- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 145 від 14 травня 2014 року "Про Положення про колегію районної державної адміністрації"
Добавлено Адміністратор Вт, 03/06/2014 - 15:29
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
14 травня 2014 року № 145
Про Положення про
колегію районної
державної адміністрації
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 02 жовтня 2003 року № 1569 «Про затвердження Типового положення про колегію міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади і місцевої державної адміністрації» із змінами:
1. Затвердити Положення про колегію районної державної адміністрації, що додається.
2. Визнати такими, що втратили чинність:
розпорядження голови райдержадміністрації від 21 листопада 2003 року № 500 «Про положення про колегію районної державної адміністрації»;
пункт 2 розпорядження голови райдержадміністрації від 26 вересня 2011 року № 473 «Про внесення змін до розпоряджень голови райдержадміністрації від 20 листопада 2007 року № 500 та від 21 листопада 2003 року № 500»;
пункт 2 розпорядження голови райдержадміністрації від 20 січня 2014 року № 16 «Про внесення змін до регламенту райдержадміністрації та положення про колегію райдержадміністрації».
3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату районної державної адміністрації В. Стельмаха.
Голова адміністрації С. Євтушок
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
Сарненської районної
державної адміністрації
14.05.2014 № 145
Положення
про колегію районної державної адміністрації
1. Колегія районної державної адміністрації є консультативно-дорадчим органом і утворюється для підготовки рекомендацій щодо виконання районною державною адміністрацією своїх завдань, погодженого вирішення питань, що належать до її компетенції, та для колективного і вільного обговорення найважливіших напрямів діяльності.
2. У своїй роботі колегія районної державної адміністрації керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства, а також дорученнями Президента України, Прем'єр-міністра України та розпорядженнями голів обласної і районної державних адміністрацій.
3. Рішення про утворення або ліквідацію колегії районної державної адміністрації приймається головою районної державної адміністрації.
Функції колегії
4. Колегія районної державної адміністрації:
1) обговорює та приймає рішення щодо перспектив і найважливіших напрямів діяльності районної державної адміністрації;
2) розглядає пропозиції щодо:
удосконалення законодавства;
забезпечення співпраці з територіальними органами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, органами місцевого самоврядування під час виконання покладених на районну державну адміністрацію завдань;
розширення міжнародного співробітництва на території району;
формування та реалізації державної політики на території району;
3) обговорює прогнози і програми соціально-економічного розвитку району, інші державні та регіональні програми та визначає шляхи їх реалізації;
4) розглядає питання про стан дотримання фінансової, бюджетної дисципліни, збереження і використання державного майна, здійснення внутрішнього фінансового контролю та усунення виявлених недоліків;
5) розробляє пропозиції щодо вдосконалення діяльності районної державної адміністрації, територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери її управління;
6) аналізує стан роботи районної державної адміністрації з питань забезпечення прав та свобод людини і громадянина;
7) розглядає результати роботи районної державної адміністрації, територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери її управління, а також інших підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності і підпорядкування (в межах компетенції);
8) аналізує стан дотримання законодавства з питань державної служби, організаційно-кадрової роботи та виконавської дисципліни;
9) заслуховує двічі на рік інформацію про роботу територіальних органів міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління;
10) подає в установленому порядку на розгляд Кабінету Міністрів України, а також міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади за результатами такого заслуховування пропозиції щодо вдосконалення діяльності територіальних органів міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади, а також щодо взаємодії міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, з районною державною адміністрацією;
11) розглядає питання про відповідність займаній посаді керівників, заступників керівників територіальних органів міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади, а також керівників підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, та приймає рішення щодо порушення в установленому порядку перед міністерством, іншим центральним органом виконавчої влади питання про відповідність займаній посаді відповідних посадових осіб;
12) розглядає інші питання, пов'язані з реалізацією завдань, покладених на районну державну адміністрацію.
Склад колегії
5. До складу колегії районної державної адміністрації входять:
голова районної державної адміністрації (голова колегії), перший заступник, заступник голови районної державної адміністрації, керівник аппарату районної державної адміністрації, керівники інших структурних підрозділів районної державної адміністрації;
у разі потреби – керівники територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, посадові особи органів місцевого самоврядування (за згодою).
До складу колегії районної державної адміністрації за пропозицією громадських організацій, підприємств та інших організацій можуть бути включені їх представники.
6. Кількісний та персональний склад колегії районної державної адміністрації визначається головою районної державної адміністрації.
Організація роботи колегії
7. Організаційною формою роботи колегії є засідання. Періодичність проведення засідань колегії визначається її головою.
За необхідності можуть проводитися розширені та виїзні засідання колегії, а також спільні засідання з колегіями інших органів виконавчої влади.
8. Робота колегії проводиться відповідно до затвердженого головою колегії плану засідань на рік, у якому зазначаються питання, що необхідно розглянути, особи, відповідальні за підготовку і подання матеріалів, орієнтовна дата проведення засідань колегії.
9. Затверджений план засідань колегії розсилається членам колегії, керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління районної державної адміністрації, не пізніше ніж за два тижні до початку року.
10. До затвердженого плану засідань колегії можуть бути включені додаткові питання порядку денного засідання колегії за рішенням її голови не пізніше ніж за десять днів до чергового засідання.
11. Дата, місце, час проведення та порядок денний засідання колегії визначаються головою колегії.
12. Підготовка проекту порядку денного засідання колегії згідно із затвердженим планом засідань та з урахуванням внесених пропозицій здійснюється організаційним відділом апарату райдержадміністрації, який не пізніше ніж за десять днів до засідання подає його голові колегії для погодження.
13. На розгляд колегії подаються:
1) проект порядку денного засідання колегії із зазначенням доповідача з кожного питання;
2) довідки з питань порядку денного засідання колегії з викладенням обґрунтованих висновків і пропозицій;
3) проект рішення колегії (проект розпорядження голови районної державної адміністрації);
4) список членів колегії;
5) список запрошених осіб, які виявили бажання взяти участь в обговоренні питань порядку денного засідання колегії, із зазначенням їх прізвищ, імен та по батькові, місця роботи та займаних посад;
6) довідкові матеріали (розрахунки, статистичні матеріали, звіти, діаграми, таблиці тощо), які безпосередньо стосуються порядку денного.
14. Членам колегії матеріали надаються не пізніше ніж за три дні до засідання, а в разі проведення позачергового засідання - не пізніше ніж за один день до засідання.
15. Підготовка питань на засідання колегії забезпечується відповідно до розподілу повноважень заступниками голови районної державної адміністрації, керівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, а також спеціально створюваними комісіями згідно з планом підготовки питань на засідання колегії.
Організаційне забезпечення підготовки і проведення засідань колегії здійснює організаційний відділ апарату районної державної адміністрації.
16. Особи, відповідальні за підготовку та подання матеріалів на засідання колегії, надають матеріали в організаційний відділ апарату районної державної адміністрації не пізніше ніж за сім днів до чергового засідання.
Організаційний відділ апарату районної державної адміністрації контролює своєчасність подання матеріалів, перевіряє правильність їх оформлення.
Після подання керівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади всіх документів, що необхідні для розгляду на засіданні колегії, організаційний відділ апарату районної державної адміністрації готує порядок його проведення.
Повністю підготовлені до розгляду матеріали колегії, згідно з планом роботи і порядком денним засідання колегії, подаються для розмноження у загальний відділ апарату районної державної адміністрації.
17. Керівники структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, відповідальні за підготовку питання на засідання колегії, узгоджують і координують роботу інших структурних підрозділів та органів виконавчої влади, залучених до розроблення необхідних матеріалів.
Порядок проведення засідання колегії
18. Засідання колегії веде її голова, а у разі його відсутності - особа, на яку покладено виконання обов'язків голови районної державної адміністрації.
19. Засідання колегії проводиться у разі, коли в ньому беруть участь не менше ніж дві третини загальної кількості членів колегії.
20. Члени колегії беруть участь у засіданнях колегії особисто.
Якщо член колегії не може бути присутнім на засіданні, він має право попередньо подати голові колегії відповідні пропозиції у письмовій формі.
21. Порядок денний засідання і рішення колегії затверджуються членами колегії шляхом голосування.
22. Члени колегії, які беруть участь у її засіданні, реєструються.
Особи, запрошені на засідання колегії для розгляду окремих питань, можуть бути присутніми під час розгляду інших питань лише з дозволу голови колегії.
23.Члени колегії і особи, запрошені для участі у розгляді окремих питань, беруть участь в їх обговоренні, вносять пропозиції, дають необхідні пояснення.
24. Головуючий на засіданні колегії може прийняти рішення про закритий розгляд питань порядку денного.
Під час закритих засідань колегії (закритого обговорення окремих питань) підготовка матеріалів, оформлення рішень, що приймаються, здійснюються відповідно до законодавства.
25. Рішення колегії приймаються з кожного питання порядку денного відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданні членів колегії.
У разі рівного розподілу голосів голос головуючого є вирішальним.
За рішенням головуючого може застосовуватися процедура таємного голосування.
Думка відсутнього члена колегії з питань порядку денного засідання, подана у письмовій формі, розглядається на засіданні колегії і враховується під час голосування.
26. У разі проведення спільних засідань колегій двох і більше органів виконавчої влади приймається спільне рішення.
Голова колегії приймає рішення щодо присутності в залі під час засідання колегії представників засобів масової інформації та проведення кіно-, відео-, фотозйомки і звукозапису.
27. Після засідання колегії структурний підрозділ, відповідальний за підготовку питань, доопрацьовує протягом десяти днів (якщо головою колегії не встановлено інший строк) проект рішення колегії з урахуванням зауважень і пропозицій, висловлених під час обговорення питань порядку денного, погоджує із керівниками заінтересованих територіальних органів міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади, структурних підрозділів районної державної адміністрації, членами колегії, іншими особами і подає на розгляд голови колегії.
Протокол засідання колегії подається на підпис голові районної державної адміністрації не пізніше 10 днів після засідання.
28. Рішення колегії можуть бути реалізовані шляхом видання відповідного розпорядження голови районної державної адміністрації.
Рішення колегії з процедурних і контрольних питань вносяться до протоколу засідання (без видання розпорядження).
29. Засідання колегії оформляються протоколами, які підписуються головуючим на засіданні та працівником, який веде протокол.
Спільні засідання колегії оформляються протоколами, які підписуються головами відповідних колегій органів виконавчої влади та працівником, який веде протокол.
30. Рішення колегії доводяться до відома членів колегії, керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління районної державної адміністрації, а також керівників територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності в частині, що їх стосується.
31. Стенографування (технічний запис) засідань колегії районної державної адміністрації забезпечує загальний відділ апарату районної державної адміністрації.
32. Матеріали засідань колегії зберігаються в установленому порядку в організаційному відділі апарату районної державної адміністрації.
33. Матеріально-технічне забезпечення засідань колегії здійснюється загальним відділом апарату районної державної адміністрації.
Контроль за виконанням рішень колегії
34. Контроль за виконанням рішень колегії (розпоряджень голови районної державної адміністрації) здійснює сектор контролю апарату районної державної адміністрації.
35. Колегія розглядає на своїх засіданнях стан виконання прийнятих нею рішень (розпоряджень голови районної державної адміністрації).
Керівник апарату адміністрації В.Стельмах
»
- Login to post comments