- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
Сарненська ОДПІ інформує
Добавлено Адміністратор Чт, 13/03/2014 - 12:07
Податківці організували зустріч зі студентами.
В рамках реалізації програми щодо підвищення податкової культури населення, зокрема студентської молоді в приміщенні ОДПІ у м.Сарни, а саме, в Центрі по обслуговуванню платників податків була проведена зустріч зі студентами ВПУ №22 м.Сарни за спеціальністю бухгалтерський облік.
Темою зустрічі було: «Модернізація і реформування податкової служби України – стратегічна мета у підвищенні ефективності роботи Головного управління Міндоходів України».
У заході взяли участь начальник Сарненської ОДПІ Ірина Миколаївна Олендер, заступник начальника - Петро Кузьмович Ціпан , викладач вищого професійного училища № 22 Яковець Любов Федорівна, студенти І курсу.
У своєму виступі на зустрічі Ірина Миколаївна Олендер зокрема відзначила: «Враховуючи запити суспільства на зміни у відносинах між представниками бізнесу і податковою службою України вивчається досвід країн близького та далекого зарубіжжя, визначаються напрями,по яких нам необхідно рухатися для досягнення основної мети, яка полягає в перетворенні податкової служби з фіскального органу в сервісну службу.
З цією метою по всій Україні в податкових службах створені Центри по обслуговуванню платників податків (далі-ЦООП), які створені для отримання платниками максимально комфортних умов, а саме: всього комплексу податкових послуг – від постановки на облік до надання безкоштовного програмного забезпечення для надання податкової звітності в електронному вигляді.
Серед основних функцій Центру є надання комплексу послуг платникам податків по отриманню довідок, податкових консультацій, вдосконаленню процесу прийому звітності від суб'єктів господарювання, швидкого доступу платника до інформації. Також в ЦОПП платники податків можуть отримувати безкоштовні послуги з генерації і сертифікації ключів для надання звітності в електронному вигляді».
Ірина Олендер підкреслила, що створення в податковій інспекції такого Центру і проведення інших заходів пов'язаних з реформуванням податкової служби робить позитивний вплив на динаміку податкових зборів і поліпшення обслуговування платників податків.
Також звернула увагу на те, що в інспекції практично немає людей, платників податків, які стоять в черзі, щоб подати звітність, отримати необхідну довідку або проконсультуватися. Як пояснили податківці, це відбулося завдяки впровадженню в податковій службі численних сервісів. Студентам продемонстрували роботу таких сервісів, як «Пульс податкової», «Електронний податковий сервіс - надання податковим органом платнику податків довідки про відсутність заборгованості по податках та зборах», електронний сервіс «Єдина база податкових знань», «Онлайн-запис на прийом до інспекції», можна також отримати безкоштовно електронні ключі та ін.
Заступник начальника Петро Кузьмович Ціпан звернув увагу студентів на наявність в інспекції інформаційних стендів, сучасних комп'ютерних технологій, а також, і це, напевно, важливіший момент, що всі співробітники податкової інспекції з повагою і доброзичливо відносяться до всіх відвідувачів, створюють для них всі умови для комфортного і якісного обслуговування.
На закінчення зустрічі начальник інспекції розповіла, що не дивлячись на те, що перед податківцями поставлені складні завдання по збільшенню надходження коштів до Державного і Місцевого бюджетів, сьогодні для нас важливою складовою місією податкової служби є зворотній зв’язок з нашими клієнтами - платниками податків.
Темою зустрічі було: «Модернізація і реформування податкової служби України – стратегічна мета у підвищенні ефективності роботи Головного управління Міндоходів України».
У заході взяли участь начальник Сарненської ОДПІ Ірина Миколаївна Олендер, заступник начальника - Петро Кузьмович Ціпан , викладач вищого професійного училища № 22 Яковець Любов Федорівна, студенти І курсу.
У своєму виступі на зустрічі Ірина Миколаївна Олендер зокрема відзначила: «Враховуючи запити суспільства на зміни у відносинах між представниками бізнесу і податковою службою України вивчається досвід країн близького та далекого зарубіжжя, визначаються напрями,по яких нам необхідно рухатися для досягнення основної мети, яка полягає в перетворенні податкової служби з фіскального органу в сервісну службу.
З цією метою по всій Україні в податкових службах створені Центри по обслуговуванню платників податків (далі-ЦООП), які створені для отримання платниками максимально комфортних умов, а саме: всього комплексу податкових послуг – від постановки на облік до надання безкоштовного програмного забезпечення для надання податкової звітності в електронному вигляді.
Серед основних функцій Центру є надання комплексу послуг платникам податків по отриманню довідок, податкових консультацій, вдосконаленню процесу прийому звітності від суб'єктів господарювання, швидкого доступу платника до інформації. Також в ЦОПП платники податків можуть отримувати безкоштовні послуги з генерації і сертифікації ключів для надання звітності в електронному вигляді».
Ірина Олендер підкреслила, що створення в податковій інспекції такого Центру і проведення інших заходів пов'язаних з реформуванням податкової служби робить позитивний вплив на динаміку податкових зборів і поліпшення обслуговування платників податків.
Також звернула увагу на те, що в інспекції практично немає людей, платників податків, які стоять в черзі, щоб подати звітність, отримати необхідну довідку або проконсультуватися. Як пояснили податківці, це відбулося завдяки впровадженню в податковій службі численних сервісів. Студентам продемонстрували роботу таких сервісів, як «Пульс податкової», «Електронний податковий сервіс - надання податковим органом платнику податків довідки про відсутність заборгованості по податках та зборах», електронний сервіс «Єдина база податкових знань», «Онлайн-запис на прийом до інспекції», можна також отримати безкоштовно електронні ключі та ін.
Заступник начальника Петро Кузьмович Ціпан звернув увагу студентів на наявність в інспекції інформаційних стендів, сучасних комп'ютерних технологій, а також, і це, напевно, важливіший момент, що всі співробітники податкової інспекції з повагою і доброзичливо відносяться до всіх відвідувачів, створюють для них всі умови для комфортного і якісного обслуговування.
На закінчення зустрічі начальник інспекції розповіла, що не дивлячись на те, що перед податківцями поставлені складні завдання по збільшенню надходження коштів до Державного і Місцевого бюджетів, сьогодні для нас важливою складовою місією податкової служби є зворотній зв’язок з нашими клієнтами - платниками податків.
»
- Запис користувача: Адміністратор
- Login to post comments