Також дивіться новини на facebook.com

№ 72 Про проведення районної мистецької виставки “Обереги духовності та краси"

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
 
голови районної державної адміністрації
 
02 березня 2015 року                                                                                            № 72
 
 

Про проведення районної

мистецької виставки “Обереги
духовності та краси”
 
 
 

Керуючись ст. 22, ст. 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», положенням про відділ культури і туризму Сарненської районної державної адміністрації, затвердженим розпорядженням голови районної державної адміністрації від 14.07.06 № 305з метою розвитку й популяризації народних ремесел, підтримки молодих, перспективних майстрів декоративно-ужиткового мистецтва, допомоги їм у професійному самовизначенні:

         1. Провести з квітня 2015 року та впродовж 2016 року в комунальному закладі «Сарненський районний будинок культури» Сарненської районної ради районну мистецьку виставку «Обереги духовності та краси».

2. Затвердити Положення про районну мистецьку виставку «Обереги духовності та краси», що додається.

         3. Рекомендувати головам сільських, селищних культурно-дозвіллєвих комплексів:

         3.1. Провести засідання координаційних рад з визначенням відповідальних за організацію участі в проведенні районної мистецької виставки «Обереги духовності та краси».

         3.2. Забезпечити перевезення експонатів районної мистецької виставки «Обереги духовності та краси» та урочисте відкриття виставки.

         4. Членам координаційної ради сільських, селищних культурно-дозвіллєвих комплексів надавати методичну і практичну допомогу структурним підрозділам сільських, селищних культурно-дозвіллєвих комплексів в проведенні районної мистецької виставки «Обереги духовності та краси».

         5. Розпорядження набирає чинності з дня державної реєстрації та оприлюднення.

6. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови адміністрації Яковчука Я.В.

 
 
 
 

Виконуючий обов’язки

голови адміністрації                                                             Я. Яковчук