- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 430 від 13 грудня 2013 року "Про затвердження Порядку координації головою Сарненської районної державної адміністрації діяльності територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та забезпечення сприяння у виконанн"
Добавлено Адміністратор Пн, 23/12/2013 - 11:16
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
13 грудня 2013 року №430
Про затвердження Порядку координації
головою Сарненської районної державної
адміністрації діяльності територіальних органів
міністерств, інших центральних органів виконавчої
влади та забезпечення сприяння у виконанні
покладених на зазначені органи завдань
Відповідно до Указу Президента України від 24 травня 2013 року № 307/2013 “Про заходи щодо забезпечення здійснення місцевими державними адміністраціями виконавчої влади на відповідній території ”, постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013 року № 667 “Про затвердження Порядку координації головами місцевих державних адміністрацій діяльності територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та забезпечення сприяння у виконанні покладених на зазначені органи завдань ”, керуючись ст..31,41 Закону України “ Про місцеві державні адміністрації ”:
1. Затвердити Порядок координації головою районної державної адміністрації діяльності територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та забезпечення сприяння у виконанні покладених на зазначені органи завдань (далі - Порядок), що додається.
2. Визначити відповідальними за взаємодію районної державної адміністрації з територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади першого заступника та заступників голови адміністрації відповідно до розподілу функціональних повноважень.
3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації Стельмаха В.М.
Виконуючий обов’язки
голови адміністрації О.Хомич
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
Сарненської районної
державної адміністрації
13 грудня № 430
ПОРЯДОК
координації головою Сарненської районної державної адміністрації діяльності територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та забезпечення сприяння у виконанні покладених на зазначені органи завдань
1. Цей Порядок визначає механізм здійснення головою Сарненської районної державної адміністрації на території Сарненського району заходів з координації діяльності територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади (далі - територіальні органи) та забезпечення сприяння таким органам у виконанні покладених на них завдань, якщо інше не передбачено законодавством.
2. Координація діяльності територіальних органів та забезпечення сприяння їм у виконанні покладених на такі органи завдань здійснюється головою районної державної адміністрації шляхом:
погодження призначення на посади керівників територіальних органів, якщо інше не передбачено законом;
погодження пропозицій щодо пріоритетів та проектів планів роботи територіальних органів (крім випадків здійснення контролю за діяльністю районної держадміністрації);
заслуховування на засіданнях колегій районної держадміністрації звітів (інформації) керівників територіальних органів про виконання планів роботи та стану справ у відповідній сфері;
включення до складу консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів і служб районної держадміністрації керівників територіальних органів за згодою;
визначення (у разі потреби) посадової особи районної держадміністрації для включення до складу колегії територіального органу;
проведення спільних засідань колегіальних органів, нарад та інших спільних заходів з територіальними органами;
визначення структурного підрозділу або посадової особи, що відповідає за взаємодію районної держадміністрації та територіального органу.
3. Територіальні органи подають районній державній адміністрації:
1) інформацію, необхідну для здійснення покладеного на районну державну адміністрацію контролю;
2) інформацію про:
стан виконання покладених на територіальні органи завдань у процесі реалізації державної політики у відповідних сферах на території Сарненського району;
виконання розпоряджень, прийнятих головою районної державної адміністрації;
публікацію у місцевих друкованих засобах масової інформації оголошень про проведення конкурсу на заміщення посад у територіальних органах;
структурний підрозділ або посадову особу, що відповідає за взаємодію з районною держадміністрацією;
3) пропозиції щодо пріоритетів та планів (річних, піврічних) роботи територіальних органів для погодження;
4) пропозиції щодо:
включення до складу консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів і служб районної держадміністрації керівників територіальних органів;
проведення спільних засідань з питань, що потребують прийняття узгодженого рішення.
4. Районна державна адміністрація подає територіальним органам пропозиції щодо:
заходів, спрямованих на узгодження дій територіальних органів та об’єднання їх зусиль для виконання спільних завдань;
внесення змін до пріоритетів та планів (річних, піврічних) роботи територіальних органів ( крім випадків здійснення контролю за діяльністю районної держадміністрації );
включення у разі потреби до складу колегії територіального органу посадової особи районної держадміністрації;
удосконалення взаємодії територіальних органів з районною держадміністрацією;
5. Районна держадміністрація на засіданнях колегії заслуховує звіти (інформацію) керівників територіальних органів про виконання планів роботи та стану справ у відповідній сфері з метою здійснення державного контролю, покладеного на адміністрацію.
На розгляд колегій районної держадміністрації можуть виноситися питання про відповідність керівників територіальних органів займаній посаді.
На підставі прийнятих колегією рішень голова районної держадміністрації у встановленому порядку порушує питання про відповідність таких керівників займаній посаді.
Керівник апарату адміністрації В.Стельмах
»
- Login to post comments