Також дивіться новини на facebook.com

№ 128 від 03 квітня 2015 року "Про роботу виконавчого комітету Чудельської сільської ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»"

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
 
                                                                                           

03 квітня 2015 року                                                                                    № 128

 
Про роботу виконавчого комітету
Чудельської сільської ради по здійсненню
делегованих повноважень,
визначених Законом України «Про
місцеве самоврядування в Україні»
                         

         Відповідно до статті 35 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 1999 року № 339 «Про Порядок здійснення органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади» та згідно плану розгляду питань на засіданнях колегії Сарненської райдержадміністрації, структурними підрозділами райдержадміністрації вивчено практику роботи виконавчого комітету Чудельської сільської ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».

         Перевіркою встановлено, що виконавчий комітет Чудельської сільської ради постійно працює над виконанням делегованих повноважень. Завдання, які були поставлені у розпорядженні голови районної державної адміністрації від 01 липня 2011 року № 339 «Про роботу виконавчого комітету Чудельської сільської ради по виконанню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» в основному виконані.

         За 2014 рік виконання бюджету по власних доходах загального фонду Чудельської сільської ради становить 114,8 відс., при затвердженому плані на звітний період 752,2 тис. грн. фактично надійшло 863,6 тис. грн., або перевиконання складає 111,4 тис. грн.

За січень-лютий 2015 року виконання бюджету по власних доходах загального фонду Чудельської сільської ради становить 120,7 відс., при затвердженому плані на звітний період 83,9 тис. грн. фактично надійшло 101,3 тис. грн., або перевиконання складає 17,4 тис. грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року зменшились надходження по рентній платі за спеціальне використання лісових ресурсів – на 76,0 тис. грн., проте збільшились по платі за землю – на 3,8 тис. грн.

Виконавчим комітетом Чудельської сільської ради проводиться робота над виконанням заходів Програми соціально-економічного і культурного розвитку.

У 2014 році за результатами рейтингового оцінювання роботи виконкому Чудельської сільської ради позитивно була оцінена робота по виконанню повноважень у сфері соціально-правового захисту дітей та профілактики правопорушень і злочинів у дитячому середовищі, у сфері регулювання земельних відносин та у сфері охорони здоровя.

Сільський виконавчий комітет періодично розглядає на своїх засіданнях питання виконання сільського бюджету. Здійснюється постійний контроль за дотриманням платниками зобов’язань щодо платежів до бюджету сільської ради.

У рамках виконання загальнообласної Програми реконструкції та розвитку сільських доріг та вулиць у Рівненській області на 2011-2015 роки, за рахунок коштів субвенції з державного бюджету, у 2014 році у селі Чудель виконано капітальний ремонт вул. Миру на загальну суму 111,2 тис. грн та поточний ремонт вул. Нова на загальну суму 39 тис. грн.

На території Чудельської сільської ради ведеться лише індивідуальне житлове будівництво. В 2014 році видано 1 будівельний паспорт, а в 2015 – 3 будівельних паспорти на будівництво житлових будинків.

Виконавчим комітетом Чудельської сільської ради постійно здійснюються заходи по благоустрою населених пунктів, поліпшенню їх санітарного стану та дотриманню природоохоронного законодавства. Зокрема, виконано комплекс робіт по впорядкуванню території громадського сміттєзвалища. Проведені роботи по благоустрою та підсипці грунтом вулиць Ювілейна, Молодіжна, Сонячна, Озерна, Набережна та Зарічна. Огороджено територію водонапірної башти, яка перебуває в комунальній власності сільської ради. Впорядковано 2 колодязі громадського користування.

Також впорядковано сільський стадіон та відремонтовані спортивні споруди. Проведено розчистку сільського кладовища від зайвих кущів та дерев, відремонтовано огорожу кладовища. Очищено від побутового сміття береги річки Случ в межах населених пунктів сільської ради.

З огляду на зазначене, керуючись ст. 13, 16, 28 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»:

         1. Інформацію Чудельського сільського голови Жука В. Т. «Про роботу виконавчого комітету Чудельської сільської ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», взяти до відома.

         2. Роботу виконавчого комітету Чудельської сільської ради по виконанню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», визнати задовільною.

         3. Рекомендувати виконавчому комітету Чудельської сільської ради:

         3.1 В місячний термін розглянути матеріали за результатами проведення засідання колегії райдержадміністрації на засіданні виконавчого комітету, розробити та затвердити заходи по усуненню недоліків, виявлених під час вивчення стану виконання делегованих повноважень.

         3.2 Постійно контролювати та аналізувати надходження платежів від платників податків на підлеглій території в розрізі платників та податків, вести облік надходжень від платників з метою виявлення податкового боргу та проводити відповідну роботу щодо його погашення.

 3.3 Вживати заходи щодо: удосконалення мережі бюджетних установ та упорядкування штатної чисельності працівників; недопущення росту дебіторської та кредиторської заборгованостей; скорочення неефективних видатків та спрямування вивільнених коштів на захищенні статті видатків; відповідності фактичного споживання енергоносіїв визначеним лімітам та 100- відсотковому їх фінансуванню.

3.4 Розробити порядок передачі майна територіальної громади в оренду та методику розрахунку і порядок використання плати за оренду майна територіальної громади, провести аналіз договорів оренди земельних ділянок, що належать до державної і комунальної власності та забезпечити встановлення розміру орендної плати відповідно до вимог пункту 288.5 статті 288 Податкового кодексу України (з врахуванням проведення індексації нормативної грошової оцінки земель за попередній рік з коефіцієнтом 1,249), а також спільно з Управлінням Держземагенства України в Сарненському районі провести уточнення стану використання земель сільськогосподарського та несільськогосподарського призначення і юридичного посвідчення права користування ними.

3.5 Впродовж 2015 року передбачити в місцевому бюджеті кошти на встановлення меж населених пунктів в натурі (на місцевості), виготовлення схем землеустрою і техніко-економічне обґрунтування використання і охорони земель адміністративно-територіальних утворень, проведення земельних торгів (аукціонів).

3.6 Вжити заходів щодо укладання колективних договорів у                       КЗ «Чудельська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 2 І-ІІ ступенів» та СГПП «Нове життя».

3.7 Забезпечити постійний контроль за дотриманням закладами торгівлі, ресторанного господарства вимог порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення.

3.8 Забезпечити чіткий контроль за недопущенням продажу підприємствами торгівлі, ресторанного господарства алкогольних напоїв, пива, тютюнових виробів неповнолітнім особам та товарів без відповідних нормативних документів, які засвідчують їх якість та безпеку.

3.9 Продовжити роботу по виявленню та легалізації осіб, які займаються незареєстрованою підприємницькою діяльністю у галузі торгівельного та побутового обслуговування.

3.10 Здійснювати постійний контроль за дотриманням режимів роботи закладами ресторанного господарства у вечірній час.

3.11 До листопада 2015 року вирішити питання щодо обладнання спортивно-музичної зали в дошкільному навчальному закладі «Казка»                с. Чудель.

3.12 Забезпечити належне утримання сміттєзвалища з дотриманням вимог санітарного законодавства.

3.13 Вжити заходів для покращення виконавської дисципліни щодо забезпечення виконання та інформування райдержадміністрації про стан виконання на території ради розпоряджень і доручень голови райдержадміністрації.

3.14 Звернути увагу на низькі рейтингові місця в підсумковому рейтинговому оцінюванні діяльності виконкомів місцевих рад Сарненського району по виконанню делегованих повноважень органів виконавчої влади за 2014 рік у бюджетній галузі, сфері оборонної роботи та розробити конкретні заходи щодо вдосконалення роботи виконкому по виконанню делегованих повноважень в цих галузях.

4. Відділу освіти райдержадміністрації до жовтня 2015 року вирішити питання щодо заміни вікон в Чудельській ЗОШ І-ІІІ ст.

5. Відділу культури і туризму райдержадміністрації:

5.1 Протягом 2015 року удосконалити роботу з інноваційними технологіями в публічній бібліотеці с. Чудель та вивчити можливість підключення бібліотеки до мережі Інтернет.

5.2 У ІІ кварталі 2015 року вжити заходів щодо покращення благоустрою прилеглої території будинку культури, оформлення наочності закладу.

6. Відділу охорони здоров’я райдержадміністрації:

6.1 Активізувати роботу по проходженню жителями населених пунктів Чудельської сільської ради обстеження захворювання на туберкульоз.

6.2 Впродовж 2015-2016 рр. провести капітальний ремонт приміщення колишньої школи для створення лікарської амбулаторії.

6.3 Протягом 2015 року придбати новий холодильник на фельдшерсько-акушерському пункті с. Дубняки та замінити вхідні двері в медичному закладі, а також збудувати сарай для зберігання палива.

7. Виконавцям про хід виконання розпорядження інформувати райдержадміністрацію до 01 січня 2016 року.

8. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження голови райдержадміністрації від 01 липня 2011 року № 339 «Про роботу виконавчого комітету Чудельської сільської ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».

9. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступників голови райдержадміністрації відповідно до розподілу функціональних обов’язків.

 
 
 
Виконуючий обов’язки
голови адміністрації                                                                                 Я. Яковчук