Також дивіться новини на facebook.com

№ 390 від 27 жовтня 2016 року "Про підсумки огляду готовності об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери району до осінньо-зимового періоду 2016-2017 року"

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 
 
27 жовтня 2016 року                                                                                      № 390
 


Про підсумки огляду готовності об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери району до осінньо-зимового періоду 2016-2017 року

 

На виконання розпорядження голови районної державної адміністрації від 13 травня 2016 року № 182 «Про підсумки опалювального сезону 2015-2016 року та підготовку об’єктів житлово-комунального господарства Сарненського району до роботи в осінньо-зимовий період 2016-2017 року» в районі проводились відповідні заходи щодо забезпечення своєчасної підготовки населених пунктів до роботи в осінньо-зимовий період 2016-2017 року, які в основному виконані.

На фінансування заходів з підготовки житлово-комунального господарства до зими спрямовано майже 8,4 млн.грн., в тому числі об’єктів і мереж теплопостачання – 1,3 млн.грн., житлового фонду комунальної власності – 1,3 млн.грн., водопровідно-каналізаційного господарства – 1,0 млн.грн., дорожньо-мостового господарства – 4,8 млн. грн.

Підготовлено 62 котельні, 11,6 км теплових мереж, розпочато будівництво (реконструкцію, капремонт) 4 котелень, замінено 0,14 км теплових мереж з використанням попередньо ізольованих труб.

У житловому фонді підготовлено 242 будинки, у соціальній сфері - 43 дошкільні навчальні заклади, 54 загальноосвітні навчальні заклади, 6 закладів охорони здоров’я.

У водопровідно-каналізаційному господарстві відремонтовано 0,6 км каналізаційних мереж; підготовлено 5 водопровідних та каналізаційних очисних споруд, 14 каналізаційно-насосних станцій, 7 свердловин.

Проведено капітальних, поточних ремонтів доріг та вулиць площею 22,3 тис.м² (обсяг фінансування – 4,1 млн.грн.), заготовлено 0,65 тис. тонн посипочного матеріалу та реагентів.

У вересні поточного року був проведений обласний огляд готовності району до осінньо-зимового періоду. За результатами огляду обласною робочою групою визнано, що житлово-господарський комплекс району до роботи в осінньо-зимовий період 2016-2017 року готовий.

Проте, залишається ряд невирішених питань.

Зокрема, цільові видатки місцевих бюджетів на капітальний ремонт житлових будинків не відповідають наявним потребам. Недостатньо проводиться термомодернізація житлових будинків, лише частково проводиться заміна внутрішньобудинкових інженерних мереж.

Невирішеним залишається питання облаштування багатоквартирних будинків сучасними засобами обліку і регулювання споживання води.

Низький рівень створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.

Є проблеми з погашенням заборгованості за надані житлово-комунальні послуги споживачами та спожиті енергоносії підприємствами житлово-комунального господарства.

Керуючись статтями 2, 16, 20 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», на виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 20.09.2016 № 573 «Про підготовку об’єктів житлово-комунального господарства Рівненської області до роботи в осінньо-зимовий період 2016-2017 року» та з метою забезпечення стабільного функціонування господарського комплексу району в осінньо-зимовий період 2016-2017 року:

1. Рекомендувати виконавчим комітетам місцевих рад, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, керівникам територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій:

1.1. Забезпечити контроль за своєчасним та у повному обсязі проведенням розрахунків за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги;

1.2. Передбачити при формуванні видатків на 2017 рік кошти на проведення енергозберігаючих заходів.

2. Рекомендувати виконавчим комітетам місцевих рад:

2.1. З метою належного проходження опалювального періоду та оперативної локалізації можливих аварій у житлово-комунальному господарстві забезпечити цілодобову роботу диспетчерських служб;

2.2. Забезпечення приведення суб’єктами господарювання тарифів на житлово-комунальні послуги до рівня економічно обгрунтованих витрат підприємств на виробництво та надання послуг;

2.3. У разі наявності цін/тарифів на житлово-комунальні послуги нижчих від розміру економічно-обгрунтованих витрат на їх виробництво, передбачити відшкодування з відповідного місцевого бюджету виконавцям/виробникам різниці між затвердженим розміром цін/тарифів та економічно обґрунтованими витратами на виробництво цих послуг;

2.4. При формуванні місцевих бюджетів на 2017 рік передбачити цільові видатки на капітальний ремонт житлового фонду (ремонт покрівель, утеплення фасадів, заміну внутрішньо-будинкових мереж), облаштування багатоквартирних житлових будинків сучасними засобами обліку і регулювання води;

3. Відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації забезпечити до 25 грудня 2016 року введення в експлуатацію об’єктів, на яких реалізовано проекти, які співфінансувалися з обласного бюджету відповідно до обласної програми енергоефективності на 2011-2016 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 22.04.2011 № 245 (зі змінами). Копії декларацій про введення в експлуатацію зазначених об’єктів подати сектору житлово-комунального господарства райдержадміністрації.

4. Рекомендувати виконкомам Сарненської міської та Клесівської селищної рад вирішити питання розроблення схем оптимізації                   роботи систем централізованого водопостачання і водовідведення, стратегічних планів дій підприємств водопровідно-каналізаційного господарства до 01 січня 2017 року.

5. Рекомендувати виконкому Сарненської міської ради до 01 січня 2017 року:

5.1. Провести енергоаудит КП «Екосервіс» Сарненської міської ради;

5.2. Завершити прийняття в комунальну власність територіальної громади відомчого житлового фонду;

         5.3. Вирішити питання надання можливості приватизації житла мешканцями гуртожитку по вул.Київська, 33 м.Сарни.

6. Керівникам установ бюджетної сфери району забезпечити належне функціонування в опалювальний період підконтрольних закладів.

7. Відділу містобудування, архітектури та інфраструктури райдержадміністрації, сектору цивільного захисту населення райдержадміністрації, виконавчим комітетам місцевих рад району спільно з  Службою автомобільних доріг у Рівненській області та філією «Сарненська ДЕД» ДП «Рівненський облавтодор», комунальними організаціями району:

7.1. Впродовж зимового періоду забезпечити постійну готовність спеціальної прибиральної техніки, обладнання та інвентарю, які використовуються для утримання доріг в умовах снігопадів, снігових заметів, хуртовини, ожеледиці;

7.2. Забезпечити постійний контроль за наявністю, раціональним використанням та своєчасним поповненням протиожеледних матеріалів у місцях їх накопичення, зручними і безпечними умовами руху на автомобільних дорогах державного і місцевого значення, своєчасним реагуванням на ускладнення дорожнього руху у зв’язку із погодними умовами;

7.3. До 10 листопада 2016 року створити оперативно-виїзні бригади з цілодобового чергування для утримання у зимовий період вулично-дорожньої мережі у належному стані;

7.4. Вжити заходів щодо встановлення постійного контролю за дотриманням вимог техніки безпеки та охорони праці при виконанні дорожніми та комунальними організаціями ремонтних робіт на автошляхах району та розчищенні снігових заметів, особливо в темну пору доби.

8. Сектору житлово-комунального господарства райдержадміністрації забезпечити постійний моніторинг проходження опалювального періоду та розрахунків за спожиті енергоносії у розрізі енергоносіїв та наданих житлово-комунальних послуг.

9. Виконавчим комітетам місцевих рад, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації про хід виконання розпорядження інформувати сектор житлово-комунального господарства райдержадміністрації щомісяця до 11 та 27 числа та у встановлені терміни.

10. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови райдержадміністрації І. Назарця.

 
 
 
 
 

Голова  адміністрації                                                                             Я.Яковчук