- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 49 від 17 лютого 2014 року "Про проведення у 2014 році щорічної оцінки виконання державними службовцями райдержадміністрації покладених на них обов'язків і завдань "
Добавлено Адміністратор Вт, 11/03/2014 - 11:21
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
17 лютого 2014 року № 49
Про проведення у 2014 році щорічної
оцінки виконання державними
службовцями райдержадміністрації
покладених на них обов'язків і завдань
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2000 року №1922 "Про затвердження Положення про проведення атестації державних службовців", Загального порядку проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов'язків і завдань, затвердженого наказом Головного управління державної служби України від 31 жовтня 2003 року №122 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 листопада 2003 року за № 1063/8384, Порядку проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями райдержадміністрації покладених на них обов'язків і завдань, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 28.12.2009 № 263-к, на виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 10.02.2014 № 47:
1. Провести з 17 лютого по 20 березня 2014 року щорічну оцінку виконання державними службовцями райдержадміністрації покладених на них обов'язків і завдань за підсумками 2013 року.
2. Внести до порядку проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями райдержадміністрації покладених на них обов'язків і завдань (далі – Порядок), затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 28 грудня 2009 року № 263-к, такі зміни:
У пункті 2. «Організація і проведення оцінки» Порядку у тексті слова «відділ організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації» замінити словами «сектор кадрової роботи апарату райдержадміністрації».
3. Затвердити список державних службовців райдержадміністрації, робота яких оцінюється за підсумками 2013 року та графік проведення їх оцінки згідно додатку.
4. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації:
4.1. Розробити графіки проведення та провести щорічну оцінку виконання державними службовцями структурних підрозділів райдержадміністраціїпокладених на них обов’язків і завдань за підсумками 2013 року у встановленому законодавством порядку.
4.2. Про результати проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями структурних підрозділів райдержадміністрації покладених на них обов'язків і завдань інформувати районну державну адміністрацію до 24 березня 2014 року.
5. Сектору кадрової роботи апарату районної державної адміністрації про результати проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями районної державної адміністрації покладених на них обов'язків і завдань інформувати облдержадміністрацію до 25 березня 2014 року.
6. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації .
Голова адміністрації А.Остапчук
ЗАТВЕРДЖУЮ
Голова райдержадміністрації
_____________ Остапчук А.М.
Список
державних службовців Сарненської районної державної адміністрації,
робота яких оцінюється за підсумками 2013 року
та графік проведення їх оцінки
Оцінку проводить:
Остапчук А.М. – голова Сарненської райдержадміністрації
№
з/п
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Займана посада
|
Дата проведення співбесіди
|
Особистий підпис
|
1
|
Хомич
Олексій Максимович
|
Перший заступник голови райдержадміністрації |
20.02.
2014
|
|
2
|
Наумович
Інна
Вікторівна
|
Заступник голови райдержадміністрації
|
20.02.
2014
|
|
3
|
Сухарева Тетяна Євгеніївна
|
Заступник голови райдержадміністрації
|
20.02.
2014
|
|
4
|
Стельмах Василь Мусійович
|
Керівник апарату райдержадміністрації
|
20.02.
2014
|
|
Оцінку проводить:
Стельмах В.М. – керівник апарату Сарненської райдержадміністрації
|
||||
1
|
Ностер
Алла Георгіївна
|
Начальник організаційного відділу апарату райдержадміністрації |
21.02.
2014
|
|
2
|
Цицюра
Ольга
Іванівна
|
Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації
|
21.02.
2014
|
|
3
|
Похозей Олександр Іванович
|
Завідувач сектору контролю
апарату райдержадміністрації
|
21.02.
2014
|
|
4
|
Погуляєва
Яна
Юріївна
|
Начальник юридичного відділу апарату райдержадміністрації
|
21.02.
2014
|
|
5
|
Зубчинська Олена Павлівна
|
Начальник відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації
|
21.02.
2014
|
|
6
|
Марковець Руслан Петрович |
Начальник відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації
|
21.02.
2014
|
|
7
|
Бабич
Оксана Дмитрівна
|
Начальник архівного відділу райдержадміністрації
|
21.02.
2014
|
|
Оцінку проводить:
Хомич О.М. – перший заступник голови Сарненської райдержадміністрації
№
з/п
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Займана посада
|
Дата проведення співбесіди
|
Особистий підпис
|
1
|
Меснікович Ніна
Петрівна
|
Начальник відділу економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації |
21.02.
2014
|
|
2
|
Балабушка
Мирослав
Мусійович
|
Начальник відділу інфраструктури та цивільного захисту населення райдержадміністрації |
21.02.
2014
|
|
3
|
Пінчук
Федір Іванович
|
Начальник відділу містобудування, архітектури та ЖКГ райдержадміністрації
|
21.02.
2014
|
|
4
|
Шеремет Микола Петрович
|
Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
|
21.02.
2014
|
|
5
|
Кравчук Сергій
Сергійович
|
Державний адміністратор |
21.02.
2014
|
|
Оцінку проводить:
Сухарева Т.Є. – заступник голови Сарненської райдержадміністрації
№
з/п
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Займана посада
|
Дата проведення співбесіди
|
Особистий підпис
|
1
|
Чорна
Наталія Володимирівна
|
Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації
|
21.02.
2014
|
|
2
|
Макриця Людмила Іванівна |
Начальник відділу освіти райдержадміністрації
|
21.02.
2014
|
|
3
|
Сапожко Валерій Романович
|
Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації
|
21.02.
2014
|
|
4
|
Мелещук Ольга Миколаївна |
Начальник служби у справах дітей райдержадміністрації
|
21.02.
2014
|
|
5
|
Михайлицький
Віктор
Олександрович
|
Начальник відділу у справах молоді і спорту райдержадміністрації |
21.02.
2014
|
|
6
|
Дякова
Зоя
Іванівна
|
Виконуюча обов’язки начальника відділу охорони здоров’я райдержадміністрації |
21.02.
2014
|
|
Оцінку проводить:
Наумович І.В. – заступник голови Сарненської райдержадміністрації
№
з/п
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Займана посада
|
Дата проведення співбесіди
|
Особистий підпис
|
1
|
Коханевич Тетяна Михайлівна
|
Начальник фінансового управління райдержадміністрації
|
21.02.
2014
|
|
2
|
Шокот Інна Ігорівна
|
Завідувач сектору з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації |
21.02.
2014
|
|
Оцінку проводить:
Цицюра О.І. – начальник загального відділу апарату Сарненської районної
державної адміністрації
№
з/п
|
Прізвище, ім’я, по батькові |
Займана посада |
Дата проведення співбесіди |
Особистий підпис |
1
|
Пригарська Оксана Василівна
|
Головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації
|
03.03.
2014
|
|
2
|
Мельников Тарас
Михайлович
|
Спеціаліст І категорії загального відділу апарату райдержадміністрації |
03.03.
2014
|
|
Оцінку проводить:
Похозей О.І. – завідувач сектору контролю апарату Сарненської районної
державної адміністрації
№
з/п
|
Прізвище, ім’я, по батькові |
Займана посада
|
Дата проведення співбесіди
|
Особистий підпис
|
1
|
Мацигон
Любов Олександрівна
|
Спеціаліст І категорії сектору контролю апарату райдержадміністрації
|
06.03.
2014
|
|
Оцінку проводить:
Погуляєва Я.Ю. – начальник юридичного відділу апарату Сарненської районної
державної адміністрації
№
з/п
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Займана посада
|
Дата проведення співбесіди
|
Особистий підпис
|
1
|
Набухотний
Роман
Герасимович
|
З 08.01.2014 – головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції і взаємодії з правоохоронними органами апарату райдержадміністрації |
03.03.
2014
|
|
2
|
Савчук
Руслана Віталіївна
|
Провідний спеціаліст юридичного відділу апарату райдержадміністрації
|
03.03.
2014
|
|
Оцінку проводить:
Зубчинська О.П. – начальник відділу фінансово-господарського забезпечення
апарату Сарненської райдержадміністрації
№
з/п
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Займана посада
|
Дата проведення співбесіди
|
Особистий підпис
|
1
|
Кравчук Віра Олексіївна
|
Головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації
|
26.02.
2014
|
|
2
|
Волосячик Ольга Адамівна |
Головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації
|
26.02.
2014
|
|
Оцінку проводить:
Марковець Р.П. – начальник відділу ведення Державного реєстру виборців
апарату Сарненської райдержадміністрації
№
з/п
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Займана посада
|
Дата проведення співбесіди
|
Особистий підпис
|
1
|
Коростель Вадим Іванович |
Головний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації
|
26.02.
2014
|
|
Керівник апарату
райдержадміністрації В. Стельмах
»
- Login to post comments