- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 350 від 22 вересня 2016 року "Про затвердження зведеного кошторису на поточний ремонт приміщень адміністративної будівлі по вул. Суворова, 8 в м. Сарни Рівненської області"
Добавлено Адміністратор Пт, 23/09/2016 - 11:46
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
22 вересня 2016 року № 350
Про затвердження зведеного
кошторису на поточний ремонт
приміщень адміністративної будівлі
по вул. Суворова, 8 в м. Сарни
Рівненської області
Керуючись статтями 6, 13, 18 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»:
1. Затвердити зведений кошторис на поточний ремонт приміщень адміністративної будівлі по вул. Суворова, 8 в м. Сарни Рівненської області загальною сумою 58 900, 00 грн. (п’ятдесят вісім тисяч дев’ятсот гривень 00 копійок).
2. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Голова адміністрації Я.Яковчук