Також дивіться новини на facebook.com

№ 349 від 20 вересня 2016 року "Про тендерний комітет Сарненської райдержадміністрації"

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
 

       20   вересня  2016 року                                                                    № 349

 
 

Про тендерний комітет Сарненської

райдержадміністрації
 

           У відповідності до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України»  від 30 березня 2016 року № 557 “Про затвердження примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)», яким визначається правовий статус, загальні організаційні та процедурні засади діяльності тендерного комітету, а також їх права, обов’язки та відповідальність для подальшого їх врахування при розробці положення про тендерний комітет райдержадміністрації та з метою організації та проведення процедур закупівель:

       1. Утворити тендерний  комітет Сарненської райдержадміністрації.

        2.  Затвердити         склад         тендерного        комітету           Сарненської райдержадміністрації,  згідно з додатком 1.

        3.   Затвердити    Положення      про    тендерний    комітет       Сарненської райдержадміністрації, згідно з додатком 2.

        4.  Визнати   таким,    що    втратило     чинність    розпорядження    голови райдержадміністрації    від 17    листопада     2014 року № 400  “Про створення комітету  з  конкурсних  торгів».

       5. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти  на першого  

   заступника голови райдержадміністрації  Назарця І.П.

 

Голова адміністрації                                                                                Я.Яковчук

 
 
Додаток 1
до розпорядження голови
райдержадміністрації
20.09.2016 № 349
                                                                                               
 
 
 
Склад

тендерного комітету райдержадміністрації

 
 

Назарець І.П.        –  перший заступник голови райдержадміністрації,

                                  голова тендерного комітету;
 
Члени тендерного комітету:
 

Болтрик Г.Г.             - начальник відділу фінансово – господарського    

                                     забезпечення апарату райдержадміністрації;

Ковтунович М.В.    - виконуюча обов’язки завідувача юридичного сектору    

                                    апарату райдержадміністрації;

Меснікович Н.П.     - начальник відділу економічного розвитку і торгівлі   

                                    райдержадміністрації

 Параниця Н.М.       - заступник голови райдержадміністрації;

 

 Пінчук  Ф. І.           - начальник відділу містобудування, архітектури та    

                                   інфраструктури райдержадміністрації;
 

-         головний спеціаліст відділу економічного розвитку і   

                                  торгівлі райдержадміністрації.

 
 
 
 

Керівник апарату адміністрації                                      В.Стельмах

 
 
 
 
 

                                                                                                      

                                                                 Додаток 2

                                                                 до розпорядження голови
                                                                 райдержадміністрації

                                                                  20.09.2016   № 349

                                                                      

 

Положення
про  тендерний комітет Сарненської райдержадміністрації

I. Загальні положення

1.1. Це Положення розроблено відповідно до статей 8 і 11 Закону “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) і визначає правовий статус, загальні організаційні та процедурні засади діяльності тендерного комітету, а також їх права, обов’язки та відповідальність.

1.2. Тендерний комітет (далі – комітет) –  посадові  особи райдержадміністрації, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом.

1.3. Метою створення комітету є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності та неупередженості.

1.4. Комітет у своїй діяльності керується положенням про тендерний комітет, Законом, іншими нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель.

                       ІІ. Засади діяльності тендерного комітету
 

2.1.Склад комітету, зміни до складу та положення про нього затверджуються розпорядженням голови райдержадміністрації. До складу комітету входять не менше п’яти осіб.

2.2.Членство в комітеті не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.

2.3. Керівництво роботою комітету здійснює його голова, який призначається розпорядженням голови райдержадміністрації,   та може мати право на підписання договорів про закупівлю у разі надання таких повноважень замовником, оформлених відповідно до законодавства.

2.4. Голова комітету призначає заступника (заступників) голови, секретаря з числа членів комітету та визначає функції кожного члена комітету.

У разі відсутності голови комітету його обов'язки виконує заступник голови комітету (якщо призначено кількох заступників голови комітету, то голова визначає серед них виконуючого обов’язки голови комітету на період своєї відсутності).

За відсутності секретаря комітету його обов’язки виконує інший член комітету, визначений його головою.

Рішення голови комітету щодо призначення заступника (заступників) голови та секретаря комітету, визначення функцій кожного члена комітету та  вирішення інших питань заносяться до протоколу засідання комітету.

2.5. Формою роботи комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів комітету.

Засідання комітету скликаються головою комітету та проводяться у разі потреби.

Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до відома членів комітету до початку засідання.

2.6. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету, приймаються простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів голос голови комітету є вирішальним.

Рішення комітету оформлюється протоколом, який підписується всіма членами комітету, присутніми на засіданні. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на його засіданні, з кожного питання.

У разі відмови члена комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.

III. Головні функції комітету
3.1. Комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель.

У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:

планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель;

здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення;

забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;

забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом;

забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;

надання роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів;

здійснення інших дій, передбачених Законом.

3.2. Голова, секретар та інші члени комітету можуть пройти навчання з питань організації та здійснення закупівель.

IV. Права та обов'язки членів комітету

4.1. Члени комітету мають право:

брати участь у плануванні видатків і визначенні потреби у товарах, роботах та послугах, що будуть закуповуватися;

аналізувати та/або отримувати інформацію щодо виконання договорів, укладених відповідно до Закону;

виносити питання на розгляд комітету;

прийняти рішення з оформленням відповідного протоколу комітету щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу;

одержувати від структурних підрозділів райдержадміністрації інформацію, необхідну для проведення процедур закупівель;

уносити свою окрему думку до протоколів засідань комітету;

ініціювати створення робочих груп з числа посадових та інших осіб структурних підрозділів райдержадміністрації з метою складання технічних вимог до предмета закупівлі, підготовки проектів договорів тощо;

здійснювати інші дії, передбачені Законом.
4.2. Члени комітету зобов'язані:

брати участь у всіх його засіданнях особисто;

організовувати та проводити процедури закупівель;

забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;

дотримуватися норм законодавства у сфері публічних закупівель та цього Положення;

здійснювати інші дії, передбачені Законом.

4.3. Голова комітету:
організовує роботу комітету;

приймає рішення щодо проведення засідань комітету;

визначає дату і місце проведення засідань комітету;

пропонує порядок денний засідань комітету;

веде засідання комітету;

уносить на розгляд голові райдержадміністрації пропозиції щодо змін у складі комітету;

здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

4.4. Секретар комітету забезпечує:

ведення та оформлення протоколів засідань комітету;

оперативне інформування членів комітету стосовно організаційних питань його діяльності;

за дорученням голови комітету виконання іншої організаційної роботи;

зберігання документів щодо здійснення публічних закупівель;

дотримання вимог законодавства з питань діловодства під час роботи з документами;

розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики;

виконання інших повноважень відповідно до законодавства.

V. Відповідальність

5.1. Голова комітету персонально відповідає за виконання покладених на комітет функцій.

5.2. За порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до Закону, члени комітету відповідають згідно із законами України.

5.3. Голова та секретар комітету персонально відповідають за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель для загального доступу.

 
 
 
Керівник апарату адміністрації                                             В.Стельмах
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

                                                                                   Додаток 1

                                                                                   до розпорядження голови

                                                                                   райдержадміністрації

                                                                                              09. 2016  №

 
 
 
 
Склад

тендерного комітету райдержадміністрації

 
 

        –  перший заступник голови райдержадміністрації,

                                  голова тендерного комітету;
 
Члени тендерного комітету:
 
         -   заступник голови райдержадміністрації;

         -   начальник відділу фінансово – господарського  забезпечення 

             апарату райдержадміністрації;

-     завідувач юридичного сектору  апарату райдержадміністрації;  

                              -    начальник відділу економічного розвитку і торгівлі     

                                   райдержадміністрації;

-     головний спеціаліст відділу економічного розвитку і   торгівлі

              райдержадміністрації;

-     начальник відділу містобудування, архітектури та  інфраструктури  

райдержадміністрації.
 
 
 
 
 

Керівник апарату адміністрації                                      В.Стельмах