- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 397 від 02 листопада 2015 року "Про стан виконання місцевих бюджетів району за 9 місяців 2015 року"
Добавлено Адміністратор Чт, 05/11/2015 - 11:48
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
02 листопада 2015 року № 397
Про стан виконання місцевих бюджетів району за 9 місяців 2015 року |
Бюджет району по власних доходах загального фонду за 9 місяців 2015 року виконаний на 110,5 відс., тобто при затвердженому з урахуванням змін плані 66584,0 тис.грн. фактично надійшло 73586,3 тис.грн., або перевиконання складає 7002,3 тис.грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року приріст надходжень в цілому по району склав 23658,6 тис.грн., або
47,4 відс.
Ріст надходжень в порівнянні з відповідним періодом минулого року відмічено в 17-ти з 22-х місцевих рад, крім Вирівської (-1574,3 тис.грн.), Чудельської (-134,8 тис.грн.), Карасинської (-39,5 тис.грн.), Тутовицької
(-11,8 тис.грн.) сільських радах та Клесівської селищної ради (-1913,3 тис.грн.) через зменшення надходжень рентної плати за користування лісовими ресурсами, надрами та припинення надходжень податку на доходи фізичних осіб.
Виконання районного бюджету забезпечено на 107,9 відс., тобто при затвердженому з урахуванням змін плані 33730,5 тис.грн. фактично надійшло 36407,8 тис.грн., або додатково надійшло 2677,3 тис.грн. До відповідного періоду минулого року ріст надходжень становить 44,3 відс. або
11174,6 тис.грн.
В цілому по власних доходах загального фонду 21 із 22 органів місцевого самоврядування забезпечили виконання затверджених з урахуванням змін показників на 9 місяців 2015 року. Відповідно до пункту 7 статті 78 Бюджетного кодексу України 18 місцевих рад мають право на внесення змін до своїх бюджетів в сторону збільшення. П’ять сільських та одна селищна ради забезпечили виконання річних показників по власних доходах.
Найвищий показник виконання бюджету по Кам’яне-Случанській сільській раді – 218,2 відс., який досягнуто за рахунок надходжень рентної плати за користування лісовими ресурсами (214,9 тис.грн.), що становить
58,4 відс. всіх власних надходжень до бюджету сільської ради.
На результативний показник виконання бюджету вплинуло і повернення з бюджету району податку на доходи фізичних осіб по річному декларуванню громадян за 2014 рік по висновках Сарненської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Рівненській області в сумі 201,3 тис.грн.
За 9 місяців 2015 року з Державного бюджету надійшло:
- базової дотації – 20945,7 тис.грн.;
- стабілізаційної дотації – 5031,1 тис.грн.;
- освітньої субвенції – 126741,1 тис.грн.;
- медичної субвенції – 43822,4 тис.гривень.
Також отримано 174261,8 тис.грн. субвенції з Державного бюджету, в тому числі на:
- відшкодування пільг, субсидій на житлово-комунальні послуги, тверде паливо та скраплений газ, державної допомоги сім’ям з дітьми, на утримання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування – 173538,2 тис.грн. або 99,5 відс. до призначень;
- часткове фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл, які до 2015 року отримували підтримку з Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності – 5,0 тис.грн. або 100 відс. до призначень;
- фінансування заходів щодо соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження – 278,5 тис.грн.;
- будівництво (придбання) житла для сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також для інвалідів І-ІІ групи з числа військовослужбовців, які брали участь у зазначеній операції, та потребують поліпшення житлових умов –
440,1 тис.грн., що становить 100 відс. до призначень.
Крім того, з обласного бюджету отримана інша субвенція на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 3259,4 тис.грн., що становить 100 відс. до призначень.
Бюджет району по видатках загального фонду за 9 місяців 2015 року виконаний на 93,0 відс. При уточненому плані на звітний період
433543,3 тис.грн., касові видатки склали 403074,9 тис. грн. Залишок коштів на рахунках місцевих бюджетів та розпорядників коштів станом на 01.10.2015 становить 59322,0 тис.грн.
Із загальної суми видатків місцевих бюджетів району на захищені статті видатків спрямовано 369636,4 тис.грн., що становить 91,7 відс. загального обсягу видатків бюджету району.
49,6 відс. із загального обсягу видатків бюджету району по загальному фонду складають видатки на соціально-культурну сферу, що становить 200110,0 тис.грн.
На соціальний захист та соціальне забезпечення використано
180305,9 тис.грн., що становить 99,2 відс. до уточнених призначень
9 місяців 2015 року, з них за рахунок субвенції з державного та обласного бюджетів було проведено видатків в сумі 175588,4 тис.грн. та за рахунок коштів місцевих бюджетів –4717,5 тис.грн.
На утримання органів місцевого самоврядування району за 9 місяців 2015 року було спрямовано 12326,3 тис.грн., що становить 93,0 відс. до уточненого плану звітного періоду.
На розвиток фізичної культури і спорту з бюджету району спрямовано 2894,6 тис.грн., що становить 90,8 відс. до уточнених асигнувань 9 місяців 2015 року.
За 9 місяців 2015 року до доходів спеціального фонду бюджету району надійшло 9184,6 тис.грн. або 86,7 відс. до затвердженого з урахуванням змін плану на рік, в тому числі :
· податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин – 0,2 тис.грн.;
· збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності – (-3,3) тис.грн.;
· коштів від відчуження майна – 16,7 тис.грн.;
· власних надходжень бюджетних установ – 6711,4 тис.грн.
(92,3 відс.);
· коштів від продажу землі – 622,3 тис.грн. (139,3 відс.);
· надходжень коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва –
15,5 тис.грн.;
· інших надходжень – 101,6 тис.грн. (2605,1 відс.);
· інших субвенцій з обласного бюджету – 1720,2 тис.грн. (59,8 відс.).
За рахунок коштів спеціального фонду бюджету району протягом
9 місяців 2015 року було проведено видатків всього на суму 27709,0 тис.грн., що становить 52,2 відс. до уточненого річного плану.
В зв’язку з недофінансуванням з державного бюджету і взяттям бюджетних зобов’язань в межах річних призначень станом на 01.10.2015 зареєстрована кредиторська заборгованість по загальному фонду бюджету в сумі 3108,2 тис.грн. По спеціальному фонду бюджету кредиторська заборгованість відсутня.
З метою подальшого забезпечення виконання місцевих бюджетів району по всіх джерелах доходів та ефективного використання бюджетних коштів, керуючись ст.16, 28 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»:
1. Зобов’язати керівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади та рекомендувати органам місцевого самоврядування району в межах компетенції:
1.1. Контролювати надходження платежів від платників податків підвідомчих територій до бюджетів всіх рівнів.
1.2. Винести на розгляд засідань виконкомів питання стану виконання місцевих бюджетів за 9 місяців 2015 року та вжити вичерпних заходів щодо забезпечення їх 100-відсоткового виконання протягом 2015 року.
1.3. З метою легалізації виплати заробітної плати і відповідно наповнення бюджетів місцевих рад за рахунок надходжень податку на доходи фізичних осіб, провести інвентаризацію найманої робочої сили юридичних та фізичних осіб на підвідомчих територіях.
1.4. Вжити заходів щодо погашення дебіторської та кредиторської заборгованості та забезпечити в подальшому недопущення дебіторської, кредиторської та простроченої заборгованості і взяття зобов’язань в межах бюджетних призначень.
1.5. При внесенні змін до місцевих бюджетів проаналізувати надходження платежів в розрізі кожного джерела з метою забезпечення їх 100-відсоткового виконання.
1.6. Спрямовувати бюджетні кошти в першу чергу на захищені статті видатків, забезпечивши ефективне їх використання.
1.7. Забезпечити безумовне виконання вимог Бюджетного кодексу України та інших нормативно-правових актів, що регулюють бюджетний процес.
2. Сарненській об’єднаній державній податковій інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Рівненській області посилити контроль за правильністю справляння і зарахування платежів до всіх місцевих бюджетів району, повнотою і своєчасністю їх сплати. Відповідно до ст.191.1.5. Податкового кодексу України здійснювати контроль за додержанням виконавчими органами сільських і селищних рад порядку прийняття та обліку податків і зборів від платників податків, своєчасністю і повнотою перерахування зазначених сум до бюджету. Вжити заходів щодо погашення податкового боргу до бюджетів всіх рівнів та недопущення його зростання в подальшому.
3. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Голова адміністрації Я.Яковчук