Також дивіться новини на facebook.com

№ 238 від 05 липня 2016 року "Про додержання норм чинного законодавства України на території Тутовицької сільської ради та роботу виконавчого комітету Тутовицької сільської ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місце"

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 
    

05 липня 2016 року                                                                           № 238

 

Про додержання норм чинного

законодавства України на території

Тутовицької сільської ради та роботу

виконавчого комітету Тутовицької

сільської ради по здійсненню делегованих

повноважень, визначених Законом України

«Про місцеве самоврядування в Україні»

 
 

         Відповідно до статті 35 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 1999 року №339 «Про затвердження Порядку контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади», з метою подальшого удосконалення роботи виконавчого комітету Тутовицької сільської ради:

         1. Інформацію Тутовицького сільського голови Волощук В.Ж. «Про додержання норм чинного законодавства України на території Тутовицької сільської ради та роботу виконавчого комітету Тутовицької сільської ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» взяти до відома. 

         2. Роботу виконавчого комітету Тутовицької сільської ради по виконанню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» визнати задовільною.

         3. Рекомендувати виконавчому комітету Тутовицької сільської ради:

         3.1. В місячний термін розглянути матеріали за результатами проведення виїзного засідання колегії районної державної адміністрації на засіданні виконавчого комітету, розробити і затвердити заходи по усуненню недоліків, виявлених під час вивчення стану виконання делегованих повноважень;

         3.2. Зважаючи на високий рівень виконання бюджету сільської ради по власних доходах, вжити невідкладних заходів щодо забезпечення збалансування сільського бюджету в поточному році, зокрема: переглянути річні планові показники доходів бюджету з метою приведення його у відповідність з реальною податковою базою;

         3.3. З метою подальшого збільшення надходжень по власних доходах бюджету, контролювати та аналізувати надходження платежів від платників податків на підвідомчій території в розрізі їх платників, вести облік надходжень від платників з метою виявлення податкового боргу та вживати заходів щодо його погашення;

         3.4. Спільно з управлінням Держземагенства у Сарненському районі Рівненської області та Сарненською об’єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Рівненській області з метою збільшення надходжень до  бюджету сільської ради,  розробити порядок передачі майна територіальної громади в оренду, методику розрахунку та порядок використання плати за оренду майна територіальної громади, провести уточнення стану використання земель сільськогосподарського і несільськогосподарського призначення і юридичного посвідчення права користування ними;

         3.5. До 31.12.2016 виконати заходи, передбачені Програмою соціально-економічного та культурного розвитку сільської ради на 2016 рік, затвердженою рішенням сесії Тутовицької сільської ради від 25.12.2015 №30;

         3.6. Забезпечити  належний контроль за виконанням та інформування райдержадміністрації про стан виконання на території ради розпоряджень і доручень голови райдержадміністрації;

         3.7. Налагодити постійний взаємозв’язок органу місцевого самоврядування з жителями Тутовицької сільської ради, учасниками Антитерористичної операції, які повернулися на підвідомчу територію з місць бойових дій із сприяння у вирішенні їх нагальних повсякденних питань;

            3.8. Покращити стан ведення військового обліку, мобілізаційної готовності та роботи з призовниками на території сільської ради.

3.9. Активізувати роботу адміністративної комісії.

3.10.  Посилити профілактичну роботу по  попередженню правопорушень щодо порушення правил благоустрою населених пунктів.

3.11. Проводити профілактичну роботу серед населення щодо недопущення побутової злочинності, насильства в сім’ї.

3.12. З метою профілактики злочинності серед неповнолітніх систематично організовувати виступи працівників правоохоронних органів в загальноосвітніх закладах сільської ради.

3.13. Спільно із керівниками загальноосвітніх навчальних закладів розміщених на підвідомчій території приділяти  більше уваги професійній орієнтації молоді та їх професійному навчанню

3.14.  Забезпечити виконання заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру у відповідності до  Кодексу цивільного захисту України.

3.15. Постійно підтримувати захисні споруди наявні на території сільської ради в готовності до прийому людей у випадку виникнення надзвичайних ситуацій. 

3.16. Проводити роботу серед населення, спрямовану на протидію масовим пожежам в лісах, на торф'яниках, сільгоспугіддях, приватних присадибних ділянках та в домогосподарствах .

3.17. Визначити місця відпочинку населення на водних об’єктах ради, провести паспортизацію та огляд дна акваторії визначених пляжів.

3.18. Посилити контроль за належним оформленням актів обстеження матеріально-побутових умов проживання малозабезпечених осіб, що подаються на розгляд районної комісії з підготовки пропозицій про призначення державної соціальної допомоги, субсидій та пільг на житлово-комунальні послуги та достовірністю даних при формуванні списків громадян для призначення компенсації на тверде паливо та скраплений газ.

3.19.  Покращити роз'яснювальну роботу серед жителів сільської ради щодо необхідності посвідчення права власності на земельні ділянки правовстановлюючими документами;

3.20. В разі перегляду місцевого бюджету на 2016 рік, передбачити в місцевому бюджеті кошти на:

3.20.1. встановлення меж населених пунктів в натурі (на місцевості);

3.20.2.виготовлення схем землеустрою і техніко-економічне обґрунтування використання і охорони земель адміністративно-територіальних утворень;

3.20.3. розроблення містобудівної документації населених пунктів ради;

3.20.4. проведення земельних торгів (аукціонів);

3.20.5. організацію та фінансування громадських робіт.

3.21. Активізувати діяльність по створенню на території ради об’єктів з надання першочергових побутових послуг населенню, використовуючи можливості районного центру зайнятості з даного питання;

3.22. Забезпечити постійний контроль за дотриманням закладами торгівлі, ресторанного господарства вимог порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення;

3.23. Здійснювати постійний контроль за режимами роботи закладів торгівлі та ресторанного господарства;

3.24. До 01.11.2016 виконати роботи по реконструкція приміщення дошкільного навчального закладу в с. Тутовичі;

 3.25. Провести необхідні організаційні і реєстраційні дії та відновити роботу місцевого спортивного клубу «Старт».

3.26. Забезпечити участь команди Тутовицької сільської ради в чемпіонаті Сарненського району з волейболу сезону 2016-2017 років та у районній Спартакіаді серед сільських (селищних) спортивних клубів і колективів фізичної культури.

3.27. Вивчити питання про постановку на квартирний облік дитини, позбавленої батьківського піклування Губені Олексія Анатолійовича.

 3.28. Покращити роботу виконкому сільської ради в сфері організації сервісного обслуговування худоби індивідуальних власників. Сприяти організації виводок для проведення діагностичних досліджень на лейкоз, бруцельоз, туберкульоз та профілактичних щеплень проти гостроінфекційних захворювань худоби.

3.29. Забезпечити виконання Закону України " Про звернення громадян" на підвідомчій території.

3.30. До 01.09.2016 упорядкувати документи постійного зберігання за 2010-2015 роки, скласти описи справ на дані документи та передати на зберігання до архівного відділу Сарненської райдержадміністрації.

3.31. Забезпечити на підвідомчій території постійний контроль за вивезенням твердих побутових відходів населенням, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності. 

3.32. Проводити, в межах реальних фінансових ресурсів, реконструкцію та ремонт автомобільних доріг, що перебувають у комунальній власності сільської ради. 

4. Начальнику відділу освіти райдержадміністрації Аврамишину Г.Л. по мірі фінансових можливостей вирішити питання щодо:

4.1. заміни покрівлі Довжанської ЗОШ І-ІІ ступенів;

4.2. заміни вікон на енергозберігаючі у Висовській ЗОШ І ступеня;

4.3. заміни  електромережі в приміщенні світлиці Чемернянської ЗОШ І-ІІ ступенів;

4.4. виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення робіт по реконструкції частини приміщення дошкільного навчального закладу с.Чемерне під школу.

5. Головному лікарю комунального закладу «Сарненський ЦПМСД» Сарненської районної ради Протасову Ю.В.:

5.1. до 15.10.2016 вирішити питання щодо облаштування пічного опалення та будівництва вбиральні для фельдшерсько – акушерського пункту села Чемерне;

5.2. сприяти забезпеченню санітарним транспортом АЗПСМ сіл Тутовичі та Цепцевичі.

6. Начальнику відділу культури і туризму райдержадміністрації       Раковцю Е.К.:

6.1. сприяти в придбанні музичної апаратури та звукового обладнання в клубні установи Тутовицької сільської ради;

6.2. спільно з організаційно-методичним центром КЗ «Сарненський районний будинок культури» сприяти активізації роботи аматорських колективів с. Тутовичі, с.Чемерне, с.Цепцевичі;

6.3. доручити керівникам закладів культури систематизувати в підзвітних клубних закладах на території Тутовицької сільської ради покращити роботу з організації змістовних клубних заходів, гурткової роботи.

         7. Виконавцям про хід виконання розпорядження інформувати до  01.04.2017 року.

         8. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження голови райдержадміністрації від 16 серпня 2013 року № 285 «Про роботу виконавчого комітету Тутовицької сільської ради по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».

         9. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови райдержадміністрації згідно розподілу функціональних обов'язків.

 
 

Голова адміністрації                                                                                Я.Яковчук