- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
Реформована державна служба: цифри і показники
Добавлено Адміністратор Пн, 14/08/2017 - 11:51
Ключовими підсумками першого року впровадження Закону України «Про державну службу» стали ряд досягнень які не були б можливими без злагодженої роботи Національного агентства України з питань державної служби та його територіальних підрозділів.

Безумовним кроком вперед є запровадження відкритих конкурсів на всі посади державної служби. Власне, це нова філософія вступу на державну службу, оскільки оцінюються і вимірюються передусім особистісні компетенції кандидата на посаду.
Мало про це говориться, але новий Закон містить цікаву норму яка до речі реалізована в Україні вперше. Мова йде про запровадження публічних звітів керівників органів влади. Такі звіти на початок цього року відбулися практично в усіх міністерствах, центральних органах виконавчої влади та місцевих державних адміністраціях.
Відповідно до порядку Кабінету Міністрів України керівники державних органів звітують не лише перед державними службовцями і власними колегами, а й за участю громадськості, ЗМІ публічно доповідають про підсумки своєї діяльності. Такі звіти є показниками, які напряму впливають і на щорічну оцінку і на критерії преміювання.
Сформовано також ефективну систему захисту прав та інтересів державних службовців. По суті це двоступенева система апеляції і досудового оскарження, яка довела реальну можливість отримати ними захист своїх інтересів. Питання можливості оскарження державними службовцями порушення їх прав не дуже публічне, але досить демонстративне. Такого раніше в принципі не існувало.
Оптимізовано систему професійного навчання державних службовців. У процесі знаходиться наступний крок створення ефективних та дієвих служб управління персоналом, до його завершення ще далеко.
Варто зазначити, що з минулого року у НАДС ведеться облік кількісного складу державних службовців. Ми відійшли від старої системи обліку. Держстат показував середньооблікову чисельність державних службовців. Сьогоднішні механізм і форма звітності дозволяє раз на квартал отримувати данні про кількісний склад державних службовців у розрізі центральних та місцевих державних органів в України. Це є першою складовою інформаційної системи управління людськими ресурсами (HRMIS), створення якої вже розпочато.
Отже, станом на березень 2017 року кількість посад державної служби в Україні становить 233648, по категоріях: А – 800, Б – 62631, В – 170 217 тисяч.
Реально працюючих державних службовців 196 392 осіб, по категоріях: А – 579, Б – 54 839, В – 140 974 тисяч.
Таким чином кількість вакансій становить 34 367. Пригадуємо і ту важливу норму Закону, в разі якщо протягом року вакансія не заповнюється то є підстави для прийняття рішення щодо її скорочення.
Сьогодні можна говорити не лише про реальне збільшення заробітної плати державних службовців, але і про підвищення рівня якості надання послуг державними службовцями.
Зауважимо, що наразі здійснено всі підготовчі заходи для прийняття Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування». Під час засідання 24 травня 2017 року Комітетом Верховної Ради України з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування ухвалено рішення рекомендувати Верховній Раді України за результатами повторного розгляду прийняти доопрацьований Закон в цілому.
У новій редакції Закону відображено європейський та найкращий вітчизняний досвід місцевого самоврядування та публічної служби. Його впровадження підсилить правову, організаційну та фінансову спроможність місцевого самоврядування.
За матеріалами Національного агентства України
з питань державної служби
»
- Запис користувача: Адміністратор
- Login to post comments