- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 414 від 02 грудня 2013 року "Про роботу виконавчого комітету Коростської сільської ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України « Про місцеве самоврядування в Україні»"
Добавлено Адміністратор Пн, 13/01/2014 - 14:54
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
02 грудня 2013 року № 414
Про роботу виконавчого
комітету Коростської сільської
ради по здійсненню делегованих
повноважень, визначених
Законом України « Про місцеве
самоврядування в Україні»
Відповідно до статті 35 Закону України « Про місцеві державні адміністрації» та постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 1999 року № 339 « Про порядок здійснення органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади» та з метою покращення роботи виконкому Коростської сільської ради:
1. Інформацію Коростського сільського голови Климця О.З. « Про роботу виконавчого комітету Коростської сільської ради по здійсненню делегованих повноважень визначених Законом України « Про місцеве самоврядування в Україні» взяти до відома.
2. Роботу виконавчого комітету Коростської сільської ради по виконанню делегованих повноважень, визначених Законом України « Про місцеве самоврядування в Україні» визнати задовільною.
3. Рекомендувати виконавчому комітету Коростської сільської ради:
3.1. В місячний термін розглянути матеріали за результатами проведення виїзного засідання колегії районної державної адміністрації на засіданні виконавчого комітету та розробити і затвердити заходи по усуненню недоліків, виявлених під час вивчення стану виконання делегованих повноважень.
3.2. З метою підвищення ефективності використання об’єктів комунальної власності територіальної громади та земель сільськогосподарського та несільськогосподарського призначення і відповідно збільшення надходжень до бюджету сільської ради розробити порядок передачі майна територіальної громади в оренду та методику розрахунку і порядок використання плати за оренду майна територіальної громади.
3.3. Спільно з управлінням Держземагенства у Сарненському районі Рівненської області та Сарненською об’єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Міністерства доходів і зборів у Рівненській області провести уточнення стану використання земель сільськогосподарського і несільськогосподарського призначення і юридичного посвідчення права користування ними.
3.4. Забезпечувати постійний контроль за належним благоустроєм на території населених пунктів Коростської сільської ради.
3.5. Забезпечити роботу адміністративної комісії у відповідності до вимог Кодексу України про адміністративні правопорушення.
3.6. Покращити роботу виконавчого комітету по виконанню документів органів виконавчої влади вищого рівня та інформуванню райдержадміністрації про стан їх виконання на території ради.
3.7. Сформувати список осіб, зарахованих до кадрового резерву відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24.10.2001 року за № 1386 « Про затвердження Типового порядку формування кадрового резерву в органах місцевого самоврядування».
3.8. Розробити номенклатуру справ на 2014 рік, відповідно до переліку типових документів.
3.9. Виготовити проектно-кошторисну документацію на проведення капітальних ремонтів закладів культури сіл Корост, Одринки, Мале Вербче.
3.10. Спільно з громадою села Одринки вирішити питання перепрофілювання частини клубної установи під спортивно-оздоровчий заклад з метою ефективного використання загальної площі закладу.
4. Відділу охорони здоров’я районної державної адміністрації:
4.1.Упродовж 2014 року забезпечити перекриття даху фельдшерсько-акушерського пункту с. Одринки;
4.2. Упродовж 2014 року здійснити капітальний ремонт приміщення фельдшерсько-акушерського пункту с. Мале Вербче.
5. Відділу освіти райдержадміністрації:
5.1. Відновити роботу внутрішнього туалету на другому поверсі Одринківського загальноосвітнього навчального закладу.
5.2. Продовжити роботу по заміні вікон в Коростському загальноосвітньому навчальному закладі.
6. Відділу культури і туризму районної державної адміністрації:
6.1. Спільно з керівниками закладів культури Коростського сільського культурно - дозвіллєвого комплексу забезпечити належну організацію роботи любительських об’єднань.
7. Відділу економічного розвитку і торгівлі районної державної адміністрації:
7.1. Забезпечити належний контроль за дотриманням закладами торгівлі, ресторанного господарства вимог порядку торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення.
7.2. Забезпечити проведення роз’яснювальної роботи щодо забезпечення виконання працівниками закладів торгівлі, ресторанного господарства вимог статті 15-3 « Обмеження щодо продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів» Закону України « Про державне регулювання виробництва і обігу
спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів».
7.3. Активізувати діяльність виконавчого комітету по залученню громадян
( приватних підприємців) для відновлення надання побутових послуг на території ради.
8. Виконавцям про хід виконання розпорядження голови районної державної адміністрації інформувати до 01 січня 2015 року.
9. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови районної державної адміністрації Сухареву Т.Є.
Виконуючий обов’язки
голови адміністрації О.Хомич
»
- Login to post comments