- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 12 від 17 січня 2015 року "Про проведення у 2015 році щорічної оцінки виконання державними службовцями райдержадміністрації покладених на них обов'язків і завдань "
Добавлено Адміністратор Пт, 30/01/2015 - 13:06
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
17 січня 2015 року № 12
Про проведення у 2015 році щорічної
оцінки виконання державними
службовцями райдержадміністрації
покладених на них обов'язків і завдань
Відповідно до Положення про проведення атестації державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2000 року №1922, із змінами, Загального порядку проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов'язків і завдань, затвердженого наказом Головного управління державної служби України від 31 жовтня 2003 року №122 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 листопада 2003 року за № 1063/8384, із змінами, Порядку проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями райдержадміністрації покладених на них обов'язків і завдань, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 28.12.2009 № 263-к, на виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 12.01.2015 № 1:
1. Провести з 19 січня по 28 лютого 2015 року щорічну оцінку виконання державними службовцями райдержадміністрації покладених на них обов'язків і завдань за підсумками 2014 року.
2. Затвердити список державних службовців райдержадміністрації, робота яких оцінюється за підсумками 2014 року та графік проведення їх оцінки згідно додатку.
3. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації:
3.1. Розробити графіки проведення та провести щорічну оцінку виконання державними службовцями структурних підрозділів
райдержадміністрації покладених на них обов’язків і завдань за підсумками 2014 року у встановленому законодавством порядку.
3.2. Про результати проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями структурних підрозділів райдержадміністрації покладених на них обов'язків і завдань інформувати сектор кадрової роботи районної державної адміністрації до 05 березня 2015 року.
4. Сектору кадрової роботи апарату районної державної адміністрації про стан виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 12 січня 2015 року № 1 «Про проведення у 2015 році щорічної оцінки виконання державними службовцями місцевих державних адміністрацій покладених на них обов’язків і завдань» інформувати облдержадміністрацію до 10 березня 2015 року.
5. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови районної державної адміністрації від 17 лютого 2014 року № 49 «Про проведення у 2014 році щорічної оцінки виконання державними службовцями райдержадміністрації покладених на них обов'язків і завдань».
6. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації .
Виконуючий обов’язки
голови адміністрації Я.Яковчук
ЗАТВЕРДЖУЮ
Виконуючий обов’язки голови райдержадміністрації
_____________ Яковчук Я.В.
Список
державних службовців Сарненської районної державної адміністрації,
робота яких оцінюється за підсумками 2014 року
та графік проведення їх оцінки
Оцінку проводить:
Яковчук Я.В. – в.о. голови Сарненської райдержадміністрації
№
з/п
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Займана посада
|
Дата проведення співбесіди
|
Особистий підпис
|
1
|
Стельмах
Василь Мусійович
|
Керівник апарату райдержадміністрації
|
10.02.
2015
|
|
2
|
Набухотний Романа Герасимович |
Головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції і взаємодії з правоохоронними органами апарату райдержадміністрації |
10.02.
2015
|
|
3
|
Намартович Петро Володимирович |
Завідувач сектору оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації |
10.02.
2015
|
|
4
|
Кравчук
Сергій
Сергійович
|
Державний адміністратор апарату райдержадміністрації |
10.02.
2015
|
|
5
|
Меснікович
Ніна
Петрівна
|
Начальник відділу економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації |
10.02.
2015
|
|
6
|
Пінчук
Федір
Іванович
|
Начальник відділу містобудування, архітектури та ЖКГ райдержадміністрації
|
10.02.
2015
|
|
7
|
Балабушка
Мирослав
Мусійович
|
Завідувач сектору інфраструктури та цивільного захисту населення райдержадміністрації |
10.02.
2015
|
|
8
|
Михайлицький
Віктор
Олександрович
|
Начальник відділу у справах молоді і спорту райдержадміністрації
|
10.02.
2015
|
|
9
|
Шевчук
Ольга Миколаївна
|
Начальник служби у справах дітей райдержадміністрації
|
10.02.
2015
|
|
10
|
Дякова Зоя
Іванівна
|
Виконуюча обов’язки начальника відділу охорони здоров’я райдержадміністрації
|
10.02.
2015
|
|
11
|
Бабич
Оксана Дмитрівна
|
Начальник архівного відділу райдержадміністрації
|
10.02.
2015
|
|
12
|
Чорна
Наталія Володимирівна
|
Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації
|
10.02.
2015
|
|
13
|
Коханевич Тетяна Михайлівна
|
Начальник фінансового управління райдержадміністрації
|
10.02.
2015
|
|
14
|
Шеремет Микола Петрович
|
Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
|
10.02.
2015
|
|
Оцінку проводить:
Стельмах В.М. – керівник апарату Сарненської райдержадміністрації
|
||||
1
|
Ностер
Алла
Георгіївна
|
Начальник організаційного відділу апарату райдержадміністрації
|
12.02.
2015
|
|
2
|
Сорока Оксана Йосипівна |
Завідувач сектору кадрової роботи апарату райдержадміністрації |
12.02.
2015
|
|
3
|
Цицюра
Ольга
Іванівна
|
Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації
|
12.02.
2015
|
|
4
|
Похозей Олександр Іванович
|
Завідувач сектору контролю
апарату райдержадміністрації
|
12.02.
2015
|
|
5
|
Зубчинська Олена
Павлівна
|
Начальник відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації
|
12.02.
2015
|
|
6
|
Марковець Руслан Петрович
|
Начальник відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації
|
12.02.
2015
|
|
7
|
Шокот
Інна
Ігорівна
|
Завідувач сектору з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації |
12.02.
2015
|
|
Оцінку проводить:
Цицюра О.І. – начальник загального відділу апарату Сарненської районної
державної адміністрації
№
з/п
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Займана посада
|
Дата проведення співбесіди
|
Особистий підпис
|
1
|
Пригарська Оксана Василівна
|
Головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації
|
13.02.
2015
|
|
2
|
Мельников Тарас Михайлович
|
Спеціаліст І категорії загального відділу апарату райдержадміністрації |
13.03.
2014
|
|
Оцінку проводить:
Похозей О.І. – завідувач сектору контролю апарату Сарненської районної
державної адміністрації
№
з/п
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Займана посада
|
Дата проведення співбесіди
|
Особистий підпис
|
1
|
Мацигон
Любов Олександрівна
|
Головний спеціаліст
сектору контролю апарату райдержадміністрації
|
13.02.
2015
|
|
Оцінку проводить:
Зубчинська О.П. – начальник відділу фінансово-господарського забезпечення
апарату Сарненської райдержадміністрації
№
з/п
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Займана посада
|
Дата проведення співбесіди
|
Особистий підпис
|
1
|
Кравчук Віра Олексіївна
|
Головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації
|
13.02.
2015
|
|
2
|
Волосячик Ольга Адамівна |
Головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації
|
13.02.
2015
|
|
Оцінку проводить:
Марковець Р.П. – начальник відділу ведення Державного реєстру виборців
апарату Сарненської райдержадміністрації
№
з/п
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Займана посада
|
Дата проведення співбесіди
|
Особистий підпис
|
1
|
Коростель Вадим Іванович
|
Головний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації
|
13.02.
2015
|
|
2
|
Банацька
Юлія Володимирівна
|
Спеціаліст І категорії відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації |
13.02.
2015
|
|
Оцінку проводить:
Шокот І.І. – завідувач сектору внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю
апарату Сарненської райдержадміністрації
№
з/п
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Займана посада
|
Дата проведення співбесіди
|
Особистий підпис
|
1
|
Вакар
Олеся Іванівна
|
Головний спеціаліст сектору внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації |
13.02.
2015
|
|
Керівник апарату
райдержадміністрації В. Стельмах