- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 59 від 15 лютого 2017 року "Про проведення обліку платників і нарахування плати за землю у 2017 році в районі"
Добавлено Адміністратор Пт, 17/02/2017 - 17:37
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
15 лютого 2017 року № 59
Про проведення обліку
платників і нарахування плати
за землю у 2017 році в районі
Відповідно до Земельного кодексу України, Податкового кодексу України, Закону України «Про оренду землі», на виконання розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 06.02.2017 №53 «Про проведення обліку платників і нарахування плати за землю у 2017 році», з метою забезпечення належного обліку платників, повного і своєчасного надходження плати за землю у 2017 році в районі:
1. Сарненській ОДПІ Головного управління ДФС у Рівненській області:
1) до 01 травня 2017 року провести облік фізичних осіб - платників земельного податку, орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності та нарахування відповідних сум податку;
2) до 01 липня 2017 року забезпечити вручення фізичним особам - платникам податкових повідомлень – рішень із земельного податку, а також орендної плати;
3) забезпечити контроль за своєчасним надходженням сум земельного податку з власників земельних ділянок, земельних часток (паїв), а також орендної плати за землі державної та комунальної власності від громадян протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення – рішення, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця;
4) забезпечити взаємодію з місцевими органами виконавчої влади щодо приведення у відповідність із пунктом 288.5 статті 288 Податкового кодексу України та постановою Кабінету Міністрів України від 03 березня 2004 року № 220 „Про затвердження Типового договору оренди землі” договорів оренди земельних ділянок державної та комунальної власності;
5) щокварталу проводити звірки з органами місцевого самоврядування та органами Держгеокадастру щодо зміни власників та землекористувачів – фізичних осіб, наявних у них площ землі, цільового використання землі, а також з органами, від яких залежить вивірення даних про набуття або втрату права на пільгу та здійснення перерахунків сум нарахованого земельного податку;
6) провести інформаційну та роз’яснювальну роботу серед платників податку щодо порядку нарахування та термінів сплати земельного податку та орендної плати.
2. Юридичному сектору апарату райдержадміністрації, управлінню праці та соціального захисту населення райдержадміністрації:
1) організувати подання відомостей про власників земельних ділянок і їх площі, нормативну грошову оцінку, цільове призначення до Сарненської ОДПІ Головного управління ДФС у Рівненській області у строк до 01 квітня 2017 року, а надалі – щокварталу до 01 числа місяця, що настає за звітним кварталом, у якому відбулися зазначені зміни;
2) до 17 лютого 2017 року забезпечити подання до Сарненської ОДПІ Головного управління ДФС у Рівненській області переліків орендарів, з якими укладено договори оренди землі, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 01 числа місяця, що настає за місяцем, в якому відбулися зміни;
3) привести у відповідність із вимогами статті 13 Закону України „Про оцінку земель” та підпункту 288.5.1 пункту 288.5 статті 288 Податкового кодексу України договори оренди земельних ділянок державної та комунальної власності, які укладались без проведення нормативної грошової оцінки, або річна сума платежу за якими є меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки;
5) забезпечити подання переліків: інвалідів І та ІІ груп; фізичних осіб, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років; фізичних осіб, визнаних законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
3. Територіальним органам Держеокадастру та державної реєстрації речових прав на нерухоме майно:
1) забезпечити належне ведення земельно-кадастрової документації, в тому числі в електронному вигляді;
2) за запитом Сарненської ОДПІ Головного управління ДФС у Рівненській області подавати інформацію про укладені договори оренди землі, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання протягом 2017 року в розрізі орендарів та нормативної грошової оцінки земельних ділянок.
4. Управлінню Пенсійного фонду України в Сарненському районі до 01 квітня 2017 року забезпечити уточнення та подання списків пенсіонерів (за віком).
5. Сарненському районному військовому комісаріату до 01 квітня 2017 року організувати уточнення та подання списків ветеранів війни, на яких поширюється дія Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”.
6. Відомості, зазначені в пунктах 2, 3, 4, 5 цього розпорядження, подаються відповідними установами і організаціями Сарненській ОДПІ Головного управління ДФС у Рівненській області.
7. Рекомендувати сільським, селищним, міській радам та об’єднаній територіальній громаді:
1) з метою виконання вимог статей 274 та 277, пункту 4 розділу ІІ "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України від 20 грудня 2016 року №1791-VIII „Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році”, забезпечити:
до 17 лютого 2017 року встановлення ставок із земельного податку на 2017 рік та оприлюднення прийнятих рішень;
до 15 липня 2017 року встановлення ставок із земельного податку на 2018 рік та оприлюднення прийнятих рішень;
2) забезпечити проведення у строк до 01 квітня 2017 року інвентаризації земельних ділянок, що перебувають у власності фізичних осіб, та подання їх переліків до Сарненської ОДПІ Головного управління ДФС у Рівненській області;
3)сприяти повному і своєчасному надходженню до бюджетів нарахованих сум земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності;
4) при перегляді бюджетів на поточний рік передбачити спрямування частини надходжень від плати за землю для завершення та коригування матеріалів інвентаризації та своєчасного проведення нормативної грошової оцінки земельних ділянок;
5) переглянути та скасовувати пільги з плати за землю, що не мають достатнього економічного обґрунтування;
6) за поданням Сарненської ОДПІ Головного управління ДФС у Рівненській області розглянути питання щодо припинення права користування земельною ділянкою у разі систематичної несплати земельного податку та орендної плати фізичними особами-підприємцями;
7) до 17 лютого 2017 року подавати до Сарненської ОДПІ Головного управління ДФС у Рівненській області переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік;
8) до 25 грудня року, що передує звітному, подавати Сарненській ОДПІ Головного управління ДФС у Рівненській області рішення щодо ставок земельного податку, нормативної грошової оцінки земельних ділянок та наданих пільг.
8. Сарненській ОДПІ Головного управління ДФС у Рівненській області про хід виконання цього розпорядження інформувати районну державну адміністрацію та Головне управління ДФС у Рівненській області до 20 січня 2018 року.
9. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження голови райдержадміністрації від 24 лютого 2016 року № 55 «Про проведення обліку платників і нарахування плати за землю у 2016 році у районі».
10. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови адміністрації Назарця І.П.
Голова адміністрації Я.Яковчук