Також дивіться новини на facebook.com

№ 389 від 27 жовтня 2016 року "Про стан виконання місцевих бюджетів району за 9 місяців 2016 року"

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
 

голови районної державної адміністрації

 
 

 27 жовтня 2016 року                                                                                         № 389

 

Про стан виконання місцевих бюджетів району за 9 місяців 2016 року

 

        Бюджет району по власних доходах загального фонду за 9 місяців 2016 року виконаний на 109,8 відсотка, тобто при затвердженому з урахуванням змін плані 87973,4 тис.грн. фактично надійшло 96591,8 тис.грн., або перевиконання складає 8618,4 тис.гривень. До відповідного періоду минулого року ріст надходжень становить 26606,7 тис.грн., або 38,0 відсотків.

Ріст надходжень в порівнянні з відповідним періодом минулого року  відмічено  в 18-ти місцевих радах, крім Зносицької сільської ради (-19,2 тис.грн.)  через зменшення надходжень рентної плати за користування лісовими ресурсами.

Виконання районного бюджету забезпечено на 104,9 відсотка, тобто при затвердженому з урахуванням змін плані 42478,0 тис.грн. фактично надійшло 44588,0 тис.грн., або додатково надійшло 2110,0  тис.гривень. До відповідного періоду минулого року ріст надходжень становить 22,5 відс. або 8180,2 тис.гривень.

В цілому по власних доходах загального фонду всі органів місцевого самоврядування  забезпечили виконання затверджених з урахуванням змін показників на 9 місяців 2016 року. Відповідно до статті 78 Бюджетного кодексу України 17-ть місцевих рад мають право на внесення змін до своїх бюджетів в сторону збільшення власних доходів загального фонду.

        Найвищий показник виконання бюджету по Кам’яне-Случанській сільській раді – 153,7 відсотка, який досягнуто за рахунок надходжень рентної плати за користування лісовими ресурсами  (255,6 тис.грн.), що становить 53,6 відсотка всіх власних надходжень до бюджету сільської ради.

На результативний показник виконання бюджету вплинуло і повернення з районного бюджету податку на доходи фізичних осіб по річному декларуванню громадян за 2015 рік по висновках Сарненської ОДПІ в сумі 229,3 тис.гривень.

          За  9 місяців 2016 року з Державного бюджету в повному обсязі надійшло:

          базової дотації в сумі 20700,9 тис.грн.;

          освітньої субвенції – 117535,7 тис.грн.;

          медичної субвенції – 38823,7 тис.гривень.

          Також отримано 207638,9 тис.грн. субвенцій з державного бюджету на відшкодування пільг, субсидій на житлово-комунальні послуги, тверде паливо та скраплений газ, державної допомоги сім’ям з дітьми, на утримання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, 656,0 тис.грн. - на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій, 332,5 тис.грн. - на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає та території зони спостереження та 256,0 тис.грн. субвенції за рахунок залишку коштів освітньої субвенції на придбання підручників.

          З обласного бюджету 100 відсотків до призначень надійшла інша субвенція, а саме на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи у сумі 2555,5 тис.гривень.

          Крім того, з Клесівського селищного бюджету отримано іншу субвенцію в сумі 468,5 тис.грн., а саме на:

          - утримання ДЮСШ відділу освіти райдержадміністрації, яка розташована на території Клесівської селищної ради в обсязі 173,8 тис.грн.;

          - утримання працівників територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), які обслуговують населення Клесівської селищної ради – 274,1 тис.грн.;

          - виконання районної програми “Забезпечення пільгового проїзду учнів до місця навчання і додому” – 14,6 тис.грн.;

          - утримання Трудового архіву Сарненського району - 6,0 тис.гривень.

          А також отримано медичну субвенцію з Клесівського селищного бюджету на утримання КЗ «Сарненська центральна районна лікарня» в сумі 161,0 тис.гривень.

 

Бюджет району по видатках загального фонду за 9 місяців 2016 року виконаний на 94,1 відсотків. При уточненому плані на звітний період 462688,4 тис.грн., касові видатки склали 435354,0 тис. грн. Залишок коштів на рахунках місцевих бюджетів та розпорядників коштів станом на 01.10.2016 становить 54712,9 тис.грн., з яких 19821,0 тис.грн. складає залишок коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам та 1027,2 тис.грн. – залишок медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.

Із загальної суми видатків місцевих бюджетів району на захищені статті видатків спрямовано 404877,4 тис.грн., що становить 93,0 відс. загального обсягу видатків бюджету району.

44,8 відс. із загального обсягу видатків бюджету району по загальному фонду складають видатки на соціально-культурну сферу, що становить 194975,4 тис.грн., з яких 145414,5 тис.грн. або 74,6 відс. складають видатки, проведені  за рахунок міжбюджетних трансфертів з державного та місцевих бюджетів.

На соціальний захист та соціальне забезпечення використано 215096,3 тис.грн., що становить 97,6 відсотків до уточнених призначень січня - вересня 2016 року, з них за рахунок субвенції з державного та обласного бюджетів було проведено видатків на суму 209934,1 тис.грн. та за рахунок коштів місцевих бюджетів – 5162,2 тис.грн.

На утримання органів місцевого самоврядування району за 9 місяців 2016 року було спрямовано 12015,8 тис.грн., що становить 88,3 відс. до уточненого плану звітного періоду.

На розвиток фізичної культури і спорту з бюджету району спрямовано 3185,8  тис.грн., що становить 86,0 відсотків до уточнених асигнувань 9 місяців 2016 року.

За 9 місяців 2016 року до доходів спеціального фонду бюджету району надійшло 11036,0  тис.грн. або 104,7 відс. до затвердженого з урахуванням змін плану на рік, в тому числі :

·        екологічного податку – 139,0 тис.грн.(141,5 відс.);

·        власних надходжень бюджетних установ – 9528,8 тис.грн. (100,0 відс.);

·        коштів від продажу землі – 629,6 тис.грн. (100,8 відс.);

·         надходжень коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва – 0,9 тис.грн.;

·        грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності – 80,1 тис.грн.(870,7 відс.);

·        коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 657,6 тис.грн.(242,1 відс.).  

Також, за звітний період до спеціального фонду бюджету району надійшла інша субвенція з обласного бюджету в сумі 400,0 тис.грн. на капітальний ремонт будівлі дитячого садка по вул. Київська,53б в смт.Степань.

За рахунок коштів спеціального фонду бюджету району протягом звітного періоду проведено видатків на суму 47099,6 тис.грн., що становить 59,2 відс. до уточнених річних призначень.

Залишок коштів на рахунках місцевих бюджетів та розпорядників коштів станом на 01.10.2016 становить 4670,9 тис.грн., з яких 379,5 тис.грн. складає залишок коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.

В зв’язку з недофінансуванням субвенцій з державного бюджету і взяттям бюджетних зобов’язань в межах річних призначень зареєстрована кредиторська заборгованість по загальному фонду бюджету в сумі 29246,0 тис.грн., по спеціальному фонду бюджету заборгованість відсутня.

З метою подальшого забезпечення виконання місцевих бюджетів району по всіх джерелах доходів та ефективного використання бюджетних коштів, керуючись ст.16, 28 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»:

1. Зобов’язати керівників територіальних органів центральних органів  виконавчої влади та рекомендувати органам місцевого самоврядування району в межах компетенції:

1.1. Контролювати надходження платежів від платників податків підвідомчих територій до бюджетів всіх рівнів.

1.2. Керуючись частиною 7 статті 78 Бюджетного кодексу України винести на розгляд виконкомів питання стану виконання місцевих бюджетів за 9 місяців 2016 року.

1.3. При внесенні змін до місцевих бюджетів проаналізувати надходження платежів в розрізі кожного джерела  з метою забезпечення їх 100-відсоткового виконання.

1.4. Вжити заходів щодо недопущення  в подальшому виникнення дебіторської, кредиторської та простроченої заборгованості і взяття зобов’язань в межах бюджетних призначень.

1.5. Спрямовувати бюджетні кошти в першу чергу на захищені статті видатків, забезпечивши ефективне їх використання.

1.6. Забезпечити безумовне виконання вимог Бюджетного кодексу України та інших нормативно-правових актів, що регулюють бюджетний процес.

2. Сарненській об’єднаній державній податковій інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Рівненській області посилити контроль за правильністю справляння і зарахування платежів до всіх місцевих бюджетів району, повнотою і своєчасністю їх сплати. Відповідно до ст.191.1.5. Податкового кодексу України здійснювати контроль за додержанням виконавчими органами сільських і селищної рад порядку прийняття та обліку податків і зборів від платників податків, своєчасністю і повнотою перерахування зазначених сум до бюджету. Вжити заходів щодо погашення податкового боргу до бюджетів всіх рівнів та недопущення його зростання в подальшому.

3. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 
  
Голова адміністрації                                                                                   Я.Яковчук