Також дивіться новини на facebook.com

№ 141 від 12 травня 2014 року "Про розподіл функціональних повноважень керівництва райдержадміністрації"

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
 

12 травня 2014 року                                                                               № 141

 
 
Про розподіл функціональних
повноважень керівництва
райдержадміністрації
 
 

Керуючись Законом України "Про місцеві державні адміністрації", врахувавши рішення Сарненської районної ради від 23 грудня 2010 року №76 «Про делегування повноважень Сарненської районної ради Сарненській районній державній адміністрації»:

1. Затвердити розподіл функціональних повноважень керівництва районної державної адміністрації згідно з додатком 1.

2. Установити, що у разі відсутності голови районної державної адміністрації (перебування у відпустці, відрядженні або з інших поважних причин), його функціональні повноваження здійснює перший заступник голови районної державної адміністрації.

У разі відсутності першого заступника, заступника голови або керівника апарату районної державної адміністрації (перебування у відпустці, відрядженні або з інших поважних причин), здійснення їх функціональних повноважень забезпечується іншими заступниками голови адміністрації в порядку взаємозаміщення (додаток 2).

3. Установити, що перший заступник, заступник голови та керівник апарату районної державної адміністрації несуть персональну відповідальність за стан справ у дорученій сфері перед головою адміністрації та органами виконавчої влади вищого рівня.

Доручення першого заступника, заступника голови та керівника апарату районної державної адміністрації з питань, що віднесені цим розпорядженням до сфери їх повноважень є обов'язковими для виконання підзвітними та підконтрольними відділами, управліннями, іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації.

4. Закріпити першого заступника, заступника голови та керівника апарату районної державної адміністрації відповідальними за здійснення делегованих повноважень виконавчими комітетами міської, селищних та сільських рад району згідно з додатком 3.

5. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови районної державної адміністрації від 03 вересня 2013 року №307.

6. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

 
 
 

Голова адміністрації                                                                               С.Євтушок

 
 

                                                                                             Додаток 1

                                                                              до розпорядження голови 

                                             райдержадміністрації

                                                                                           12 травня 2014 року № 141             

 
Р О З П О Д І Л

функціональних повноважень керівництва районної

державної адміністрації
Голова районної державної адміністрації
                                 

Очолює районну державну адміністрацію, здійснює керівництво її діяльністю. Несе відповідальність за виконання покладених на районну державну адміністрацію завдань та здійснення її повноважень.

Представляє районну державну адміністрацію у відносинах з іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, політичними партіями, громадськими і релігійними організаціями, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, громадянами та іншими особами як в Україні, так і за її межами.

Забезпечує дотримання Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови облдержадміністрації та інших нормативно-правових актів на території району.

Утворює, реорганізовує, ліквідовує відповідно до чинного законодавства України відділи, управління та інші структурні підрозділи районної державної адміністрації.

Вирішує питання об'єднання за згодою підприємств, установ, організацій та населення їх коштів, бюджетних і позабюджетних коштів на будівництво, розширення, ремонт і утримання об'єктів соціальної і виробничої інфраструктури.

У межах повноважень, сприяє здійсненню контролю за додержанням підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності зобов'язань щодо платежів до державного, місцевого бюджетів та позабюджетних фондів.

Утворює для сприяння здійсненню повноважень районної державної адміністрації консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи, служби та комісії, члени яких виконують свої функції на громадських засадах, а також визначає їх завдання, функції та персональний склад.

Забезпечує управління об’єктами спільної власності територіальних громад району за винятком питань створення, ліквідації, реорганізації підприємств, установ, організацій, передачі в оренду, під заставу та відчуження майна.

Інформує обласну державну адміністрацію та населення району про суспільно-політичне, соціально-економічне становище в районі, про стан виконання повноважень, покладених на районну державну адміністрацію.

 

Організовує в установленому порядку складання проектів бюджету та програм соціально-економічного розвитку району, подає їх на розгляд районної ради, організовує виконання бюджету і затверджених районною радою програм, звітує перед нею про хід їх виконання.

У межах затверджених бюджетів виступає розпорядником коштів районної державної адміністрації, використовуючи їх лише за цільовим призначенням.

У межах, визначених Конституцією і законами України, забезпечує здійснення державного контролю за станом фінансової дисципліни, обліку і звітності, виконанням державних контрактів, зобов’язань перед бюджетом.

Призначає на посади і звільняє з посад своїх заступників, керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації відповідно до статей 10 та 11 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”.

Призначає на посади і звільняє з посад керівника апарату, керівників та працівників структурних підрозділів апарату районної державної адміністрації.

Укладає та розриває контракти з керівниками підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління районної державної адміністрації, або уповноважує на це своїх заступників.

Затверджує положення про апарат та структурні підрозділи районної державної адміністрації.

Погоджує в установленому порядку призначення на посади та звільнення з посад керівників підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, крім керівників установ, підприємств і організацій Збройних Сил та інших військових формувань України.

Вносить кандидатури щодо призначення керівників комунальних некомерційних закладів (установ), а також пропозиції щодо звільнення та притягнення цих керівників до дисциплінарної відповідальності на затвердження районної ради за погодженням з головою районної ради.

Погоджує кандидатури на призначення керівників комунальних комерційних підприємств, а також їх звільнення або притягнення до дисциплінарної відповідальності.

Готує звернення до суду про визнання недійсними актів державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств (об’єднань), організацій і установ, які обмежують повноваження державної адміністрації, дострокового припинення в установленому порядку   повноважень рад, сільських, селищних, міських голів, у випадках, передбачених чинним законодавством. 

 

Організовує роботу щодо здійснення в районі державної політики з питань обороноздатності, забезпечує загальне керівництво мобілізаційною підготовкою та цивільною обороною.

Видає в межах своїх повноважень розпорядження.

Укладає договори від імені районної державної адміністрації.

Координує роботу із здійснення заходів щодо громадської безпеки, охорони громадського порядку, боротьби зі злочинністю, в межах повноважень вживає заходів щодо дотримання антикорупційного законодавства та виявлення корупції.

Забезпечує охорону державної таємниці.

Здійснює інші повноваження, визначенні чинним законодавством України.

Розглядає звернення громадян, проводить їх особистий прийом.

Забезпечує в межах своїх повноважень виконання законодавства про свободу совісті та релігійні організації.

Виконуючи функціональні повноваження, голова районної державної адміністрації:

 

1. Здійснює керівництво:

Фінансовим управлінням районної державної адміністрації;

Сектором інфраструктури та цивільного захисту населення районної державної адміністрації (в питаннях цивільного захисту населення)

Сектором контролю апарату районної державної адміністрації;

Сектором оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату районної державної адміністрації;

Юридичним сектором апарату районної державної адміністрації.
 
2. Координує діяльність з:

Сарненським РВ УМВС України в Рівненській області;

Управлінням Державної казначейської служби України у Сарненському районі;
Сарненською міжрайонною державною фінансовою інспекцією;
Сарненською об’єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Міндоходів у Рівненській області.
 

3. Забезпечує зв’язок з:

Прокуратурою Сарненського району;

Сарненським МРВ УСБУ в Рівненській області;

Сарненським районним судом Рівненської області;

Сарненською районною радою;

Релігійними організаціями і громадами.

 

Загальні функціональні повноваження першого заступника,заступника голови та керівника апаратурайонної державної адміністрації

 

Перший заступник, заступник голови та керівник апарату районної державної адміністрації:

1. Забезпечує реалізацію повноважень райдержадміністрації у доручених напрямах діяльності.

Координує та здійснює оперативний контроль за діяльністю підзвітних та підконтрольних структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади та сприяє у виконанні покладених на ці органи завдань.

2. Забезпечує виконання делегованих районною радою повноважень у доручених напрямах діяльності.

3. Подає пропозиції до планів роботи райдержадміністрації, інформації про стан справ та виявлені проблеми у доручених напрямках роботи для узагальнення і підготовки відповідних повідомлень облдержадміністрації.

4. Відповідає за підготовку питань у доручених напрямках роботи для розгляду на засіданнях колегій, нарадах, комісій та інших робочих та дорадчих органів райдержадміністрації.

5. Дає доручення керівникам підзвітних та підконтрольних структурних підрозділів райдержадміністрації.

6. Проводить прийом громадян, забезпечує розгляд їх звернень у визначеному законодавством України порядку.

7. Надає рекомендації голові райдержадміністрації щодо вирішення питань керівних кадрів підзвітних та підконтрольних структурних підрозділів райдержадміністрації, а також вносить пропозиції щодо притягнення їх до відповідальності у відповідності до вимог чинного законодавства України.

8. Організовує роботу щодо створення резерву кадрів керівників підзвітних та підконтрольних структурних підрозділів райдержадміністрації.

9. Відповідає за виконання підзвітними та підконтрольними структурними підрозділами райдержадміністрації документів органів влади вищого рівня, розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації, а також інших повноважень, що визначені відповідними положеннями про ці структурні підрозділи.

10. Сприяє органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку територій, зміцнення їх матеріально-фінансової бази.

11. Має інші повноваження, передбачені чинним законодавством України та цим розпорядженням.                          

 
Перший заступник голови районної державної адміністрації
 

Заміщає голову районної державної адміністрації на період його відсутності, координує при цьому діяльність заступника голови та керівника апарату районної державної адміністрації.

 Організовує роботу із здійснення в районі державної політики щодо розвитку економіки, прискорення економічних реформ, приватизації, демонополізації, розвитку підприємницької активності у виробничій сфері діяльності.

Забезпечує розробку проектів програм соціально-економічного розвитку району, ефективне використання природних і трудових ресурсів, подання до відповідних органів пропозицій до загальнодержавних планів і програм.

 Готує пропозиції про доцільність розміщення на території району нових підприємств та інших об`єктів, незалежно від форм власності.

Організовує роботу щодо здійснення в районі державної політики у сфері промисловості, розвитку внутрішніх товарних ринків, продукції промислового походження.

 Організовує та контролює підготовку і реалізацію програми (заходів) щодо реформування структури промислового виробництва, санації цільових інвестиційних проектів, корпоратизації та приватизації промислових підприємств державної та комунальної форм власності.

Забезпечує управління державними підприємствами, державним майном, яке не ввійшло до статутних фондів господарських товариств, пакетами акцій акціонерних товариств, що належать державі, державними частками, паями в майні господарських товариств, переданих до сфери управління районної державної адміністрації.

Розробляє та здійснює заходи щодо зростання експортного потенціалу промисловості, стимулювання власного виробництва продукції.

 Сприяє залученню на договірних засадах підприємств, установ, організацій до участі в розвитку та створенні нових потужностей для випуску необхідної для населення продукції, створенню спільних підприємств, заснованих на базі об`єднання майна різних форм власності, в тому числі підприємств з іноземними інвестиціями. Вживає заходи до організації виробництва товарів народного споживання в підвідомчій сфері.

Організує роботу із здійсненням в районі державної політики щодо розвитку зовнішньоекономічних зв`язків.

Сприяє зовнішньоекономічним зв`язкам підприємств, установ, організацій району незалежно від форм власності, розвитку їх експортної бази і збільшенню виробництва продукції (робіт, послуг).

Вносить в установленому порядку до відповідних органів пропозиції щодо залучення іноземних інвестицій до розвитку економіки району.

Забезпечує комплексну реалізацію в регіоні державної політики у сфері праці. Організовує розробку та виконання перспективних і поточних програм зайнятості населення та заходів щодо соціальної захищеності різних груп населення від безробіття.

Забезпечує реалізацію в районі державної політики з питань природно-сировинних ресурсів.

Організовує роботу щодо здійснення в районі державної політики в галузі охорони здоров`я.

Забезпечує розробку прогнозів розвитку мережі охорони здоров`я та вносить пропозиції з цих питань до проектів програм соціально-економічного розвитку.

Здійснює керівництво закладами охорони здоров`я, розробку заходів щодо поліпшення медичного обслуговування населення. Організовує медичну допомогу населенню, контролює роботу органів медико-соціальної експертизи. Здійснює контроль за роботою аптечних закладів.                                                

Організовує роботу щодо здійснення в районі державної політики в галузі  розвитку освіти.

Забезпечує розробку прогнозів розвитку мережі закладів освіти та вносить пропозиції до проектів програм соціально-економічного розвитку.

Розглядає відповідно до законодавства питання про видачу ліцензій на здійснення освітньої діяльності навчально-виховних закладів різної форми власності.

Несе персональну відповідальність за комплексну реалізацію в регіоні державної політики у сфері соціального захисту громадян, в тому числі соціального захисту громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Забезпечує розробку прогнозів розвитку соціального захисту населення, вносить пропозиції з цього питання до проектів програм соціально-економічного розвитку.

Забезпечує здійснення передбачених законодавством заходів щодо поліпшення житлових і матеріально-побутових умов інвалідів, ветеранів війни і праці, звільнених у запас військовослужбовців, сімей, які втратили годувальника, багатодітних сімей, престарілих громадян, які потребують обслуговування вдома.

Забезпечує контроль за станом організації шкільного харчування за кошти державного бюджету згідно Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Забезпечує контроль за станом організації оздоровлення школярів району та громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Сприяє визначенню для підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності квоти робочих місць для працевлаштування інвалідів, інших категорій осіб, які згідно з законодавством потребують соціального захисту.

Разом з відповідними службами вирішує питання організації для малозабезпечених громадян похилого віку продажу товарів і побутового обслуговування в спеціальних магазинах і відділах за соціально доступними цінами та безкоштовного харчування, а також надання допомоги громадянам, які постраждали від стихійного лиха.

Організовує роботу з реалізації в районі державної політики в галузі культури і мистецтва, сприяє роботі творчих спілок, національно-культурних товариств.

Сприяє реалізації в районі державної політики щодо сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності та розвитку дитячих організацій. Забезпечує розробку прогнозів розвитку мережі цих закладів та внесення пропозицій з цих питань до проектів програм соціально-економічного розвитку.

 Забезпечує в межах своїх повноважень виконання законодавства щодо національних меншин і міграції, щодо всебічного розвитку та функціонування української мови як державної в усіх сферах суспільного життя, створення умов для розвитку мов інших національностей.

Здійснює контроль за виконанням законів України, указів і розпоряджень Президента України, актів Кабінету Міністрів України в цих галузях.

Організовує відзначення в районі державних, професійних свят, знаменних і пам’ятних подій.

Очолює та відповідає за ефективність роботи комісій, утворених у відповідності до вимог чинного законодавства, відповідно до своїх функціональних повноважень.

Виконує інші завдання та доручення голови районної державної адміністрації, дані у межах його повноважень.

 

1. Першому заступнику голови районної державної адміністрації підзвітні та підконтрольні:

Відділ економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації;

Служба у справах дітей райдержадміністрації;
Відділ охорони здоров’я райдержадміністрації;
Відділ культури і туризму райдержадміністрації;
Відділ освіти райдержадміністрації;
Архівний відділ райдержадміністрації;

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації.

 

2. Перший заступник голови районної державної адміністрації координує діяльність:

 Фінансового управління районної державної адміністрації;

Управління статистики в Сарненському районі;

Сарненського районного центру зайнятості;

Управляння Пенсійного Фонду в Сарненському районі;

Медичних закладів;

Сарненського МГУ Держсанепідемслужби у Рівненській області;

Навчальних, позашкільних та дошкільних закладів району;

Закладів культури та публічно-шкільних бібліотек;

Районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді;

Відділення Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та профзахворювань;

Відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності;

Трудового архіву.
      

3. Перший заступник голови адміністрації забезпечує взаємодію з:

Промисловими підприємствами;

Підприємствами з видобутку корисних копалин;

Страховими компаніями;

Банківськими установами;

Благодійними організаціями;

Районною організацією товариства Червоного Хреста;

Торгівельними організаціями;

Підприємствами сфери побуту;

Райспоживспілкою;

Закладами громадського харчування підприємств і організацій всіх форм власності;

ТРК “Полісся”;

Засобами масової інформації;

Сарненським центром поштового зв’язку № 5;

Управлінням Державної казначейської служби України у Сарненському районі;
Сарненською міжрайонною державною фінансовою інспекцією;
Сарненською об’єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Міндоходів у Рівненській області;

Митним постом «Сарни» Рівненської митниці.

 
Заступник голови районної державної адміністрації
 

Разом з відповідними управліннями та іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації організує роботу щодо:

реалізації програм розвитку агропромислового комплексу і соціального відродження села;

забезпечення державних продовольчих ресурсів зерна, задоволення потреб населення в інших видах продукції рослинництва і тваринництва;

матеріально-технічного і сервісного забезпечення сільських товаровиробників, переробних підприємств, впровадження у виробництво досягнень науки і передових технологій.

Спрямовує діяльність управлінь, інших підрозділів та галузей агропромислового комплексу району на розвиток всебічних зв’язків товаровиробників сільського господарства з переробними, сервісними та іншими підприємствами і організаціями;

Сприяє місцевим органам державної виконавчої влади і самоврядування у здійсненні аграрної реформи.

Координує діяльність відповідних органів щодо розвитку різних форм господарювання, перебудови виробничих відносин на селі, виконання програм продовольчого забезпечення населення.

Організовує та контролює роботу паливно-енергетичного комплексу, здійснює координацію роботи підприємств електро- та газопостачання, контролює стан розрахунків споживачів за енергоносії.

Організовує роботу по здійсненню заходів щодо охорони громадського порядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян, боротьби зі злочинністю на території району.

Координує роботу підприємств транспорту та зв’язку з питань більш повного забезпечення потреб перевезення залізничним, автомобільним транспортом, та у послугах зв’язку.

В межах своїх повноважень забезпечує здійснення заходів щодо нарощування виробництва електроенергії, підвищення надійності електропостачання споживачів.

Відповідає за безперебійне функціонування сільських телефонних кабельних ліній.

Здійснює контроль за техногенно-екологічною безпекою, ліквідацією наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та інших надзвичайних ситуацій. Сприяє діяльності аварійно-рятувальних служб за місцем їх дислокації, під час прямування до зон надзвичайних ситуацій та під час ліквідації надзвичайних ситуацій, зокрема, у наданні їм необхідних транспортних та інших матеріальних засобів і послуг.

 
 

 Контролює питання визначення для підприємств, установ і організацій лімітів використання природних ресурсів, лімітів викидів і скидів забруднюючих речовин у навколишнє природне середовище та лімітів розміщення відходів у випадках, передбачених законодавством.

 Забезпечує реалізацію в районі державної політики в галузі містобудування та житлово-комунального господарства.

 Організує розробку відповідних містобудівних програм, генеральних планів забудови населених пунктів району, іншої містобудівної документації, проведення їх експертизи. Здійснює контроль за виконанням цих програм і планів.

 Залучає на договірних засадах підприємства і організації до участі в розвитку потужностей будівельної індустрії і промисловості будівельнихматеріалів, створенні, розвитку та реконструкції об'єктів інженерного забезпечення і транспортного обслуговування.

 Організовує роботу, пов'язану з прийняттям в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів у порядку, встановленому законодавством.

 Здійснює контроль за виконанням державного замовлення щодо введення в дію об'єктів житла та соціально-культурного призначення.

Сприяє організації та контролю відповідно до законодавства охорони, реставрації та використання пам'яток архітектури і містобудування.

 Контролює виконання функцій замовника по будівництву об’єктів у сільській місцевості за рахунок державних централізованих капіталовкладень за програмами ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.

 В межах повноважень сприяє в роботі об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків.                                    

 Забезпечує відповідно до законодавства контроль за організацію та якістю обслуговування населення підприємствами, установами і організаціями житлово-комунального господарства незалежно від форм власності, а також за технічним станом, використанням і утриманням житла.

 Сприяє залученню у порядку, визначеному законодавством, підприємств, установ та організацій до участі в розвитку житлово-комунального господарства.

 Організує роботу з атестації об'єктів, сертифікації продукції, робіт і послуг підприємств та організацій житлово-комунального господарства.

 Розглядає проекти благоустрою територій населених пунктів, забезпечує організацію робіт щодо благоустрою, озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян.

 У порядку, визначеному чинним законодавством України погоджує правила користування водозабірними спорудами для задоволення питних, побутових та інших потреб населення, пропозиції про обмеження або заборону використання підприємствами питної води в промислових цілях.

Організує проведення робіт щодо газифікації населених пунктів.

Сприяє реалізації в районі державної політики в галузі фізкультури та спорту. Забезпечує розробку прогнозів розвитку мережі цих закладів та внесення пропозицій з цих питань до проектів програм соціально-економічного розвитку. Регулює вирішення питань гуманітарної допомоги.

Забезпечує взаємодію з правоохоронними органами щодо здійснення заходів громадської безпеки, охорони громадського порядку, боротьби зі злочинністю та корупцією.

Організовує роботу з правової освіти населення.

Здійснює контроль за розробкою та реалізацією заходів щодо охорони навколишнього природного середовища.

Забезпечує контроль за використанням та охороною земель, лісів та надр.

Забезпечує розробку та виконання програм щодо раціонального використання земель, лісів, підвищення родючості ґрунтів. Сприяє організації ведення земельно-кадастрової документації, моніторингу земель та землеустрою відповідно до законодавства.

Здійснює заходи щодо приватизації земель відповідно до законодавства, координує діяльність землевпорядних органів. Вносить пропозиції щодо надання у користування мисливських угідь, віднесення лісів до категорії захисності, а також поділу лісів за розрядами такс та заборони використання окремих лісових ресурсів у визначеному законодавством порядку. Забезпечує використання коштів, що надходять у порядку відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, пов'язаних із вилученням (викупом) земельних ділянок.

Сприяє вирішенню земельних спорів у випадках, передбачених законодавством.    

 Відповідає за встановлення та зміну меж населених пунктів, розглядає та вирішує інші питання адміністративно-територіального устрою в частині земельних відносин. Відповідає за укладення договорів оренди землі за межами населених пунктів району. Сприяє впровадженню в районі нових екологічно безпечних технологій, вирішенню науково-технічних проблем, що мають першочергове значення для підвищення ефективності та конкурентоспроможності продукції.

Організовує контроль за санітарним станом навколишнього природного середовища, додержанням правил санітарної охорони.

Вирішує в установленому законом порядку питання припинення або зупинення діяльності підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності у разі порушення ними законодавства про охорону навколишнього природного середовища та санітарних норм.

Забезпечує розробку регіональної екологічної програми і вносить пропозиції щодо державної екологічної програми. Вживає заходів до відшкодування збитків, завданих порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища підприємствами, установами і організаціями. Координує і контролює роботу з обліку, збирання, переробки, утилізації і захоронення промислових, побутових та інших відходів, інформування населення про екологічно небезпечні аварії та ситуації, стан навколишнього природного середовища, а також про заходи, що вживаються до його поліпшення. Організовує роботу щодо ліквідації екологічних наслідків аварії, залучає до цих робіт підприємства, установи, організації незалежно від форм власності.

Забезпечує виконання законодавства про військовий обов`язок посадовими особами і громадянами, підприємствами, установами і організаціями, реалізацію заходів, пов`язаних з мобілізаційною підготовкою в районі.

Сприяє підготовці молоді до військової служби, проведенню призову громадян на строкову військову службу.

Сприяє проведенню призову громадян на альтернативну (невійськову) службу.

Координує роботу з надання адміністративних послуг.

Організовує відзначення в районі професійних свят у закріплених галузях і сферах.

Очолює та відповідає за ефективність роботи комісій, утворених у відповідності до вимог чинного законодавства, відповідно до своїх функціональних повноважень.

Розглядає за дорученням голови районної державної адміністрації звернення громадян, установ і організацій з відповідних питань. Виконує інші завдання та доручення голови районної державної адміністрації, дані у межах його повноважень.

 

1. Заступнику голови районної державної адміністрації підзвітні та підконтрольні:

        Відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації;

        Адміністратор центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації;

Сектор інфраструктури та цивільного захисту населення райдержадміністрації ( в частині розвитку інфраструктури);

        Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації;

        Відділ у справах молоді і спорту;

Державний адміністратор;
Природоохоронний фонд.
 

2. Заступник голови районної державної адміністрації координує діяльність:

Інспекції державного будівельно-архітектурного контролю;

Сарненського сектору державної служби з надзвичайних ситуацій України в Рівненській області;

Сільськогосподарської інспекції;

Міжрайонного управління газового господарства;

Управління водного господарства;
Дослідної станції;

Управління Держземагентства у Сарненському районі;

        Сектору оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації;

Райвійськкомату, ТСОУ;

Інспектора відділу оперативного екологічного контролю державної екологічної інспекції в Рівненській області;

Спортивних організацій;

Навчально-консультативного пункту м.Сарни навчально-методичного центру цивільного захисту безпеки і життєдіяльності Рівненської області.

Державного інспектора з охорони навколишнього природного середовища.

 

3. Заступник голови районної державної адміністрації забезпечує взаємодію з:

Промисловими підприємствами;

Проектними організаціями;

Будівельними організаціями;

Підприємствами лісового господарства;

Житлово-комунальними організаціями;

Юридичнм сектором апарату райдержадміністрації;

ПАТ «Ей−І – Ес Рівнеенерго»;

Транспортними організаціями;

Залізничними організаціями;
Підприємствами: ЦТП № 14 Рівненської філії ВАТ «Укртелеком»; 

Підприємствами по переробці сільськогосподарської продукції;

СГПП, СФГ, СВК;

Шляховими і ремонтно-шляховими організаціями;

Управлінням юстиції;

Правоохоронними органами.

 
Керівник апарату районної державної адміністрації
 

Очолює і організовує роботу апарату райдержадміністрації, виконання покладених на апарат завдань із правового, організаційного, матеріально-технічного та іншого забезпечення діяльності райдержадміністрації.

Координує діяльність структурних підрозділів і посадових осіб апарату, забезпечує виконання доручень голови райдержадміністрації, контроль за реалізацією яких покладається на апарат або його структурні підрозділи. Забезпечує взаємодію структурних підрозділів апарату з відділами, управліннями та іншими службами адміністрації, виконавчим апаратом районної ради, органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.

Вносить голові райдержадміністрації пропозиції з питань структури та штатного розпису апарату, чисельності, фонду оплати праці та видатків на утримання відділів, управлінь, інших підрозділів адміністрації.

Затверджує положення про структурні підрозділи та посадові інструкції працівників апарату. Забезпечує дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку (режиму роботи). З питань, віднесених до його відання, та відповідно до законодавства видає накази по апарату райдержадміністрації.

Забезпечує своєчасне доведення розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації до відповідних органів та службових осіб або населення.

Забезпечує підготовку проектів розпоряджень голови райдержадміністрації та інших документів з питань, віднесених до компетенції апарату. Візує всі розпорядження голови райдержадміністрації, підписує додатки до них і відповідає за їх відповідність законодавству.

Створює робочі групи та комісії із спеціалістів управлінь, відділів та інших служб держадміністрації для вивчення питань і підготовки пропозицій з проблем, які підлягають розгляду у голови райдержадміністрації, та виконання інших його доручень.

Забезпечує інформування голови райдержадміністрації про діяльність органів державної виконавчої влади та місцевого самоврядування.

На основі пропозицій заступників голови райдержадміністрації, керівників відділів, управлінь та інших служб, райдержадміністрацій складає проекти планів роботи і інших заходів райдержадміністрації.

Готує пропозиції до проектів розпоряджень голови райдержадміністрації про розподіл повноважень керівництва адміністрації. Забезпечує розробку регламенту роботи райдержадміністрації та правил внутрішнього трудового розпорядку.

Координує роботу з кадрами в органах державної виконавчої влади,   державних підприємствах, установах і організаціях.

Контролює виконання планів роботи з кадрами в райдержадміністрації, вимог Законів України «Про державну службу», «Про доступ до публічної інформації», «Про звернення громадян», інших нормативних актів з питань роботи з кадрами, забезпечує реалізацію заходів щодо добору, підготовки, перепідготовки та підвищення їх кваліфікації, створенню кадрового резерву, його навчанню та стажуванню.

Забезпечує розгляд листів і звернень громадян та особистий їх прийом головою райдержадміністрації і заступниками, організовує перевірку стану цієї роботи відповідно до законодавства в органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в організаціях.

Організує експертизу клопотань і забезпечує підготовку проектів подань про нагородження державними нагородами та відзнаками.

Здійснює контроль за виконанням законодавства з питань державної таємниці.

Організує матеріально-технічне забезпечення діяльності райдержадміністрації, ведення бухгалтерського обліку.

Аналізує та прогнозує розвиток суспільно-політичних процесів у регіоні. Забезпечує функціонування системи постійного моніторингу громадсько-політичних настроїв населення та оцінки суспільно-політичної ситуації у регіоні. Узагальнює громадську думку та реагування різних верств населення на актуальні питання суспільного життя, здійснює оцінку можливих наслідків прийнятих соціальних та політичних рішень. Аналізує, узагальнює та прогнозує розвиток ситуації в інформаційному просторі регіону.

Подає голові районної державної адміністрації інформаційно-аналітичні матеріали та вносить пропозиції щодо формування і реалізації внутрішньої політики.

Організовує підготовку проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації з питань внутрішньої політики.

Аналізує діяльність політичних партій та громадських організацій в регіоні, розробляє пропозиції щодо заходів, спрямованих на взаємодію райдержадміністрації з політичними партіями та громадськими організаціями у справі здійснення соціально-економічних реформ, розбудови демократичної, соціальної, правової держави, розвитку громадянського суспільства.

Бере участь у підготовці матеріалів для засобів масової інформації з питань внутрішньої політики з метою забезпечення конституційного права громадян на задоволення їхніх інформаційних потреб. Дає роз'яснення громадянам за дорученням голови райдержадміністрації з прийнятих ним розпоряджень з питань внутрішньої політики.

Надає організаційно-методичну, експертно-аналітичну та іншу допомогу структурним підрозділам райдержадміністрації у вирішенні питань, що стосуються формування і здійснення внутрішньої політики в регіоні.

Бере участь у розробленні відповідних розділів проектів бюджету та програм соціально-економічного розвитку регіону.

Виконує інші завдання та доручення голови районної державної адміністрації, дані у межах його повноважень.

 

1. Керівнику апарату районної державної адміністрації підзвітні та підконтрольні:

Організаційний відділ апарату райдержадміністрації;

Сектор кадрової роботи апарату райдержадміністрації;

Загальний відділ апарату райдержадміністрації;

Відділ фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації;

Відділ ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації;

Сектор внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації.

 

   2. Керівник апарату районної державної адміністрації забезпечує взаємодію з:

          Сектором контролю апарату райдержадміністрації;

Сектором оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації;

Політичними і громадськими організаціями;

Виконкомами рад.
 
          
 

Керівник апарату        адміністрації                                            В.Стельмах   

 
 
 
 
 
Додаток 2

                                                                              до розпорядження голови 

                                                                                  райдержадміністрації

                                                                                           12 травня 2014 року № 141             

 
 
Взаємозаміщення заступників
голови райдержадміністрації
 
 
 
Перший заступник голови
Заступник голови
Керівник апарату
Заступник голови
 
 
 
 
 
Керівник апарату        адміністрації                                            В.Стельмах   
 
 
 
     Додаток 3

                                                                              до розпорядження голови 

                                                                                  райдержадміністрації

                                                                                           12 травня 2014 року № 141           

 
Закріплення

першого заступника, заступника голови райдержадміністрації, керівника апарату райдержадміністрації  за виконкомами міської,

селищних та сільських рад району
 
ЯКОВЧУК
Ярослав
Володимирович
Перший заступник голови райдержадміністрації
Степанська селищна
В.Вербченська сільська
Кричильська сільська
Кузьмівська сільська
Коростська сільська
СЕРПЕНІНОВ
Руслан
Петрович
Заступник голови райдержадміністрації
Клесівська селищна
Вирівська сільська
К.Случанська сільська
Селищанська сільська
Чудельська сільська
СТЕЛЬМАХ
Василь
Мусійович
Керівник апарату райдержадміністрації
Сарненська міська
 
 
 

Керівник апарату адміністрації                                                    В.Стельмах