- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
Інформаційна картка
Добавлено Адміністратор Чт, 05/03/2015 - 12:34
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Видача паспорта прив´язки тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності
(назва адміністративної послуги)
Відділ містобудування, архітектури та житлово – комунального господарства Сарненської районної державної адміністрації
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги
|
||
Найменування органу, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення: відділу містобудування, архітектури та ЖКГ; центру надання адміністративної послуги |
Відділ містобудування та архітектури Сарненської РДА Центр надання адміністративних послуг Сарненської РДА |
|
Місцезнаходження: відділу містобудування, архітектури та ЖКГ; центру надання адміністративної послуги |
34500, м. Сарни, вул. Демократична, 51 34500, м. Сарни, вул. Демократична, 51 |
|
Інформація щодо режиму роботи : відділу містобудування, архітектури та ЖКГ; центру надання адміністративної послуги |
Понеділок - п’ятниця : з 9:00 по 18:00,
П’ятниця: з 09:00 по 16:45
Перерва на обід : з 13:00 по 13:45. Понеділок, середа, п´ятниця, субота: з 09:00 по 18:00 Вівторок, четвер: з 09:00 по 20:00 Перерва на обід: з 13:00 по 13:45. |
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт : відділу містобудування, архітектури та ЖКГ; центру надання адміністративної послуги |
Телефон/факс: 2-24-67; Телефон/факс: 3-57-82 |
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
Закони України
|
ст. 27 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" від 17.02.2011 № 3038-VІ. |
|
Акти Кабінету Міністрів України |
|
|
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово – комунального господарства України №244 від 21.10.2011 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності» (далі – Порядок) |
|
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування |
-
|
|
Умови отримання адміністративної послуги |
||
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Рішення виконавчих комітетів селищної та сільських рад району про погодження місця розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності |
|
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
1. Заява;
2. Схема розміщення ТС, виконана відповідно до вимог додатку 1 Порядку; 3. Ескізи фасадів ТС у кольорі М 1:50, виконані архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат; 4. Схема благоустрою прилеглої території, виконана архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат ; 5. Технічні умови щодо інженерного забезпечення, отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж (за наявності |
|
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Особисто замовником послуги |
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно
|
|
У разі платності
|
||
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
-
|
|
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу |
-
|
|
Розрахунковий рахунок для внесення плати |
-
|
|
Строк надання адміністративної послуги |
10 робочих днів з дня реєстрації заяви.
|
|
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
1. Подання неповного пакета документів визначених п. 2.6 Порядку; 2.Подання недостовірних відомостей, зазначених у п. 2.6 Порядку |
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Паспорт прив´язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності |
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Паспорт прив´язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності отримує особисто замовник |
|
Примітка
|
|
|