Також дивіться новини на facebook.com

№ 123 від 06 травня 2014 року "Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 01.06.2010 № 261 “Про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації”"

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
 
голови районної державної адміністрації
 

06 травня 2014 року                                                                   № 123

 
Про внесення змін до розпорядження

 голови районної державної адміністрації

від 01.06.2010 № 261 “Про постійно діючу
комісію з питань розгляду звернень
громадян при райдержадміністрації”
 

На підставі статей 2, 25, 41 Закону України “Про місцеві державні адміністрації” та на виконання Указу Президента України від 07 лютого      2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, для сприяння громадянам у вирішенні питань, з якими вони звертаються до органів державної влади, органів місцевого самоврядування:

1.Внести зміни до додатку 1, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 01червня 2010 року №261 ”Про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації”, виклавши його в новій редакції згідно з додатком.

2.Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови райдержадміністрації від 27 лютого 2013 року №69 “Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 01.06.2010 №261 “Про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації”.

3.Контроль за виконанням розпорядження голови райдержадміністрації покласти на керівника апарату райдержадміністрації В.Стельмаха.

 
 
 
 
Голова адміністрації                                                                      С.Євтушок          
Додаток
до розпорядження голови
райдержадміністрації

                                                                                            06 травня 2014року  №123

 
 
 
Склад

постійно діючої комісії з питань розгляду

звернень громадян при райдержадміністрації

 
 

Голова комісії -  голова райдержадміністрації;

 

Заступник голови комісії - перший заступник голови райдержадміністрації;

 

Секретар комісії - спеціаліст сектору контролю райдержадміністрації.

 
 
Члени комісії :
 

Заступник голови райдержадміністрації;

 

Заступник начальника Сарненського РВ УМВС України в Рівненській області;

 

Керівник апарату райдержадміністрації;

 

Начальник управління Держземагентства в Сарненському районі Рівненської області;

 

Начальник відділу регіонального розвитку, містобудування, архітектури

та житлово-комунального господарства райдержадміністрації;

 

Начальник юридичного відділу апарату райдержадміністрації;

 

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації;

 

Начальник районного управління  юстиції ( за згодою );

 

Сарненський міський голова ( за згодою ).

 
 

Керівник апарату адміністрації                                                      В.Стельмах