- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
Семінар щодо формування та подачі відомостей періодичного поновлення до бази даних Державного реєстру виборців
Добавлено Адміністратор Пт, 22/04/2016 - 15:47
Сьогодні в райдержадміністрації спеціалістами відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації було проведено семінар – навчання для уповноважених посадових осіб органів реєстрації місцевих громад району щодо формування та подачі відомостей періодичного поновлення до бази даних Державного реєстру виборців.
Начальник відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації Руслан Марковець зазначив, що відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» з 4 квітня 2016 року повноваження у сфері реєстрації місця проживання фізичних осіб делегуються виконавчим органам сільських, селищних та міських рад. Законом внесено зміни, зокрема, до Законів України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» та «Про Державний реєстр виборців».
У зв’язку із цим стаття 22 Закону України «Про Державний реєстр виборців» доповнюється новим суб’єктом – уповноваженою посадовою особою органу реєстрації, якою подаватимуться відомості про:
- громадян України, зареєстрованих за місцем проживання у відповідній адміністративно-територіальній одиниці, яким протягом наступного місяця виповниться 18 років;
- виборців, які протягом попереднього місяця зареєстрували своє місце проживання у відповідній адміністративно-територіальній одиниці;
- виборців, які протягом попереднього місяця зняті з реєстрації за місцем проживання у відповідній адміністративно-територіальній одиниці.
В ході семінару для учасників Руслан Марковець передав відомості Державного реєстру виборців для створення реєстрів територіальних громад передбачені пунктом 2 розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України та відповідної постанови Центральної виборчої комісії.
»
- Запис користувача: Адміністратор
- Login to post comments