- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
Оформити допомогу по народженню дитини відтепер можна он-лайн
Добавлено Адміністратор Пт, 31/03/2017 - 15:02
Запрацював електронний сервіс для батьків, завдяки якому в електронному режимі можна подати документи для отримання допомоги по народженню дитини.
Раніше потрібно було прийти до органу соціального захисту, вистояти в черзі, потрапити на прийом, написати заяву, піти в банк зареєструвати рахунок, повернутись і повідомити про цей рахунок. Для того, щоб увесь процес скоротити і спростити запроваджено електронну реєстрацію відповідної заяви. Електронна послуга доступна через портал Міністерства соціальної політики e-servicer.msp.gov.ua. Згодом її можна буде отримати на єдиному державному порталі адміністративних послуг my.gov.ua. Батьки через мережу Інтернет можуть подавати документи в зручний для них час 24 години на добу 7 днів на тиждень. Як стверджують фахівці, такий електронний сервіс дозволить заощадити час, фінансові ресурси та максимально мінімізує ризики будь-яких зловживань або шахрайства. Також скоротилась і кількість документів, що вимагаються від суб’єктів звернення. А саме – не вимагається копія свідоцтва про реєстрацію, адже за рахунок запровадження електронної взаємодії між реєстрами Мінсоцполітики та Мін’юстом працівники підрозділів соціального захисту можуть он-лайн перевірити наявність відповідного свідоцтва в реєстрі. |
»
- Запис користувача: Адміністратор
- Login to post comments