Також дивіться новини на facebook.com

№ 363 від 06 жовтня 2016 року "Про проведення інвентаризації матеріальних цінностей, переданих Рівненською обласною державною адміністрацією на відповідальне зберігання "

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
 
 
 06 жовтня 2016 року                                                                              № 363
 

Про проведення

інвентаризації матеріальних цінностей,
переданих Рівненською обласною
державною адміністрацією
на відповідальне зберігання
 

Відповідно до статті 10 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 року № 996-ХІV, Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02 вересня 2014 року № 879, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 жовтня 2014 року за № 1365/26142, наказу Міністерства фінансів України від 17 червня 2015 року № 572 «Про затвердження типових форм для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06 липня 2015 року за                  № 788/27233, листа Рівненської обласної державної адміністрації від 03 жовтня 2016 року № 5955/0/01-46/16 та з метою забезпечення достовірних даних бухгалтерського обліку та звітності матеріальних цінностей, переданих Рівненською обласною державною адміністрацією на відповідальне зберігання згідно з договорами та актами приймання-передачі:

 

    1. Провести з 06 жовтня 2016 року до 07 жовтня 2016 року інвентаризацію матеріальних цінностей, переданих Рівненською обласною державною адміністрацією на відповідальне зберігання згідно з договорами та актами приймання-передачі з перевіркою їх фактичної наявності й документального підтвердження станом на 1 жовтня 2016 року з обов’язковим складання інвентаризаційних описів:

- комп’ютерного обладнання;

- програмно-апаратних комплексів та обладнання системи відеоспостереження;

- відеозапису і трансляції зображення;

- виборчих скриньок та інших матеріальних цінностей.

    2. Створити постійно діючу інвентаризаційну комісію у складі:

Голова комісії:

Назарець І.П. – перший заступник голови районної державної адміністрації.

Члени комісії:

Болтрик Г.Г.  – начальник відділу фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації;

Волосячик О.А. – головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації;

          Ковтунович М.В. - виконуюча обов’язки завідувача юридичного сектору апарату районної державної адміністрації;

Кравчук В.О. –  головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації;

Марковець Р.П. – начальник відділу ведення Державного реєстру виборців апарату районної державної адміністрації.

    3. При проведенні інвентаризації перевірити фактичну наявність матеріальних цінностей, переданих Рівненською обласною державною адміністрацією на відповідальне зберігання згідно з договорами та актами приймання-передачі, у тому числі комп’ютерного обладнання, програмно-апаратних комплексів та обладнання системи відеоспостереження, відеозапису і трансляції зображення, виборчих скриньок та інших матеріальних цінностей.  

   4. Провести інвентаризацію в присутності матеріально відповідальної особи.

   5. Інвентаризаційній комісії за результатами проведеної інвентаризації скласти інвентаризаційні описи.

   6. Голові інвентаризаційної комісії Назарцю І.П. матеріали інвентаризації надати голові райдержадміністрації на затвердження.

   7. Інвентаризаційні описи подати у відділ фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації до 09 жовтня 2016 року.

   8. Відділу фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації (Болтрик Г.Г.) результати інвентаризації відобразити в бухгалтерському обліку.

   9. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника районної державної адміністрації Назарця І.П.

 
 
Голова адміністрації                                                                             Я.Яковчук