- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
Технологічна картка
Добавлено Адміністратор Чт, 05/03/2015 - 12:35
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Видача паспорту прив´язки тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності
№
п/п
|
Етапи послуги
|
Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ |
Дія
(В, У, П, З)
|
Термін виконання (днів)
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
1.
|
Прийом і перевірка повноти пакету документів, реєстрація заяви, повідомлення замовника про орієнтовний термін виконання |
Адміністратор центру надання адміністративних послуг |
В
|
Протягом
1 дня
|
2.
|
Підготовка графічних та текстових матеріалів, формування Паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності; Передача матеріалів начальнику відділу на підпис |
Начальник відділу, головний спеціаліст відділу |
В
|
Протягом |
3.
|
Перевірка розробленого Паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності на відповідність законодавчим та нормативним вимогам і його підписання |
Начальник відділу
|
З
|
Протягом |
4.
|
Реєстрація Паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності |
Головний спецаліст відділу
|
В
|
Протягом |
5.
|
Видача Паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності замовнику |
Адміністратор центру надання адміністративних послуг |
В
|
Після реєстрації
|
Загальна кількість днів надання послуги - |
2 - 10
|
|||
Загальна кількість днів (передбачена законодавством) - |
10
|
Умовні позначки: В - виконує; У - бере участь; П - погоджує; 3 - затверджує.