Також дивіться новини на facebook.com

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ ПЛАНУ РОБОТИ САРНЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗА ЛЮТИЙ 2017 РОКУ

  ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ ПЛАНУ РОБОТИ САРНЕНСЬКОЇ

РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

ЗА  ЛЮТИЙ 2017 РОКУ
 
 

На виконання плану роботи райдержадміністрації у лютому 2017 року:

 

Відділом організаційної роботи та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня, доручень та розпоряджень голови райдержадміністрації. Підготовлені  необхідні інформації на вимогу облдержадміністрації. Зокрема, довідка про соціально-економічний розвиток району за січень 2017 року (паспорт району), надано щомісячні дані щодо порядку проведення засідань колегій та основних районних заходів, щотижневу інформацію щодо системного моніторингу виконання плану основних заходів в райдержадміністрації. Забезпечено підготовку матеріалів для формування публічного звіту голови райдержадміністрації про роботу райдержадміністрації у 2016 році. 

Організовано проведення:

06, 13, 16, 20, 27.02 – нарад  голови райдержадміністрації з керівниками районних установ, територіальних відділів органів виконавчої влади, структурних підрозділів райдержадміністрації  щодо життєзабезпечення району;

14.02 – семінару секретарів сільських, селищних, міської рад;

23.02 – засідання колегії райдержадміністрації;

23.02 – наради з керівниками територіальних громад району.

 Підготовлено проекти планів: основних районних заходів на березень 2017 року, роботи райдержадміністрації на березень 2017 року, підготовки засідань колегії райдержадміністрації у березні 2017 року, порядок проведення засідання колегії у лютому 2017 року.

        Зроблено аналіз якості планування роботи, прийнятих рішень, складання протоколів виконкомів місцевих рад за січень 2017 року.

       Працівники відділу здійснювали аналіз, узагальнення та прогнозування розвитку ситуації в інформаційному просторі району.

З метою організаційного забезпечення та висвітлення у засобах масової інформації працівники відділу брали участь у нарадах, засіданнях комісій, круглих столах, що проводились в райдержадміністрації, а також  у підготовці та проведенні заходів,  що відбулися у лютому, зокрема:

03 лютого – в урочистому відкритті Тинненської ЗОШ І-ІІІ ст. (друга черга);

15 лютого – в урочистому мітингу з нагоди відзначення в районі Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав та 28-ї річниці виведення військ з Республіки Афганістан;

20 лютого – у меморіальних заходах з нагоди вшанування подвигу учасників Революції Гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні.

  Розроблено графік та забезпечено участь державних службовців райдержадміністрації у засіданнях виконкомів місцевих рад.

 Організовано підготовку проектів розпоряджень, доручень голови районної державної адміністрації з питань, що належать до компетенції відділу.

Загальним відділом апарату райдержадміністрації зареєстровано, розмножено і надіслано виконавцям 40 розпоряджень голови райдержадміністрації. Зокрема, на виконання документів органів влади вищого рівня видано 14 розпоряджень голови райдержадміністрації, у порядку ініціативи та таких, що спрямовані на створення сприятливих умов для розвитку галузей економіки та соціальної сфери – 26.

Відділом зареєстровано всього 207 вхідних документів, із них з органів влади вищого рівня  –  129;  доручень голови та його заступників – 2; листів підприємствам, установам та організаціям району незалежно від форми власності –73. Об’єм документообігу у лютому 2017 року становив 411 документів.

Здійснювався контроль за виконанням Указів Президента України, Законів України, Постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голів обласної та районної держадміністрацій на території району. Підготовлено та затверджено головою райдержадміністрації план контролю за виконанням документів органів влади вищого рівня для заступників та начальників відділів райдержадміністрації, керівників територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади.

Згідно з місячним планом роботи заступниками голови райдержадміністрації проводились «Дні контролю». На постійному контролі перебував стан виконання розпоряджень голови райдержадміністрації та облдержадміністрації.

Забезпечено своєчасне приймання, попередній розклад, реєстрацію та доведення до виконавців вхідної та внутрішньої документації. Сформовано книгу розпоряджень, виданих головою райдержадміністрації у лютому 2017 року (40 розпоряджень). Забезпечено організаційно-технічне обслуговування та виконання розмножувальних робіт райдержадміністрації.

Юридичним сектором апарату райдержадміністрації  проведено юридичну експертизу проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, договорів та угод на відповідність чинному законодавству України. Загалом перевірено 39 проектів розпоряджень голови райдержадміністрації. 

Проводився юридичний аналіз, перевірка рішень виконкомів, розпоряджень сільських, селищних, міського голів, прийнятих у лютому 2017 року на основі чинного законодавства України. Перевіркою охоплено розпорядження сільських, селищних, міського голів та рішення виконкомів  міської, 2 селищних, 10 сільських рад, зокрема, перевірено 13 протоколів.

Проведено роботу по координації структурних підрозділів райдержадміністрації з правоохоронними, контролюючими органами, установами та організацію їх взаємодії в питаннях запобігання злочинності та правопорушень. Було проведено інформування облдержадміністрації за контрольними документами (підготовлено 5 контрольних документів).

Відділом з обслуговування Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації протягом лютого прийнято 830 пакетів документів на отримання адміністративних послуг. Надано 339 консультацій та видано 719 результатів на запити щодо отримання адміністративних послуг.

Загальна кількість адміністративних послуг, що надавались  відділом – 65, з них: 9 – послуги облдержадміністрації, 32 – послуги райдержадміністрації, 24 – послуги територіальних органів ЦОВВ.

 Зокрема,  про:

-         державну реєстрацію земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру;

-         надання відомостей з Державного земельного кадастру;

-         видачу витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;

-         видачу будівельного паспорта забудови земельної ділянки;

-         державну реєстрацію фізичної особи-підприємця;

-         державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця;

-         державну реєстрацію права власності на нерухоме майно.

Відділом з питань державної реєстрації райдержадміністрації у сфері реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень прийнято:

-         175 рішень про державну реєстрацію;

-         зареєстровано – 43 заяви;

-         виконано 1028 дій в державному  реєстрі;

-         сформовано 648 друкованих документів щодо державної реєстрації.

У сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:

-         зареєстровано 1 юридична особа, припинено – 0; інші дії – 11;

-         зареєстровано 41 фізичних осіб-підприємців, припинено 59, інші дії – 42;

-         надано 26 витягів з єдиного державного реєстру.

 

      Відділом економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації

        проаналізовано виконання виробничих показників (товарної продукції) промисловими підприємствами району в натуральному виразі за основними видами діяльності в розрізі промислових підприємств за січень 2017 року та аналіз виконання товарної продукції промисловими підприємствами району в порівняльних цінах за січень 2017 року.

          На виконання розпорядження голови ОДА від 07.10.2015 №578 проведено аналіз допорогових закупівель через систему електронних державних закупівель Prozorro структурними підрозділами райдержадміністрації та комунальними закладами спільної власності територіальних громад району в січні 2017 року та отримання економії коштів від проведених закупівель.

Здійснено моніторинг середніх цін на основні продукти харчування на споживчому ринку та в окремих закладах торгівлі м. Сарни  та надано інформацію на обласну державну адміністрацію, відповідно до листа обласної державної адміністрації від 25.12.2008 № 01/4-1543.

         Відділом постійно надавались консультації та методична допомога головам місцевих рад відповідно до делегованих повноважень.

        Службою у справах дітей райдержадміністрації проведено рейди: «Ринок», «Діти вулиці», «Вокзал». Здійснено виїзди з метою обстеження матеріально-побутових умов проживання сімей, які перебувають на обліку СЖО та сімей опікунів-піклувальників.  

Вживались заходи щодо захисту майнових та житлових прав дітей. Службою внесено (оновлено) інформацію про 14 дітей, які перебувають на обліку як діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування.

  Службою проведено заходи профілактично-виховного характеру з учнями  двох загальноосвітніх навчальних закладів (в цілому охоплено близько 20-ти дітей).

    Сектором житлово-комунального господарства райдержадміністрації

23.02 проведено засідання районної спеціальної комісії з питань розрахунків за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги.

Згідно повноважень сектором забезпечувався контроль за проходженням сталого опалювального періоду 2016-2017 років.

Проводився моніторинг оснащення побудинковими приладами обліку теплової енергії та холодної води багатоквартирних будинків, а також інформації щодо створення в багатоквартирних будинках об’єднань співвласників багатоквартирного будинку.

Проаналізовано споживання паливно-енергетичних ресурсів і води бюджетними установами і організаціями, що фінансуються за рахунок коштів державного бюджету за січень-лютий 2017 рік.

Аналізувався стан діяльності підприємств житлово-комунального господарства району, а саме: фінансові результати, дебіторська та кредиторська заборгованість, претензійно-позовна діяльність, заборгованість із заробітної плати.

Забезпечувалось виконання документіворганів влади вищого рівня та райдержадміністрації.

Сектором цивільного захисту населення райдержадміністрації

03, 23.02 проведено  перевірки системи оповіщення з включенням електросирен міста та стійки централізованого виклику. Проконтрольовано виконання плану підготовки керівного, командно-начальницького складу у Рівненському обласному навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності та навчально-консультаційному пункті м. Сарни.

24.02 проведено засідання комісії з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Сарненського району.

Архівним відділом райдержадміністрації розглянуто номенклатури справ установ, організацій, підприємств  на засіданні експертної комісії  відділу та подані на розгляд експертно-перевірній комісії Держархіву Рівненської області. 

Упорядковано прийняті документи Сарненського районного центру зайнятості, складено описи справ постійного зберігання та з кадрових питань та  подано їх на розгляд та погодження експертно-перевірній комісії Держархіву Рівненської області.

Прийнято на державне зберігання документи Карасинської сільської ради.

Надано методичну допомогу установам, організаціям, підприємствам щодо складання номенклатур справ на 2017 рік.

         Виконано 20 соціально-правових та майнових запити фізичних та юридичних осіб у встановлені терміни.

Відділом охорони здоров’я райдержадміністрації протягом звітного періоду організовано проведення нарад з керівниками закладів охорони здоров’я району для негайного вирішення проблем, які виникали з питань медичної допомоги та господарських робіт.

02.02 – проведено медичну раду за підсумками роботи закладів охорони здоров’я району за 2016 рік;

08.02 – проведено засідання координаційної ради з питань запобігання поширенню ВІЛ-інфекції/СНІДу, захворювання туберкульозу та наркоманії в районі.

       Відділом освіти, молоді та спорту райдержадміністрації 

Протягом звітного періоду відділом проведено:

06-09.02 –  атестацію Сарненської ЗОШ І-ІІІ ст. №2;

  07.02  –  нараду керівників та заступників навчальних закладів району за участю працівників Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти;

28.02 – засідання колегії відділу освіти, молоді та спорту апарату райдержадміністрації.

У лютому проведено такі семінари-практикуми: вчителів хімії (08.02.); директорів ЗОШ І-ІІІ ступенів (14.02.);  вчителів 3-х класів ЗОШ І-ІІІ ступенів (14.02.); вчителів географії (15.02.); вчителів художньо-естетичного циклу (16.02.); для практичних психологів та соціальних педагогів (17.02.); для заступників директорів з виховної роботи ЗОШ І-ІІІ ступенів  (21.02.); вчителів 3-х класів ЗОШ І-ІІ ступенів (21.02.); завідувачів та вихователів-методистів ДНЗ (23.02.);  вчителів іноземних мов (23.02.); для вчителів астрономії (24.02.); інформатики, які викладають в початковій ланці (28.02.)

           Упродовж лютого проведено  такі районні спортивно-масові заходи:

-          9 районних спортивно-масових заходів з волейболу, міні-футболу, гирьового спорту, шахів та «Сімейні перегони» та забезпечено участь в 11 обласних змаганнях з видів спорту;

- 2 етап відкритого Кубку Сарненського району з шахів, приуроченого пам’яті героїв Небесної сотні;

-турнір з волейболу «Кубок пам’яті»;

-у с. Корост  районний турнір з волейболу пам’яті воїна-афганця Г.Пілата.

-          чергові ігри ХІV чемпіонату Сарненського  району з волейболу серед команд першої та другої ліг сезону 2016-2017 років.

 
 

Відділом культури і туризму райдержадміністрації організовано та проведено:

          - щовівторка інструктивно-методичні наради працівників методичних відділів районного відділу культури, центральної районної бібліотеки;

14.02 - на базі Сарненського професійного аграрного ліцею – конкурсно-розважальну програму з нагоди дня Святого Валентина;

14.02- на базі військової частини  – зустріч учасників АТО;

15.02 – мітинг-вшанування учасників бойових дій на території інших держав і 28-ї річниці виведення військ з республіки Афганістан;

20.02- в районному будинку культури – тематичний захід з нагоди вшанування подвигу учасників Революції Гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні.

         Фінансовим управлінням райдержадміністрації проводилась робота, яка спрямовувалась  на виконання  Закону України «Про Державний бюджет на 2017 рік» з внесеними змінами до нього, Бюджетного кодексу України, рішень  районної ради «Про районний бюджет на 2017 рік» та інших нормативних актів, що стосуються бюджетного законодавства.Контроль за станом розрахунків з постачальниками за спожиті бюджетними установами енергоносії показав, що протягом лютого видатки на енергоносії по загальному та спеціальному фондах бюджету склали 381,4  тис. грн. Управління забезпечило першочергове фінансування захищених статей бюджету, зокрема, заробітної плати, на яку спрямовано з районного бюджету (КЕКВ 2110+2120+2610)

 26443,1 тис. грн., з них за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 12157,7 тис. грн., медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 6970,1   тис. грн.

 Проведено фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету пільг і субсидій на суму 61782,1  тис. грн., державної допомоги сім’ям з дітьми  на 22089,4 тис. грн., державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення прийомним батькам за надання соціальних послуг у прийомних сім’ях на 35,5 тис. грн., на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – на суму 217,2 тис. грн.

 Цього місяця було забезпечено виконання бюджету району по власних надходженнях на 137,5 відс., в тому числі районного бюджету – на 120,6 відс.

Управлінням праці та соціального захисту населення райдержадміністрації було проведено 3 засідання районної комiсiї для винесення piшення по пpизначенню деpжавної соцiальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, субсидій та пільг на житлово-комунальні послуги, тверде паливо та скраплений газ, а також засідання районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

90 громадянам, які звернулись за отриманням компенсацій згідно з Чорнобильським законодавством, виплачено компенсацій на суму
4735,84 тис. грн.

Профінансовано пільги щодо надання  житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, санаторно-курортного лікування, проїзду та інші пільги відповідній категорії населення та організаціям, які надають послуги на суму 942,0 тис. грн.

Відділом агропромислового розвитку райдержадміністрації здійснювався  контроль за виконанням доручення голови облдержадміністрації щодо проведення робіт на меліоративних каналах.

Здійснювався моніторинг стану зимівлі озимих культур в сільськогосподарських підприємствах району. Із посіяних 2139 га озимих культур на зерно, отримано сходи на площі 2139 га (100 відс.), з них зимують у доброму стані 1097 га (51 відс.), у задовільному – 717 га (34 відс.), слабких та зріджених посівів 325 га (15 відс.).

Надавали методичну допомогу сільгосппідприємствам з питань ведення галузі тваринництва. Здійснювали моніторинг роботи галузі тваринництва. Упродовж 2 місяців поточного року сільськогосподарськими підприємствами вирощено 85 тонн м'яса, що на 26 відс. менше відповідного періоду минулого року, вироблено 564 тонни молока, що менше проти відповідного періоду минулого року на 1 відс. Продуктивність корів залишилась на рівні минулого року  і склала 639 кілограмів молока в розрахунку на  одну фуражну корову. Дещо (на 1відс.) зросло виробництво курячих яєць, яке за 2 місяці склало
8,4 мільйона штук.

Станом на 1 березня 2017 року в сільськогосподарських підприємствах нараховувалось 2815 голів ВРХ, що менше на 4 відс. до відповідного періоду минулого року та на 4 відс. більше ніж на початок року, в тому числі корів - 1024 голови, що на 1 відс. менше відповідного періоду минулого року та на

2 відс. більше ніж на початок року. Суттєво (на 32 відс.) проти минулого року поголів’я курей  та зменшилось (на 27 відс.) поголів’я свиней. Надавали методичну допомогу спеціалістам сільськогосподарських підприємств з питань  підготовки та подання статистичної звітності.

Надавалась   допомога   по   зверненнях   громадян   в оформленні   документів   на   отримання   майна   в натурі    по   сільськогосподарських   підприємствах Сарненського району.

 
 
 
Керівник апарату
райдержадміністрації                                                               В.Стельмах