Також дивіться новини на facebook.com

№ 413 від 02 грудня 2014 року "Про проведення інвентаризації комп’ютерного обладнання, програмно-апаратних комплексів системи відеоспостереження та виборчих скриньок "

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
 
 

02 грудня 2014 року                                                                                     № 413

 
Про проведення інвентаризації
комп’ютерного обладнання,
програмно-апаратних комплексів
системи відеоспостереження
та виборчих скриньок
 

         Відповідно до статті 10 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Інструкції з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ, затвердженої наказом Головного управління Державного казначейства України Міністерства фінансів України від 30 жовтня 1998 року  №90, листа Центральної    виборчої комісії від 17 листопада 2014 року №21-38-7316, а також для контролю за збереженням виборчих скриньок, комп’ютерного обладнання, програмно-апаратних комплексів системи відеоспостереження, та інших матеріальних цінностей:

1.   Призначити комісію з проведення інвентаризації (далі-комісія) в такому складі:

Серпенінов Р.П. заступник голови адміністрації – голова комісії;  

 
Члени комісії:
 

Волосячик В.О. – головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення апарату адміністрації;

Зубчинська О.П. - начальник відділу фінансово–господарського забезпечення апарату адміністрації;
Кравчук В.О. – головний спеціаліст відділу фінансово-господарського     забезпечення апарату адміністрації;

Коростель В.І. –  головний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців апарату адміністрації.

 

2. Комісії в присутності матеріально–відповідальної особи - спеціаліста І категорії з інформаційно-аналітичного забезпечення загального відділу апарату адміністрації Мельникова Т.М. провести повну інвентаризацію виборчих скриньок, комп’ютерного обладнання, програмно-апаратних комплексів системи відеоспостереження з перевіркою місцезнаходження та фактичної наявності .

3. За результатами інвентаризації скласти відповідні інвентаризаційні описи станом на 01 грудня 2014 року.

4. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника голови адміністрації Серпенінова Р.П.

 
 
 
 
 
 

Виконуючий обов’язки голови   адміністрації                                               Я.Яковчук