Також дивіться новини на facebook.com

№ 413 від 02 грудня 2013 року "Про роботу виконавчого комітету Кричильської сільської ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»"

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
 
 
02 грудня 2013 року                                                                                  413
 
Про роботу виконавчого комітету

Кричильської сільської ради по здійсненню

делегованих повноважень, визначених

Законом України «Про місцеве
самоврядування в Україні»
 

     Відповідно до статті 35 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 1999 року №339 «Про Порядок здійснення органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади» та згідно плану розгляду питань на засіданнях колегій Сарненської райдержадміністрації, структурними підрозділами райдержадміністрації вивчено практику роботи виконавчого комітету Кричильської сільської ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Виконавчим комітетом Кричильської сільської ради розроблено та затверджено рішенням виконавчого комітету від 20.07.2011 №49 заходи по виконанню розпорядження голови райдержадміністрації від 03.06.2011 №280 «Про стан виконання делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».

На постійному контролі в сільській раді перебуває питання виконання бюджету ради. Зокрема, за 2012 рік виконання бюджету по власних доходах загального фонду Кричильської сільської ради становило 101,4 відс., за січень-жовтень 2013 року – 101,2 відс.

Виконавчим комітетом Кричильської сільської ради забезпечується постійний контроль за належним благоустроєм на території населених пунктів сільської ради. Рішенням сесії сільської ради від 06.04.2012 №300 затверджено правила благоустрою по Кричильській сільській раді. Визначені місця для розташування санкціонованих сміттєзвалищ, проведено паспортизацію сміттєзвалища в с. Кричильськ та виконані роботи по благоустрою сміттєзвалища (використано на облаштування 10 тис.грн). Також придбано 5 контейнерів для збирання твердих побутових відходів, проводиться організаційна робота по вирішенню питання щодо збирання та вивезення відходів по населених пунктах ради.

Упродовж 2012 року та звітного періоду 2013 року виконавчим комітетом Кричильської сільської ради вжито ряд заходів, спрямованих на покращення соціально-економічного та культурного життя мешканців сільської ради. Створено та забезпечено функціонування громадського формування з охорони громадського порядку, яке на даний час очолює секретар сільської ради      Токов І.Н. Проводяться рейди по місцях дозвілля молоді у вихідні та святкові дні громадським об’єднанням. На засіданні адмінкомісії впродовж 10 місяців 2013 року розглянуто 6 справ

Є позитивні напрацювання у спортивно-масовій та культосвітній роботі.

Разом з тим, виконавчий комітет Кричильської сільської ради не використовує в повній мірі повноваження, які делеговані Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні». Зокрема, вимагає конкретизації робота по аналізу виконання сільського бюджету за квартальні періоди, слід повніше використовувати можливості, надані Кодексом України про   адміністративні правопорушення, більше уваги приділяти питанням благоустрою та утримання в належному стані сміттєзвалищ. З огляду на зазначене, керуючись ст.13, 16, 28 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»:

1. Інформацію Кричильського сільського голови Дорожка Миколи Даниловича «Про роботу виконавчого комітету Кричильської сільської ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» взяти до відома.

2. Роботу виконавчого комітету Кричильської сільської ради по виконанню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» визнати задовільною.

3. Рекомендувати виконавчому комітету Кричильської сільської ради :

3.1. В місячний термін розглянути матеріали за результатами проведення виїзного засідання колегії райдержадміністрації на засіданні виконавчого комітету та розробити заходи по усуненню недоліків, виявлених під час вивчення стану виконання делегованих повноважень.

         3.2. Постійно аналізувати надходження податків і зборів від платників податків, вести облік надходжень в розрізі платників та податків з метою виявлення податкового боргу та проводити відповідну роботу щодо його погашення.

         3.3. Спільно з управлінням Держземагенства у Сарненському районі Рівненської області та Сарненською об’єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Міністерства доходів і зборів у Рівненській області провести уточнення стану використання земель сільськогосподарського і несільськогосподарського призначення і юридичного посвідчення права користування ними.

         3.4. Надати усі списки на виплату компенсацій на придбання твердого палива та скрапленого газу у готівковій формі у розмірі 100 відс.

         3.5. Покращити роботу з аналізу звернень громадян щодо виявлення найбільш актуальних проблем та внесення пропозицій стосовно шляхів їх розв’язання.

 3.6. Забезпечити проведення земельних аукціонів по продажу вільних земельних ділянок та прав оренди на них.

         3.7. З метою забезпечення законності та правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян на території Кричильської сільської ради забезпечити роботу адміністративної комісії при виконавчому комітеті у відповідності до вимог Кодексу України про адміністративні правопорушення.

         3.8. З метою посилення контролю за дотриманням правил благоустрою, в місячний термін уповноважити спеціально визначених осіб на складання протоколів про адміністративні правопорушення.

         3.9. Активізувати роботу з метою недопущення побутової злочинності, насильства в сімї, виявлення осіб, які займаються збутом самогону та виявлення неблагополучних сімей.

         3.10. Забезпечити вчасне виявлення сімей з дітьми, які перебувають в кризових або складних життєвих обставинах, надавати їм всебічну допомогу   з метою запобігання вилучення дітей із сімейного оточення та виходу їх у стан безпритульності.

         3.11. Вирішити питання по заповненню вакансії спеціаліста по соціальній роботі з дітьми, сімями, молоддю та спорту.

         3.12. Не менш як один раз на рік здійснювати контроль за умовами утримання, навчання та виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають під опікою, піклуванням.

         3.13. Привести у відповідність із вимогами чинного законодавства документацію щодо поводження з відходами. Укомплектувати та упорядкувати майданчики для збирання твердих побутових відходів.

         3.14. Дотримуватись встановлених державних стандартів, норм та правил у сфері благоустрою населених пунктів. Утримувати в належному стані водоохоронні та водозахисні смуги.

         3.15. Вирішити питання з організації надання побутових послуг жителям Кричильської сільської ради.

         3.16. Впродовж 2014 року виготовити проектно–кошторисну документацію на проведення капітального ремонту клубу с. Угли.

         3.17. Розробити номенклатуру справ на 2014 рік, відповідно до Переліку типових документів до 01 січня 2014 року.

         3.18. Оновити наочну інформацію з витягами основних положень по обліку військовозобов’язаних та призовників, а також про передбачену відповідальність за вчинення різного роду правопорушень.

         4. Відділу охорони здоров’я Сарненської районної державної адміністрації cпільно з КЗ «Сарненський районний ЦПМСД» Сарненської районної ради впродовж 2014 року:

         4.1. Провести капітальний ремонт ФАПів с. Поляна та с. Угли.

         4.2. Забезпечити кардіографом ЛАЗПСМ с. Кричильськ.

                  5. Відділу освіти Сарненської районної державної адміністрації:

         5.1. Впродовж 2014 року провести ремонт системи водовідведення в Полянській ЗОШ І-ІІ ст.

         5.2. Замінити вікна у спортивній залі Кричильської ЗОШ І-ІІ ст. до 01 січня 2015 року

         5.3. Впродовж 2014 року провести ремонт системи опалення у майстерні та відновлення внутрішніх вбиралень Кричильської ЗОШ І- ІІ ст.

 

         6. Виконавцям про хід виконання розпорядження інформувати райдержадміністрацію до 01 квітня 2014 року та до 01 січня 2015 року.

         7. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації Сухареву Т Є.

 
 
 
 
Виконуючий обов’язки

голови адміністрації                                                                         О. Хомич