Також дивіться новини на facebook.com

Сарненська ОДПІ інформує

     Податківці організували зустріч зі студентами.
     В рамках реалізації програми щодо підвищення податкової культури населення, зокрема студентської молоді в приміщенні ОДПІ у м.Сарни, а саме, в Центрі по обслуговуванню платників податків була проведена зустріч зі студентами ВПУ №22 м.Сарни за спеціальністю бухгалтерський облік.
     Темою зустрічі було: «Модернізація і реформування податкової служби України – стратегічна мета у підвищенні ефективності роботи Головного управління Міндоходів України».
     У заході взяли участь начальник Сарненської ОДПІ Ірина Миколаївна Олендер, заступник начальника - Петро Кузьмович Ціпан , викладач вищого професійного училища № 22 Яковець Любов Федорівна, студенти І курсу.
     У своєму виступі на зустрічі Ірина Миколаївна Олендер зокрема відзначила: «Враховуючи запити суспільства на зміни у відносинах між представниками бізнесу і податковою службою України вивчається досвід країн близького та далекого зарубіжжя, визначаються напрями,по яких нам необхідно рухатися для досягнення основної мети, яка полягає в перетворенні податкової служби з фіскального органу в сервісну службу.
     З цією метою по всій Україні в податкових службах створені Центри по обслуговуванню платників податків (далі-ЦООП), які створені для отримання платниками максимально комфортних умов, а саме: всього комплексу податкових послуг – від постановки на облік до надання безкоштовного програмного забезпечення для надання податкової звітності в електронному вигляді.
     Серед основних функцій Центру є надання комплексу послуг платникам податків по отриманню довідок, податкових консультацій, вдосконаленню процесу прийому звітності від суб'єктів господарювання, швидкого доступу платника до інформації. Також в ЦОПП платники податків можуть отримувати безкоштовні послуги з генерації і сертифікації ключів для надання звітності в електронному вигляді».
     Ірина Олендер підкреслила, що створення в податковій інспекції такого Центру і проведення інших заходів пов'язаних з реформуванням податкової служби робить позитивний вплив на динаміку податкових зборів і поліпшення обслуговування платників податків.
     Також звернула увагу на те, що в інспекції практично немає людей, платників податків, які стоять в черзі, щоб подати звітність, отримати необхідну довідку або проконсультуватися. Як пояснили податківці, це відбулося завдяки впровадженню в податковій службі численних сервісів. Студентам продемонстрували роботу таких сервісів, як «Пульс податкової», «Електронний податковий сервіс - надання податковим органом платнику податків довідки про відсутність заборгованості по податках та зборах», електронний сервіс «Єдина база податкових знань», «Онлайн-запис на прийом до інспекції», можна також отримати безкоштовно електронні ключі та ін.
     Заступник начальника Петро Кузьмович Ціпан звернув увагу студентів на наявність в інспекції інформаційних стендів, сучасних комп'ютерних технологій, а також, і це, напевно, важливіший момент, що всі співробітники податкової інспекції з повагою і доброзичливо відносяться до всіх відвідувачів, створюють для них всі умови для комфортного і якісного обслуговування.
     На закінчення зустрічі начальник інспекції розповіла, що не дивлячись на те, що перед податківцями поставлені складні завдання по збільшенню надходження коштів до Державного і Місцевого бюджетів, сьогодні для нас важливою складовою місією податкової служби є зворотній зв’язок з нашими клієнтами - платниками податків.