- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 185 від 17 травня 2016 року "Про організацію літнього оздоровлення та відпочинку дітей у 2016 році"
Добавлено Адміністратор Пт, 20/05/2016 - 12:58
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
17 травня 2016 року № 185
Про організацію літнього оздоровлення та відпочинку дітей у 2016 році
|
На виконання статей 22, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», відповідно до Закону України "Про оздоровлення та відпочинок дітей", обласної Програми відпочинку та оздоровлення дітей на 2014 – 2017 роки, схваленої розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 06 грудня 2013 року № 661 та затвердженої рішенням обласної ради від 20 грудня 2013 року № 1093, районної програми відпочинку та оздоровлення дітей на 2014 – 2017 роки, схваленої розпорядженням голови районної державної адміністрації від 16 грудня 2013 року № 433 та затвердженої рішенням районної ради від 28 березня 2014 року № 821, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 11 травня 2016 року № 250 «Про організацію літнього оздоровлення та відпочинку дітей у 2016 році» та з метою створення належних умов для відпочинку та оздоровлення дітей району у 2016 році:
1. Затвердити склад оперативного штабу з координації проведення оздоровчої кампанії 2016 року (далі – оперативний штаб) згідно з додатком.
2. Оперативному штабу забезпечити систематичний контроль за умовами оздоровлення та відпочинку дітей в пришкільних таборах та стаціонарних оздоровчих закладах.
3. Фінансовому управлінню, відділам у справах молоді і спорту, освіти, управлінню праці та соціального захисту населення райдержадміністрації в межах своїх повноважень:
3.1. При підготовці пропозицій щодо внесення змін до районного бюджету забезпечити виділення коштів з районного бюджету в межах видатків, затверджених районною програмою відпочинку та оздоровлення дітей на 2014 – 2017 роки, залучення коштів підприємств, установ та організацій, професійних спілок і фондів, добровільних внесків юридичних та фізичних осіб, інших джерел, не заборонених чинним законодавством, для оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, а також для організації та відпочинку дітей шкільного віку в закладах з денним перебуванням.
3.2. Забезпечити організацію направлення дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, дітей-сироті, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей осіб, визнаних учасниками бойових дій відповідно до пункту 19 частини першої статті 6 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", дітей, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій чи збройних конфліктів, а також внаслідок захворювання, одержаного в період участі в антитерористичній операції, дітей, один із батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час масових акцій громадянського протесту, дітей, зареєстрованих як внутрішньо переміщені особи, бездоглядних та безпритульних дітей, дітей-інвалідів; дітей, потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи, дітей, які постраждали внаслідок стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф; дітей з багатодітних і малозабезпечених сімей; дітей, батьки яких загинули від нещасних випадків на виробництві або під час виконання службових обов'язків; дітей, які перебувають на диспансерному обліку; талановитих та обдарованих дітей – переможців міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських, районних олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад, відмінників навчання, лідерів дитячих громадських організацій; дитячих творчі колективи та спортивних команди, а також дітей працівників агропромислового комплексу та соціальної сфери села; дітей, які потребують особливих умов для оздоровлення, - дітей з особливими фізичними та психічними потребами, які не можуть перебувати в закладах оздоровлення та відпочинку самостійно, потребують індивідуального догляду та створення спеціальних умов, на оздоровлення та відпочинок за путівками, придбаними за кошти обласного та місцевих бюджетів.
3.3. Першочергово забезпечити оздоровленням та відпочинком дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій чи збройних конфліктів, а також внаслідок захворювання, одержаного в період участі в антитерористичній операції, дітей, один із батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час масових акцій громадянського протесту, дітей, батьки яких загинули від нещасних випадків на виробництві або під час виконання службових обов'язків, дітей-інвалідів.
3.4. Посилити контроль за збереженням, належним функціонуванням та розвитком мережі стаціонарних дитячих закладів оздоровлення та відпочинку.
3.5. Не допускати відкриття дитячих закладів оздоровлення та відпочинку без дозволу управління Держпродспоживслужби в Сарненському районі.
3.6. Посилити персональну відповідальність керівників і працівників закладів оздоровлення та відпочинку за охорону життя і здоров’я дітей, дотримання санітарних, протипожежних правил, порядку проведення екскурсій, походів, купання дітей у водоймах.
3.7. Не допускати скорочення термінів перебування дітей у закладах оздоровлення та відпочинку, визначених відповідними санітарними правилами і нормами.
4. Відділу охорони здоров’я райдержадміністрації:
4.1. Забезпечити всіх дітей, які направляються в заклади оздоровлення та відпочинку, безкоштовним медичним оглядом та відповідною медичною документацією.
4.2. Організувати проведення профілактичних заходів у пришкільних таборах відпочинку з денним перебуванням та в профспілковому підприємстві санаторій «Горинь» смт.Степань.
4.3. Забезпечити належне медичне обслуговування дітей та надання невідкладної допомоги дітям, які перебувають у пришкільних таборах відпочинку з денним перебуванням та в профспілковому підприємстві санаторій «Горинь» смт.Степань.
4.4. Забезпечити підбір та призначення медичних працівників, які супроводжуватимуть групи дітей, які потребують особливої державної уваги та підтримки, під час перевезення до санаторно-оздоровчих закладів та у зворотному напрямку.
4.5. Провести для медичних працівників профспілкового підприємства санаторій «Горинь» смт.Степань семінари щодо надання медичної допомоги при невідкладних станах.
5. Відділу освіти райдержадміністрації:
5.1. Сприяти створенню закладів відпочинку з денним перебуванням, таборів праці та відпочинку, профільних таборів для відпочинку учнів на базі загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів.
5.2. Охопити дітей шкільного віку літнім відпочинком та оздоровленням за рахунок переведення дошкільних навчальних закладів на оздоровчий режим роботи.
5.3. Сприяти направленню педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів району на роботу до профспілкового підприємства санаторій «Горинь» смт.Степань.
6. Відділам культури і туризму, освіти, у справах молоді і спорту районної державної адміністрації:
6.1. Проводити тематичні культурно-виховні заходи (конкурси, вікторини, театральні, концертні дійства) з виховання у дітей почуття національної свідомості, патріотизму, популяризації європейських демократичних цінностей та відродження національних традицій, сприяти розвитку здібностей у дітей.
6.2. Забезпечити проведення виховної роботи українською мовою з дітьми у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
6.3. Організувати у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку роботу тематичних гуртків, секцій, клубів з творчого розвитку дітей.
6.4. Залучати в установленому порядку дитячі та молодіжні організації до участі в патріотично-виховній, культурно-просвітницькій, спортивній, краєзнавчій і туристській роботі з дітьми.
6.5. Посилити контроль за організацією виховного процесу в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
7. Рекомендувати директору профспілкового підприємства санаторій “Горинь” смт.Степань Л.Шишковській вжити заходів щодо підвищення ефективності послуг з оздоровлення та відпочинку для дітей; поліпшення матеріально-технічного стану, посилення медичного компоненту в діяльності санаторію; не допускати скорочення термінів перебування дітей в санаторії відповідно до санітарних правил і норм; забезпечити належну організацію дозвілля дітей під час перебування на відпочинку та безпечні умови перебування; посилити персональну відповідальність за охорону життя і здоров’я дітей, дотримання санітарних, протипожежних правил, порядку проведення екскурсій, походів, купання дітей у водоймах.
8. Рекомендувати управлінню Держпродспоживслужби в Сарненському районі, Сарненському районному сектору ГУ ДСНС у Рівненській області, відділу поліції Головного управління Національної поліцій в Рівненській області, сектору інфраструктури та цивільного захисту населення райдержадміністрації відповідно до повноважень:
8.1. Забезпечити дотримання громадського порядку та встановити контроль за дотриманням вимог пожежної безпеки у місцях оздоровлення та відпочинку дітей.
8.2. Посилити контроль за безпекою перевезення груп дітей до місць оздоровлення, відпочинку та у зворотному напрямку, під час екскурсій із забезпеченням безоплатного супроводу.
8.3. Забезпечити належну охорону місць оздоровлення та відпочинку дітей.
9. Рекомендувати Сарненській філії ПАТ «Рівнеобленерго» вжити заходів щодо безперебійної подачі електроенергії до профспілкового підприємства санаторій “Горинь” смт.Степань.
10. Рекомендувати виконавчим комітетам міської, селищних та сільських рад спільно з відділом у справах молоді і спорту райдержадміністрації забезпечити формування груп дітей для направлення на оздоровлення.
11. Сектору з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації організувати всебічне висвітлення у засобах масової інформації ходу підготовки та проведення літньої оздоровчої кампанії 2016 року.
12. Виконавцям подавати інформацію та оперативні дані про хід оздоровчої кампанії згідно з таблицями 1 – 5 (додаються)до 15 червня, 15 липня, 15 серпня 2016 року, про підсумки літнього оздоровлення та відпочинку дітей району – до 15 вересня 2016 року відділу у справах молоді і спорту райдержадміністрації на паперових та електронних носіях (srdasport@ukr.net).
13. Відділу у справах молоді і спорту райдержадміністрації про хід виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 11 травня 2016 року № 250 «Про організацію літнього оздоровлення та відпочинку дітей у 2016 році» інформувати управління у справах молоді та спорту облдержадміністрації та на електронну адресу Рівненського обласного центру організації оздоровлення та формування здорового способу життя дітей та молоді Рівненської обласної ради: ocoo_fzs_gm@ukr.net. до 20 червня, 20 липня, 20 серпня 2016 року, про підсумки літнього оздоровлення та відпочинку дітей району – до 20 вересня 2016 року.
14.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації Параницю Н.М.
Голова адміністрації Я.Яковчук
Проект розпорядження підготовлено:
П.І.Б.
|
Посада
|
Підпис |
Сич І.В.
|
Начальник відділу у справах молоді і спорту райдержадміністрації |
|
Погоджено:
П.І.Б.
|
Посада
|
Підпис |
Назарець І.П.
|
Перший заступник голови райдержадміністрації
|
|
Параниця Н.М.
|
Заступник голови райдержадміністрації
|
|
Стельмах В.М.
|
Керівник апарату райдержадміністрації
|
|
Ковтунович М.В.
|
виконуюча обов’язки завідувача юридичного сектору апарату Сарненської районної державної адміністрації |
|
Похозей О.І.
|
Завідувач сектором контролю апарату райдержадміністрації
|
|
Цицюра О.І.
|
Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації
|
|
|
СКЛАД
оперативного штабу з координації
проведення оздоровчої кампанії 2016 року
Параниця Наталія Миколаївна
|
- заступник голови райдержадміністрації, голова |
Сич Інна Володимирівна
|
- начальник відділу у справах молоді і спорту |
|
|
Члени оперативного штабу:
|
|
Аврамишин Геннадій Леонідович
|
- начальник відділу освіти райдержадміністрації
|
Адамець Ігор Іванович
|
- |
Демченко Ольга Володимирівна
|
- головний спеціаліст відділу у справах молоді і |
Дриганець Валентина Володимирівна
|
- начальник управління праці та соціального |
Дударик Олена Іванівна
|
- заступник головного лікаря з питань охорони |
Куришко Олена Павлівна
|
- головний спеціаліст відділу освіти |
Маковецька Анна Іванівна
|
- завідувач сектору інфраструктури та цивільного |
Титечко Анатолій Тарасович
|
- виконуючий обов’язки начальника управління |
Шахно Сергій Іванович
|
- головний інспектор Сарненського районного |
Керівник апарату адміністрації В.Стельмах
Таблиця 1
Показники щодо
фінансового забезпечення оздоровчої кампанії
2016 року
________________________________________________ станом на __________ 2016 року
(назва
адміністративно-територіальної одиниці)
|
Місцевий бюджет |
Залучені кошти
(тис. |
Всього
(тис. |
|||
На підготовку |
На оздоровлення
(закупівля путівок)
|
На відпочинок |
Інше (транспортні |
|||
Заплановано
|
|
|
|
|
|
|
Передбачено
|
|
|
|
|
|
|
Фактично |
|
|
|
|
|
|
Керівник підпис ініціали (ініціал
імені), прізвище
Таблиця 2
Інформація про
мережу дитячих закладів оздоровлення та відпочинку
_______________________________________________________________
(назва
адміністративно-територіальної одиниці)
станом на
____________ 2016 року
|
Загальна кількість |
з них
|
|||||
закладів |
закладів відпочинку
|
||||||
позаміські
(стаціонарні)
|
санаторного
типу
|
дитячі центри
|
з денним |
праці і відпочинку |
наметові містечка
|
||
Заплановано роботу
у 2015 році
|
|
|
|
Х
|
|
|
|
Фактично працюють
|
|
|
|
Х
|
|
|
|
Керівник підпис ініціали (ініціал імені), прізвище
Таблиця 3
Показники щодо
чисельності дітей пільгових категорій шкільного віку, охоплених оздоровленням
та відпочинком у 2016 році,
________________________________________________
станом на ____________ 2016 року
(назва
адміністративно-територіальної одиниці)
Загальна кількістьдітей пільгових категорій
|
з них:
|
Окремо
|
|||||||||||||||||||||
діти-сироти, |
діти-інваліди
|
діти з та |
діти, бильської |
діти, батьки яких |
діти, які |
безпритульні |
талановиті та обдаровані діти
|
діти працівників мислового комплексу
та |
Діти |
Діти, батьки |
|||||||||||||
заплановано |
забезпечено
|
заплановано |
забезпечено
|
заплановано |
забезпечено
|
заплановано |
забезпечено
|
заплановано |
забезпечено
|
заплановано |
забезпечено
|
заплановано |
забезпечено
|
заплановано |
забезпечено
|
заплановано |
забезпечено
|
заплановано |
забезпечено
|
заплановано |
забезпечено
|
заплановано |
забезпечено
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка. Дитина має підпадати лише під одну категорію (визначати більш пріоритетні
категорії).
Таблиця 4
Загальна кількість (від 7 до 17 років)
|
З них охоплено |
|||||||||||
всього
|
з них дітей |
забезпечення |
забезпечення |
|||||||||
осіб
|
% загальної |
осіб
|
% загальної |
всього (осіб)
|
з них:
|
всього (осіб)
|
з них:
|
|||||
% загальної |
чисельність дітей пільгових категорій
|
% загальної |
% загальної |
чисельність дітей пільгових категорій
|
% загальної |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Таблиця 5
Загальна (від 7 до 17 років)
|
з них охоплено |
|||||
оздоровленням
|
відпочинком
|
разом
|
||||
всього (осіб)
|
з них дітей |
всього (осіб)
|
з них дітей |
осіб
|
з них дітей |
|
|
|
|
|
|
|
|
Керівник
підпис ініціали (ініціал імені), прізвище
Перелік
структурних підрозділів РДА, районних служб,
установ, організацій, яким надіслано розпорядження голови 17 травня 2016 року № 185
№ пп
|
Кому надіслано
|
К-сть прим.
|
№ пп
|
Кому надіслано
|
К-сть прим.
|
1.
|
Яковчук Я.В.
|
|
39.
|
Райвід.статистики
|
|
2.
|
Параниця Н.М.
|
1
|
40.
|
РВ ГУ МНС
|
|
3.
|
Стельмах В.М.
|
|
41.
|
МДПІ
|
|
4.
|
Загальний |
|
42.
|
Держсанепідслужба
|
1
|
5.
|
Сектор контролю
|
|
43.
|
Управління |
|
6.
|
Відділ |
|
|
Р А Д И
|
|
7.
|
Відділ |
|
44.
|
Сарненська |
|
8.
|
Юридичний |
|
45.
|
Клесівська |
|
9.
|
Сектор з |
1
|
46.
|
Степанська |
|
10.
|
Сектор ОМ та РСР
|
|
47.
|
В.Вербченська |
|
11.
|
Упр.економіки
|
|
48.
|
Вирівська |
|
12.
|
Гол.управління |
1
|
49.
|
Зносицька |
|
13.
|
Відділ |
|
50.
|
К.Случанська |
|
14.
|
Відділ містоб. |
|
51.
|
Карасинська |
|
15.
|
Відділ охорони |
1
|
52.
|
Карпилівська |
|
16.
|
Відділ у |
1
|
53.
|
Коростська |
|
17.
|
Служба у справах дітей
|
|
54.
|
Костянтинівська |
|
18.
|
РЦ ССДМ
|
|
55.
|
Кричильська |
|
56.
|
Кузьмівська |
|
|||
19.
|
Державний |
|
57.
|
Любиковицька |
|
20.
|
Фінансове |
|
58.
|
Люхчанська |
|
21.
|
Упр.праці та |
|
59.
|
Немовицька |
|
22.
|
Упр.агропромис.розвитку
|
|
60.
|
Ремчицька |
|
23.
|
Архівний відділ
|
|
61.
|
Селищанська |
|
24.
|
Відділ освіти
|
1
|
62.
|
Стрільська |
|
25.
|
Відділ культури
|
1
|
63.
|
Тинненська |
|
26.
|
РайСЕС
|
|
64.
|
Тутовицька |
|
27.
|
Районний ЦЗ
|
|
65.
|
Чудельська |
|
28.
|
Сектор гол. |
1
|
66.
|
ДЮСШ відділу |
|
29.
|
Національна поліція
|
1
|
67.
|
ДТПНЗ |
|
30.
|
Відділ |
|
68.
|
Районна |
|
31.
|
Райвідділ ПФ
|
|
69.
|
ВПУ №22
|
|
32.
|
ЦРЛ
|
|
70.
|
Будинок |
|
33.
|
Упр.Держказначейства
|
|
71.
|
КДЮСШ «Колос»
|
|
34.
|
Районна рада
|
|
72.
|
ПАТ |
1
|
35.
|
Стадіон «Мрія»
|
|
73.
|
ПП санаторій |
1
|
36.
|
Сарненський |
|
|
|
|
Всього
примірників - 12 І.Сич
-->