- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
План роботи Сарненської районної державної адміністрації на березень 2017 року
Добавлено Адміністратор Ср, 03/05/2017 - 17:09
Відділом організаційної роботи та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня, доручень та розпоряджень голови райдержадміністрації. Підготовлені необхідні інформації на вимогу облдержадміністрації. Зокрема, щомісячну інформацію щодо порядку проведення засідань колегій та основних районних заходів, щотижневу інформацію щодо системного моніторингу виконання плану основних заходів в райдержадміністрації. Забезпечено презентацію публічного звіту голови райдержадміністрації про роботу райдержадміністрації у 2016 році.
Організовано проведення:
06, 13, 16, 20.03 – нарад голови райдержадміністрації з керівниками районних установ, територіальних відділів органів виконавчої влади, структурних підрозділів райдержадміністрації щодо життєзабезпечення району;
23.03 – засідання колегії райдержадміністрації;
23.03 – наради з керівниками територіальних громад району.
Підготовлено проекти планів: основних районних заходів на квітень 2017 року, роботи райдержадміністрації на квітень 2017 року, підготовки засідань колегії райдержадміністрації у квітні 2017 року, порядок проведення засідання колегії у березні 2017 року.
Зроблено аналіз якості планування роботи, прийнятих рішень, складання протоколів виконкомів місцевих рад за лютий 2017 року.
Працівники відділу здійснювали аналіз, узагальнення та прогнозування розвитку ситуації в інформаційному просторі району.
З метою організаційного забезпечення та висвітлення у засобах масової інформації працівники відділу брали участь у нарадах, засіданнях комісій, круглих столах, що проводились в райдержадміністрації, а також у підготовці та проведенні заходів, що відбулися у березні, зокрема:
06 березня – в урочистостях, присвячених Міжнародному дню прав жінок і миру;
09 березня – у мітингу, присвяченому 203-й річниці з Дня народження Т.Г. Шевченка;
17 березня – у покладанні квітів до пам’ятних знаків борцям за незалежність і суверенітет України з нагоди 100-річчя подій Української революції 1917 – 1921 років.
Розроблено графік та забезпечено участь державних службовців райдержадміністрації у засіданнях виконкомів місцевих рад.
Організовано підготовку проектів розпоряджень, доручень голови районної державної адміністрації з питань, що належать до компетенції відділу.
Загальним відділом апарату райдержадміністрації зареєстровано, розмножено і надіслано виконавцям 43 розпорядження голови райдержадміністрації. Зокрема, на виконання документів органів влади вищого рівня видано 13 розпоряджень голови райдержадміністрації, у порядку ініціативи та таких, що спрямовані на створення сприятливих умов для розвитку галузей економіки та соціальної сфери – 30.
Відділом зареєстровано всього 220 вхідних документа, із них з органів влади вищого рівня – 135; доручень голови та його заступників – 5; листів підприємствам, установам та організаціям району незалежно від форми власності –63. Об’єм документообігу у березні 2017 року становив 510 документів.
Здійснювався контроль за виконанням Указів Президента України, Законів України, Постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голів обласної та районної держадміністрацій на території району. Підготовлено та затверджено головою райдержадміністрації план контролю за виконанням документів органів влади вищого рівня для заступників та начальників відділів райдержадміністрації, керівників територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади.
Згідно з місячним планом роботи заступниками голови райдержадміністрації проводились «Дні контролю». На постійному контролі перебував стан виконання розпоряджень голови райдержадміністрації та облдержадміністрації.
Забезпечено своєчасне приймання, попередній розклад, реєстрацію та доведення до виконавців вхідної та внутрішньої документації. Сформовано книгу розпоряджень, виданих головою райдержадміністрації у березні 2017 року (43 розпорядження). Забезпечено організаційно-технічне обслуговування та виконання розмножувальних робіт райдержадміністрації.
Юридичним сектором апарату райдержадміністрації проведено юридичну експертизу проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, договорів та угод на відповідність чинному законодавству України. Загалом перевірено 44 проекти розпоряджень голови райдержадміністрації.
Проводився юридичний аналіз, перевірка рішень виконкомів, розпоряджень сільських, селищних, міського голів, прийнятих у березні 2017 року на основі чинного законодавства України. Перевіркою охоплено розпорядження сільських, селищних, міського голів та рішення виконкомів міської, 2 селищних, 12 сільських рад, зокрема, перевірено 15 протоколів.
Проведено роботу по координації структурних підрозділів райдержадміністрації з правоохоронними, контролюючими органами, установами та організацію їх взаємодії в питаннях запобігання злочинності та правопорушень. Було проведено інформування облдержадміністрації за контрольними документами (підготовлено 4 контрольних документи).
Відділом з обслуговування Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації протягом березня прийнято 796 пакетів документів на отримання адміністративних послуг. Надано 840 консультацій та видано 772 результати на запити щодо отримання адміністративних послуг.
Загальна кількість адміністративних послуг, що надавались відділом – 65, з них: 9 – послуги облдержадміністрації, 32 – послуги райдержадміністрації, 24 – послуги територіальних органів ЦОВВ.
Зокрема, про:
- державну реєстрацію земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру;
- надання відомостей з Державного земельного кадастру;
- видачу витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;
- видачу будівельного паспорта забудови земельної ділянки;
- державну реєстрацію фізичної особи-підприємця;
- державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця;
- державну реєстрацію права власності на нерухоме майно.
Відділом з питань державної реєстрації райдержадміністрації у сфері реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень прийнято:
- 141 рішення про державну реєстрацію;
- зареєстровано – 57 заяв;
- виконано 902 дії в державному реєстрі;
- сформовано 563 друкованих документів щодо державної реєстрації.
У сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:
- зареєстровано 2 юридичні особи, припинено – 2; інші дії – 17;
- зареєстровано 35 фізичних осіб-підприємців, припинено 42, інші дії – 35;
- надано 31 витяг з єдиного державного реєстру.
Відділом економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації
проаналізовано випуск продукції в натуральному виразі за основними видами діяльності в розрізі промислових підприємств за лютий 2017 року та аналіз виконання товарної продукції промисловими підприємствами району в порівняльних цінах за лютий та січень-лютий 2017 року.
Здійснено моніторинг середніх цін на основні продукти харчування на споживчому ринку та в окремих закладах торгівлі м. Сарни та надано інформацію на обласну державну адміністрацію, відповідно до листа обласної державної адміністрації від 25.12.2008 № 01/4-1543.
Відділом постійно надавались консультації та методична допомога головам місцевих рад відповідно до делегованих повноважень.
Службою у справах дітей райдержадміністрації проведено рейди: «Ринок», «Діти вулиці», «Вокзал». Здійснено виїзди з метою обстеження матеріально-побутових умов проживання сімей, які перебувають на обліку СЖО та сімей опікунів-піклувальників.
Вживались заходи щодо захисту майнових та житлових прав дітей. Службою внесено (оновлено) інформацію про 38 дітей, які перебувають на обліку як діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування.
Протягом звітного періоду службою проведено засідання районної комісії з питань захисту прав дитини.
Сектором житлово-комунального господарства райдержадміністрації
23.03 проведено засідання районної спеціальної комісії з питань розрахунків за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги.
Згідно повноважень сектором забезпечувався контроль за проходженням сталого опалювального періоду 2016-2017 років.
Забезпечувалось проведення щорічної акції «За чисте довкілля» та день благоустрою територій населених пунктів.
31.03 проведено Всеукраїнську акцію «Посади дерево миру», в рамках якої було висаджено 150 дерев різних видів.
Проаналізовано споживання паливно-енергетичних ресурсів і води бюджетними установами і організаціями, що фінансуються за рахунок коштів державного бюджету за січень-березень 2017 рік.
Проводився аналіз споживання паливно-енергетичних ресурсів і води бюджетними установами і організаціями, що фінансуються за рахунок коштів державного бюджету за січень-березень 2017 року.
Аналізувався стан діяльності підприємств житлово-комунального господарства району, а саме: фінансові результати, дебіторська та кредиторська заборгованість, претензійно-позовна діяльність, заборгованість із заробітної плати.
Забезпечувалось виконання документіворганів влади вищого рівня та райдержадміністрації.
Сектором цивільного захисту населення райдержадміністрації
03, 24.03 проведено перевірки системи оповіщення з включенням електросирен міста та стійки централізованого виклику. Проконтрольовано виконання плану підготовки керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією та здійсненням заходів з питань цивільного захисту у Рівненському обласному навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності та навчально-консультаційному пункті м. Сарни.
24.03 проведено засідання комісії з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Сарненського району.
Архівним відділом райдержадміністрації розглянуто номенклатури справ установ, організацій, підприємств на засіданні експертної комісії відділу та подані на розгляд експертно-перевірній комісії Держархіву Рівненської області.
Упорядковано прийняті на державне зберігання документи Карасинської сільської ради, складено описи справ постійного зберігання та з кадрових питань та подано їх на розгляд та погодження експертно-перевірній комісії Держархіву Рівненської області.
Надано методичну допомогу установам, організаціям, підприємствам щодо складання номенклатур справ на 2017 рік.
Виконано 21 соціально-правових та майнових запити фізичних та юридичних осіб у встановлені терміни.
Відділом охорони здоров’я райдержадміністрації протягом звітного періоду організовано проведення нарад та конференцій з керівниками закладів охорони здоров’я району для негайного вирішення проблем, які виникали з питань медичної допомоги та господарських робіт.
23.03 – проведено нараду з керівниками комунальних закладів охорони здоров’я району;
31.03 – проведено нараду щодо впровадження урядової Програми «Доступні ліки» у Сарненському районі.
Відділом освіти, молоді та спорту райдержадміністрації упродовж березня було видано 6 проектів наказів відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації.
Протягом звітного періоду проведено такі районні спортивно-масові заходи:
- 8 районних спортивно-масових заходів та забезпечено участь в 7 обласних змаганнях з різних видів спорту;
- закінчилися ігри ХІV чемпіонату Сарненського району з волейболу серед команд першої та другої ліг сезону 2016-2017 років;
- проведено кубок Сарненського району з волейболу серед чоловічих команд;
- в м. Сарни проведено змагання за кубок області з волейболу серед жінок та шахів серед чоловіків та жінок в рамках сільських спортивних ігор Рівненщини;
Протягом звітного періоду відділом проведено:
14-16.03 – атестацію Маловербченської ЗОШ І-ІІ ступенів;
30.03 – атестацію керівних кадрів загальноосвітніх, позашкільних та дошкільних закладів району;
28.03 – нараду з керівниками навчальних закладів району;
28.03 – спільно з районною організацією Товариство сприяння обороні України – другий районний етап Всеукраїнської спартакіади серед допризовної молоді серед навчальних закладів району (юнаки 10-11 класів).
Відділом культури і туризму райдержадміністрації організовано та проведено:
- щовівторка інструктивно-методичні наради працівників методичних відділів районного відділу культури, центральної районної бібліотеки;
02.03 – відкриття виставки «Знай наших. Видатні Українці» (на базі комунального закладу «Сарненський історико-етнографічний музей»);
06.03 – святковий концерт з нагоди Дня 8 березня;
09.03 – урочистості з нагоди відзначення 203-річниці з дня народження Т.Г. Шевченка;
09.03 – проведення творчої, конкурсної, престижної події для молоді «Студентський бал - 2017».
Фінансовим управлінням райдержадміністрації проводилась робота, яка спрямовувалась на виконання Закону України «Про Державний бюджет на 2017 рік» з внесеними змінами до нього, Бюджетного кодексу України, рішень районної ради «Про районний бюджет на 2017 рік» та інших нормативних актів, що стосуються бюджетного законодавства.Контроль за станом розрахунків з постачальниками за спожиті бюджетними установами енергоносії показав, що протягом березня видатки на енергоносії по загальному та спеціальному фондах бюджету склали 2923,1 тис. грн. Управління забезпечило першочергове фінансування захищених статей бюджету, зокрема, заробітної плати, на яку спрямовано з районного бюджету (КЕКВ 2110+2120+2610+2285)
24126,5 тис. грн., з них за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 12591,5 тис. грн., медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 4849,0 тис. грн.
Проведено фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету пільг і субсидій на суму 18347,8 тис. грн., державної допомоги сім’ям з дітьми на 19474,6 тис. грн., державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення прийомним батькам за надання соціальних послуг у прийомних сім’ях на 35,5 тис. грн., на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – на суму 217,2 тис. грн.
Цього місяця було забезпечено виконання бюджету району по власних надходженнях на 143,5 відс., в тому числі районного бюджету – на 103,3 відс.
Управлінням праці та соціального захисту населення райдержадміністрації було проведено 3 засідання районної комiсiї для винесення piшення по пpизначенню деpжавної соцiальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, субсидій та пільг на житлово-комунальні послуги, тверде паливо та скраплений газ, а також засідання районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.
686 громадянам, які звернулись за отриманням компенсацій згідно з Чорнобильським законодавством, виплачено компенсацій на суму 2641,0 тис. грн.
Профінансовано пільги щодо надання житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, санаторно-курортного лікування, проїзду та інші пільги відповідній категорії населення та організаціям, які надають послуги на суму 4832,12 тис. грн.
Відділом агропромислового розвитку райдержадміністрації здійснювався контроль за виконанням доручення голови облдержадміністрації щодо проведення робіт на меліоративних каналах. Впродовж березня із місцевих бюджетів (районний, селищний, сільський) на утримання та забезпечення працездатності внутрішньогосподарської інженерної інфраструктури меліоративних систем, яка перебуває у комунальній власності виділено кошти в сумі 0,3 тис.грн.
Здійснювався моніторинг стану зимівлі та відновлення вегетації озимих культур в сільськогосподарських підприємствах району. Із посіяних 2139 га озимих культур на зерно, отримано сходи на площі 2139 га (100 відс.), з них перезимували у доброму стані 1097 га (51 відс.), у задовільному – 717 га
(34 відс.), слабких та зріджених посівів 325 га (15 відс.).
Надавали методичну допомогу сільгосппідприємствам з питань ведення галузі тваринництва. Здійснювали моніторинг роботи галузі тваринництва. Упродовж 3 місяців поточного року сільськогосподарськими підприємствами вирощено 143 тонни м'яса, що на 13 відс. менше відповідного періоду минулого року, вироблено 946 тонн молока, що більше проти відповідного періоду минулого року на 0,4 відс. Продуктивність зросла на 1,5 відс. і склала 1072 кілограми молока в розрахунку на одну фуражну корову. Також, на 16 відс. зросло виробництво курячих яєць, яке за 3 місяці склало 13,7 мільйона штук.
Станом на 1 квітня 2017 року в сільськогосподарських підприємствах нараховувалось 2935 голів ВРХ, що менше на 2 відс. до відповідного періоду минулого року та на 8 відс. більше ніж на початок року, в тому числі корів - 1040 голів, що на 0,2 відс. більше відповідного періоду минулого року та на 4 відс. більше ніж на початок року. Суттєво (на 21 відс.) проти минулого року зросло поголів’я курей та зменшилось (на 40 відс.) поголів’я свиней.
Надавалась допомога по зверненнях громадян в оформленні документів на отримання майна в натурі по сільськогосподарських підприємствах Сарненського району.
Відділ організаційної роботи та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації пропонує розпорядження голови Сарненської районної
державної адміністраціївід24 лютого 2017 року №78«Про план
роботи Сарненської районної державної адміністрації на березень 2017 року» з контролю зняти як таке, що виконане.
Виконуюча обов’язки начальника
відділу організаційної роботи
та зв’язків з громадськістю апарату
райдержадміністрації Ю. Легка