Також дивіться новини на facebook.com

№ 20 від 23 січня 2014 року "Про виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, інших нормативно-правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2013 році"

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
 
 
 23  січня 2014 року                                                      №  20
 
 

Про виконання вимог Закону України

“Про звернення громадян”, інших

нормативно-правових актів та стан роботи

із зверненнями громадян, що надійшли до

райдержадміністрації у 2013 році

 

З метою виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядження голови облдержадміністрації від 22.02.2011 №75 щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та посилення персональної відповідальності посадових осіб за якість і ефективність роботи із зверненнями громадян:

1. Інформацію про виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, інших нормативно-правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2013 році взяти до відома.

Довідку з цього питання надіслати виконкомам рад та структурним підрозділам райдержадміністрації для відповідного реагування і врахування в роботі (додається).

         2. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади рекомендувати міському, селищним, сільським головам, в межах повноважень:

         2.1. Посилити контроль за станом вирішення проблем, з якими громадяни звертаються до центральних органів влади, райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування. Вжити заходів щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян, усунення виявлених недоліків, недопущення в майбутньому порушень законодавства, забезпечити своєчасне і повне інформування громадян про результати розгляду звернень.

         2.2 Забезпечити оперативне реагування на звернення громадян, що надходять на урядову “гарячу” телефонну лінію”, на телефонну “гарячу” лінію голів облдержадміністрації та райдержадміністрації, дати принципову оцінку кожному факту допущеного порушення.

         2.3 Питання роботи із зверненнями громадян заслухати на засіданнях виконкомів рад та колегіях структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої в лютому  2014 року.

         2.4 В разі відмови в задоволенні звернення надавати заявникам аргументовану відповідь, яка повинна містити посилання на закон, чи інший нормативний акт та порядок оскарження прийнятого рішення. Відмову сформувати таким чином (усно чи письмово), щоб заявник зрозумів причину відмови.

         2.5 Усунути формалізм і забезпечити чітке додержання термінів під час розгляду звернень громадян.

         2.6 В місячний термін розглянути питання про затвердження Кодексу корпоративної культури,  передбачивши додержання загальноприйнятих норм поведінки посадових осіб під час розгляду звернень громадян.

         2.7  Забезпечити участь заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг (за їх клопотаннями), надати їм можливість ознайомлюватися з матеріалами перевірок відповідних звернень.

         2.8 Розмістити інформацію в загальнодоступних місцях про першочерговий прийом керівництвом жінок, яким присвоєно почесне звання України “Мати – героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України. Розглядати звернення цих категорій громадян особисто.

         3. Управлінню праці та соціального захисту населення райдержадміністрації провести додаткове роз’яснення умов надання соціальних пільг і допомоги жителям району.

         4. Сектору контролю апарату райдержадміністрації:

         4.1 Продовжити моніторинг та забезпечити щокварталу підготовку інформацій про стан виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, доручень  голів обласної і районної державних адміністрацій.

         4.2 Продовжити вивчення в установах, організаціях всіх форм власності, виконкомах рад стану виконання законодавства з питань звернень громадян та готувати відповідні матеріали для розгляду на засіданнях колегії райдержадміністрації раз в півріччя.

         4.3 Обговорити стан роботи із зверненнями громадян на семінарі-нараді із секретарями місцевих рад у лютому 2014 року.

 

         5. Виконавцям про хід виконання цього розпорядження інформувати райдержадміністрацію до 01 липня 2014 року.

             6. Визнати такими, що втратило чинність розпорядження голови райдержадміністрації  від 31 січня 2013 року   № 28 “Про виконання вимог Закону Україна “Про звернення громадян”, інших нормативно-правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2012 році ”  та від 25 липня 2013 року  № 261Про виконання вимог Закону України“Про звернення громадян”, іншихнормативно - правових актів та станроботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2013 року”.

7. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації В.Стельмаха.

  

Голова адміністрації                                                       А.Остапчук