- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 252 від 13 липня 2015 року "Про виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», інших нормативно-правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у I півріччі 2015 року"
Добавлено Адміністратор Пт, 17/07/2015 - 15:43
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
13 липня 2015 року № 252
Про виконання вимог Закону України
«Про звернення громадян»,
інших нормативно-правових актів
та стан роботи із зверненнями громадян,
що надійшли до райдержадміністрації у
I півріччі 2015 року
З метою виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», інших нормативно-правових актів з питань роботи із зверненнями громадян, розпорядження голови облдержадміністрації від 26 лютого 2015 року № 84 «Про виконання вимог законодавства України щодо розгляду звернень громадян у 2014 році» :
1. Інформацію про виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», інших нормативно-правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у I півріччі 2015 року взяти до відома.
Довідку з цього питання надіслати виконкомам рад та структурним підрозділам райдержадміністрації для відповідного реагування і врахування в роботі (додається).
2. Звернути увагу міського, селищних, сільських голів, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади на удосконалення аналітичної та проведення роз’яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом, з’ясування причин, що породжують повторні звернення до органів влади вищого рівня, на Урядову «гарячу» лінію та «гаряча» лінія голови Рівненської обласної державної адміністрації.
3. Міському, селищним, сільським головам, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій:
3.1. забезпечити оперативне реагування на звернення громадян, що надходять на Урядову «гарячу» лінію, «гарячу» телефонну лінію голів облдержадміністрації і райдержадміністрації, дати принципову оцінку кожному факту допущеного порушення;
3.2. продовжити формування ефективного механізму забезпечення реалізації Закону України «Про доступ до публічної інформації» Указу Президента України від 05.05.2011 №547/2011 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації»;
3.3. розглянути питання стану роботи із зверненнями громадян в і півріччі 2015 році на засіданнях виконкомів рад та колегіях структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої в серпні 2015 року;
3.4. в разі відмови в задоволенні звернення надавати заявникам аргументовану відповідь, яка повинна містити посилання на закон, чи інший нормативний акт та порядок оскарження прийнятого рішення. Відмову сформувати таким чином (усно чи письмово), щоб заявник зрозумів причину відмови;
3.5. посилити контроль за додержанням норм земельного законодавства, своєчасно реагувати на вирішення межових спорів, залучати до їх вирішення комісії із розв’язання земельних спорів;
3.6. до 01 листопада 2015 року провести аналіз питань, порушених у зверненнях громадян до органів влади вищого рівня, у тому числі повторних і колективних, вирішення яких належить до компетенції органів місцевого самоврядування;
4. Головному спеціалісту сектору контролю апарату райдержадміністрації Мацигон Л.О. щомісяця:
4.1. інформувати керівництво райдержадміністрації про надходження звернень громадян до центральних органів влади, факти порушення термінів їх розгляду, організацію роботи із запитами на отримання публічної інформації;
4.2. забезпечувати проведення засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації.
4.3. обговорити стан роботи із зверненнями громадян на семінарі секретарів рад у серпні 2015 року.
5. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження голови районної державної адміністрації від 29 січня 2015 року №34 “ Про виконання вимог Закону України “ Про звернення громадян ”, інших нормативно-правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2014 році ”.
6. Контроль за виконання цього розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації Стельмаха В.М.
Голова адміністрації Я.Яковчук