Також дивіться новини на facebook.com

№ 147 від 26 квітня 2016 року "Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 01 квітня 2005 року № 112 «Про районний фонд «Допомога» » "

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
 

голови районної державної адміністрації

 
 
 
 
26квітня 2016 року                                                                                         № 147
 
Про внесення змін до розпорядження
голови районної державної адміністрації
від 01 квітня 2005 року № 112
«Про районний фонд «Допомога» »
 
 
 

Відповідно до п.6 ст.23 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», з метою надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення:

         1.Внести зміни до розпорядження голови районної державної адміністрації від 01 квітня 2005 року №112, а саме затвердити положення про районний фонд «Допомога» у новій редакції, згідно з додатком 1.

2.Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

 
 
 
 

Голова адміністрації                                                                                   Я. Яковчук                                                                

 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                            Додаток 1

                                                                            до розпорядження голови

 районної державної адміністрації
                                                                             26 квітня 2016 року № 147
 
ПОЛОЖЕННЯ

про районний фонд «Допомога»

 

Дане положення визначає умови та основні організаційно-правові засади надання адресної матеріальної допомоги за рахунок коштів районного бюджету (далі – матеріальна допомога) для підтримки соціально незахищених верств населення .

 
1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Допомога надається громадянам, які опинилися в складних життєвих ситуаціях та постійно проживають у Сарненському районі.

1.2. Матеріальна допомога може надаватись наступним категоріям громадян:

- діти, які мають істотні вади зі здоров’ям;

- тяжко хворі громадяни, що потребують екстренної медичної допомоги, тривалого лікування, оперативного втручання тощо;

- громадяни похилого віку, інваліди;

- учасники антитерористичної операції та їх сім′ї, родини загиблих військовослужбовців в зоні антитерористичної операції та учасники антитерористичної операції, які зазнали тяжких поранень;

- інші категорії осіб, які потребують матеріальної допомоги внаслідок стихійного лиха та інших екстремальних ситуацій техногенного характеру (пожежа, катастрофа, дорожньо-транспортна пригода та інше), що спричинили за собою тяжкі наслідки.

1.3. Першочергово матеріальна допомога надається дітям, які мають істотні вади із здоров’ям  та тяжко хворим особам, що потребують екстреної медичної допомоги. Іншим категоріям громадян матеріальна допомога надається на загальних засадах.

1.4. Рішення про надання матеріальної допомоги та її розмір приймається з урахуванням доходу сім’ї заявника, його матеріально-побутових умов проживання, інших обставин, які є підставою для надання матеріальної допомоги.

1.5. Надання матеріальної допомоги з метою поліпшення фінансово-побутового становища працездатних громадян, які не відповідають критеріям п.1.2. Положення, не допускається.

1.6. Матеріальна допомога надається в грошовому вигляді виключно соціально незахищеним верствам населення за принципами черговості, справедливості та в межах коштів, що визначені бюджетом Фонду на поточний рік, а також лише в випадках, коли всі інші можливості людини та системи державного соціального захисту вже вичерпані.

1.7. Допомога надається у розмірі, не більше 1930 (одна тисяча дев’ятсот тридцять) грн. одному і тому ж громадянину один раз на рік. У разі необхідності надання більшої суми  коштів громадянину, рішення приймає комісія з підготовки пропозицій про надання допомоги малозабезпеченим верствам населення.

 
2. ПОРЯДОК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАДАННЯ ДОПОМОГИ

2.1. Допомога надається тільки на підставі письмової заяви громадянина про надання матеріальної допомоги. У заяві вказується прізвище, ім’я, по батькові заявника, місце проживання, телефон, обов’язково повідомляє про свою згоду на збір та обробку своїх персональних даних, пов’язаних з наданням йому матеріальної допомоги, відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”.

2.2. До заяви додаються:

-акт обстеження матеріально-побутових умов заявника, в якому вказати його матеріальний стан та необхідність допомоги. Акт має бути складений та затверджений сільською, селищною, міською радою та працівниками територіального центру, підписаний членами комісії, які провели перевірку та завірений печаткою (оригінал);

-довідка заявника про присвоєння ідентифікаційного номера або довідка з податкового органу про те, що такий номер не присвоювався (копія);

-копія паспорту;

-довідка з медичного закладу про необхідність лікування (в разі потреби);

-довідка відповідних органів про те, що громадяни потерпіли від стихійного лиха, пожежі, ДТП тощо;

-інші підтверджуючі матеріали державних установ, райвійськкомату, військових частин.

2.4. У випадку, якщо причиною звернення є перенесення заявником складного хірургічного втручання або тривалої хвороби, заявник додатково надає довідку компетентної медичної установи, яка підтверджує цей діагноз захворювання або проведення такого хірургічного втручання, а також платіжні документи (чеки, квитанції, тощо), що підтверджують проходження ним лікування або придбання лікарських препаратів.

2.5. До заяви можуть додаватись клопотання органів місцевого самоврядування або органів виконавчої влади, установ, організацій, депутатів місцевих рад всіх рівнів.

 
3. ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ ЗАЯВ ГРОМАДЯН

3.1. Секретар комісії здійснює перевірку та комплектацію необхідних документів поданих для отримання громадянами матеріальної допомоги відповідно до п. 2.2. даного Положення.

3.2. Повторні звернення від одного і того ж громадянина щодо надання матеріальної допомоги за яким протягом поточного року вже прийнято рішення про виділення коштів, Фондом не розглядаються по суті.

3.3. Якщо звернення громадянина про надання матеріальної допомоги не відповідає вимогам цього Положення (наприклад: не містить обов’язкової інформації або до нього не додані визначені документи), громадянин повідомляється листом за підписом голови райдержадміністрації. В листі вказується вичерпний перелік виявлених недоліків, повідомляється рішення комісії про відмову в наданні матеріальної допомоги.

3.4. У протоколі засідань комісії обов’язково вказується перелік заяв, поданих на обговорення, адреса та розмір наданої матеріальної допомоги.

3.5.  Розмір матеріальної допомоги визначається із врахуванням п.1.7. Положення.

3.6. Голова райдержадміністрації розглядає матеріали про надання матеріальної допомоги з пропозиціями комісії і затверджує або відхиляє протокол комісії  із своїми зауваженнями.

3.7. Заявнику письмово повідомляється про рішення комісії з питань надання матеріальної допомоги.

3.8. Для обліку наданої матеріальної допомоги секретар веде реєстр одержувачів матеріальної допомоги, де обов’язково вказується прізвище, ім’я, по батькові одержувача, розмір наданої матеріальної допомоги, дата її виплати, номер і дата протоколу засідання, згідно якого надано матеріальну допомогу заявнику.

 
4. ФІНАНСУВАННЯ

4.1. Фінансування видатків на виплату матеріальних допомог проводиться з районного бюджету через бухгалтерію Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг).

4.2. Кошти, передбачені для надання матеріальної допомоги громадянам району не можуть використовуватися для іншої мети.

 
 
 

Керівник апарату адміністрації                                                           В.Стельмах