством не передбачено.
Таким чином, підприємство зобов*язане нарахувати і виплатити заробітну плату (розмір якої не може бути нижче мінімально встановленого) всім своїм працівникам. Виходом із даної ситуації може бути встановлення неповного робочого часу (на підставі ст. 56 КЗпП). Оплата праці в таких випадках здійснюється пропорційно відпрацьованому часу. Таким чином, оптимальним, на мій погляд, виходом буде встановлення директору (бухгалтеру) неповного робочого дня/неділі і нарахування/виплата заробітної плати (по які законодавство не встановлює мінімальних значень) виходячи із відпрацьованого часу.
Сарненська ОДПІ
»
- Запис користувача: Адміністратор
- Login to post comments