Також дивіться новини на facebook.com

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
 

Видача паспорта прив´язки тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності

(назва адміністративної послуги)
 

Відділ містобудування, архітектури та житлово – комунального господарства Сарненської районної державної адміністрації

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

Найменування органу, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення: відділу містобудування, архітектури та ЖКГ; центру надання адміністративної послуги

 

Відділ містобудування та архітектури Сарненської РДА

 
 

Центр надання адміністративних послуг Сарненської РДА

 
 
 

Місцезнаходження: відділу містобудування, архітектури та ЖКГ; центру надання адміністративної послуги

34500, м. Сарни, вул. Демократична, 51

 
 

34500, м. Сарни, вул. Демократична, 51

 

Інформація щодо режиму роботи : відділу містобудування, архітектури та ЖКГ; центру надання адміністративної послуги

Понеділок - п’ятниця : з 9:00 по 18:00,
П’ятниця: з 09:00 по 16:45

Перерва на обід : з 13:00 по 13:45. 

 

Понеділок, середа, п´ятниця, субота: з 09:00 по 18:00

Вівторок, четвер: з 09:00 по 20:00

Перерва на обід: з 13:00 по 13:45.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт : відділу містобудування, архітектури та ЖКГ; центру надання адміністративної послуги

 

Телефон/факс: 2-24-67;

 

Телефон/факс: 3-57-82

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

Закони України

 ст. 27 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" від 17.02.2011 № 3038-VІ.

Акти Кабінету Міністрів України

 

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово – комунального господарства України №244 від 21.10.2011 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності» (далі – Порядок)

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

Підстава для одержання адміністративної послуги

Рішення виконавчих комітетів селищної та сільських рад району про погодження місця розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

   1. Заява;

2. Схема розміщення ТС, виконана відповідно до вимог додатку 1 Порядку;

3. Ескізи фасадів ТС у кольорі М 1:50, виконані архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат;

4. Схема благоустрою прилеглої території, виконана архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат ;

    5. Технічні умови щодо інженерного забезпечення, отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж (за наявності

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто замовником послуги

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно
У разі платності

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

Строк надання адміністративної послуги

10 робочих   днів з дня реєстрації заяви.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

 

1. Подання неповного пакета документів визначених п. 2.6 Порядку;

2.Подання недостовірних відомостей, зазначених у п. 2.6 Порядку

 
Результат надання адміністративної послуги

Паспорт прив´язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності

Способи отримання відповіді (результату)

Паспорт прив´язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності отримує особисто замовник

Примітка