Також дивіться новини на facebook.com

№ 399 від 02 листопада 2015 року "Про проведення річної інвентаризації станом на 02 листопада 2015 року"

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
 
 
 02 листопада 2015 року                                                                                  № 399
 

Про проведення річної інвентаризації

станом  на 02 листопада 2015 року
 

Керуючись Законом України від 16.07.1999 №996-ХІV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 №879 «Про затвердження Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.10.2014 N1365/26142, наказом Міністерства фінансів України від 17.06.2015 №572 «Про затвердження типових форм для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06.07.2015 №788/27233, а також з урахуванням наказу Міністерства фінансів України від 26.06.2013 № 611 «Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 18.07.2013 №1214/23746 та з метою забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та звітності, шляхом їх зіставлення з фактичною наявністю основних засобів, нематеріальних активів, інших необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і бланків суворої звітності, розрахунків та інших статей балансу; посилення контролю за їх збереженням і недопущення фактів крадіжок, зловживань, псування цінностей у апараті та відділах районної державної адміністрації:

 

1. Провести річну інвентаризацію з 02 листопада 2015 року до 30 листопада 2015 року основних засобів, нематеріальних активів, інших необоротних матеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів, розрахунків та інших статей балансу, у тому числі комп’ютерного обладнання, програмно-апаратних комплексів та обладнання системи відеоспостереження, відеозапису і трансляції зображення, виборчих скриньок у апараті та відділах районної державної адміністрації.

2.Для проведення інвентаризації затвердити інвентаризаційну комісію у складі:

Голова комісії:

Серпенінов Р.П. – виконуючий обов’язки першого заступника голови районної державної адміністрації.

Члени комісії:

Болтрик Г.Г.  – начальник відділу фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації;

Волосячик О.А. – головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації;

          Ковтунович М.В. - виконуюча обов’язки завідувача юридичного сектору апарату районної державної адміністрації;

Кравчук В.О. –  головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації;

Марковець Р.П. – начальник відділу ведення Державного реєстру виборців апарату районної державної адміністрації.

3.При проведенні інвентаризації перевірити фактичну наявність основних засобів, нематеріальних активів, інших необоротних матеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів, розрахунків та інших статей балансу, у тому числі комп’ютерного обладнання, програмно-апаратних комплексів та обладнання системи відеоспостереження, відеозапису і трансляції зображення, виборчих скриньок;

перевірити дотримання умов  зберігання матеріальних цінностей і грошових коштів,  а також правил утримання та експлуатації матеріальних цінностей;

перевірити реальну вартість обліковуваних на балансі цінностей, сум дебіторської і кредиторської заборгованості, в тому числі – щодо якої термін позовної давності минув, та інших статей балансу:

виявити товарно-матеріальні цінності, які застаріли або частково втратили свою споживчу властивість;

встановити лишки або недостачі шляхом зіставлення наявності з даними бухгалтерського обліку.

4. Інвентаризаційній комісії в присутності матеріально-відповідальної особи провести повну інвентаризацію основних засобів, нематеріальних активів, інших необоротних матеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів, розрахунків та інших статей балансу, у тому числі комп’ютерного обладнання, програмно-апаратних комплексів та обладнання системи відеоспостереження, відеозапису і трансляції зображення, виборчих скриньок з перевіркою місцезнаходження та фактичної наявності.

5.Інвентаризаційні описи подати у відділ фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації до 25 листопада 2015 року.

6.Інвентаризаційній комісії розглянути матеріали інвентаризації в п’ятиденний термін і скласти протокол, в якому відобразити обґрунтовані результати інвентаризації і конкретно вказати  суми недостач  і лишків товарно-матеріальних цінностей в апараті та відділах районної державної адміністрації.

7.Забезпечити своєчасне внесення сум недостач матеріально-відповідальними особами, а лишки оприбуткувати і відобразити в бухгалтерському обліку.

8.Відповідальність за організацію інвентаризації, правильне та своєчасне її проведення несе керівник установи.

9.Начальнику відділу фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації, разом із начальниками та завідувачами відповідних підрозділів апарату та відділів районної державної адміністрації, контролювати дотримання установлених правил проведення інвентаризації.

 10.Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату районної державної адміністрації Стельмаха В.М.

 
 
 
 

Голова адміністрації                                                                                   Я.Яковчук