- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ ПЛАНУ РОБОТИ САРНЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗА ІІ КВАРТАЛ 2017 РОКУ
Добавлено Адміністратор Нд, 20/08/2017 - 11:02
На виконання плану роботи райдержадміністрації у ІІ кварталі 2017 року:
Відділом організаційної роботи та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня, доручень та розпоряджень голови райдержадміністрації. Підготовлені необхідні інформації на вимогу облдержадміністрації. Зокрема, надано щомісячні дані щодо порядку проведення засідань колегій та основних районних заходів, щотижневу інформацію щодо системного моніторингу виконання плану основних заходів в райдержадміністрації.
Проаналізовано роботу виконавчих комітетів місцевих рад по виконанню делегованих повноважень органів виконавчої влади у І кварталі 2017 року та проведено відповідне рейтингове оцінювання діяльності виконкомів місцевих рад, підсумки якого розглянуті на засіданні колегії райдержадміністрації.
Організовано проведення:
- щотижневих нарад керівників районних установ, структурних підрозділів райдержадміністрації щодо життєзабезпечення району;
27.04 та 08.06 – засідань колегій райдержадміністрації;
- щомісячних нарад з керівниками територіальних громад району;
04.05 – установчих зборів громадської ради при райдержадміністрації;
Працівники відділу аналізували, узагальнювали та прогнозували розвиток ситуації в інформаційному просторі району. Протягом звітного періоду здійснювалось інформаційне наповнення та оновлення інформації на WEB-сторінці райдержадміністрації.
Підготовлено проекти планів: основних районних заходів на травень, червень, липень 2017 року; роботи райдержадміністрації на травень, червень, липень 2017 року; підготовки засідань колегії райдержадміністрації у травні, червні, липні 2017 року.
Розроблені графіки та забезпечено участь державних службовців райдержадміністрації у засіданнях виконкомів місцевих рад. Надавалась консультативно-методична допомога місцевим радам з питань реалізації завдань, визначених актами та дорученнями Президента України, іншими актами законодавства з організаційних питань. Проаналізовано додержання норм чинного законодавства на території Сарненської міської, Зносицької та Тинненської сільських рад та роботу виконавчих комітетів рад по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»
Організовано чергування відповідальних працівників у вихідні та святкові дні у приміщенні райдержадміністрації. Організовано підготовку проектів розпоряджень, доручень голови районної державної адміністрації з питань, що належать до компетенції відділу.
Загальним відділом апарату райдержадміністрації прийнято 126 розпоряджень голови райдержадміністрації. Зокрема, на виконання документів органів влади вищого рівня видано 29 розпоряджень голови райдержадміністрації, у порядку ініціативи та таких, що спрямовані на створення сприятливих умов для розвитку галузей економіки та соціальної сфери – 97.
Відділом зареєстровано всього 551 вхідний документ, із них з органів влади вищого рівня – 364. Надіслано 10 доручень голови та його заступників; заходів та робочих планів голови – 6; листів підприємствам, установам та організаціям району незалежно від форми власності – 215. Об’єм документообігу у ІІ кварталі 2017 року становив 1379 документів.
Забезпечувався контроль за виконанням Указів Президента України, Законів України, Постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голів обласної та районної держадміністрацій на території району. Підготовлено та затверджено головою райдержадміністрації план контролю за виконанням документів органів влади вищого рівня для заступників та начальників відділів райдержадміністрації, керівників районних служб. Згідно з місячним планом роботи заступниками голови райдержадміністрації проводились «Дні контролю».
Забезпечено своєчасне приймання, попередній розклад, реєстрацію та доведення до виконавців вхідної та внутрішньої документації. Сформовано книгу розпоряджень, виданих головою райдержадміністрації у квітні, травні, червні 2017 року (126 розпорядження). Забезпечено організаційно-технічне обслуговування та виконання розмножувальних робіт райдержадміністрації.
Юридичним сектором апарату райдержадміністрації проведено юридичну експертизу проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, договорів та угод на відповідність чинному законодавству України. Загалом перевірено 126 проектів розпоряджень голови райдержадміністрації.
Проводився юридичний аналіз, перевірка рішень виконкомів, розпоряджень сільських, селищних, міського голів на основі чинного законодавства України. Перевіркою охоплено розпорядження голів та рішення виконкомів 30 сільських, 6 селищних, 3 міської ради, зокрема, перевірено 39 протоколів.
Проведено роботу по координації структурних підрозділів райдержадміністрації з правоохоронними, контролюючими органами, установами та організацію їх взаємодії в питаннях запобігання злочинності та правопорушень.
Відділом ведення Державного реєстру виборців протягом звітного періоду здійснювався контроль за дотриманням виборчого законодавства України в частині включення виборців до виборчих списків. Був проведений прийом заяв виборців щодо невідповідності та неточності персональних даних Реєстру.
Працівники відділу формували накази та звернення щодо внесення змін до бази даних АІТС ДРВ та проводили облік усіх операцій, пов’язаних зі змінами бази даних Реєстру.
Центром з надання адміністративних послуг протягом ІІ кварталу 2017 року прийнято 2258 пакетів документів на отримання адміністративних послуг. Надано 2530 консультацій та видано 2334 результати на запити щодо отримання адміністративних послуг.
Загальна кількість адміністративних послуг, що надавались Центром – 65, з них: 9 – послуги облдержадміністрації, 32 – послуги райдержадміністрації, 24 – послуги територіальних органів ЦОВВ.
Зокрема, про:
- державну реєстрацію земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру;
- видачу витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;
- державну реєстрацію фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичною особою-підприємцем;
- державну реєстрацію права власності на нерухоме майно.
Відділом з питань державної реєстрації райдержадміністрації у сфері реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень прийнято:
- 718 рішень про державну реєстрацію;
- зареєстровано – 325 заяви;
- виконано 1654 дії в державному реєстрі;
- сформовано 1291 друкованих документів щодо державної реєстрації.
У сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:
- зареєстровано 4 юридичних осіб, припинено 2, інші дії 66;
- зареєстровано 69 фізичних осіб-підприємців, припинено 61; інші дії 54;
- надано 41 витяг з єдиного державного реєстру.
Сектором житлово-комунального господарства організовано тапроведено 3 засідання районної спеціальної комісії з питань розрахунків за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги, де проаналізовано стан розрахунків за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги за січень-червень 2017 року в районі.
Забезпечувався контроль за проведенням підсумків опалювального сезону 2016-2018.
Проводився аналіз споживання паливно-енергетичних ресурсів і води бюджетними установами і організаціями, які фінансуються за рахунок коштів державного бюджету за січень-червень 2017 року.
Проведено щорічну акцію «За чисте довкілля» та день благоустрою територій населених пунктів.
Здійснено аналіз стану діяльності підприємств житлово-комунального господарства району, а саме: фінансові результати, дебіторська та кредиторська заборгованість, претензійно-позовна діяльність, заборгованість із заробітної плати.
Забезпечувалось виконання документів органів влади вищого рівня та районної державної адміністрації з питань, що належать до компетенції відділу.
Архівним відділом райдержадміністрації розглянуто описи справ установ, організацій, підприємств на засіданні експертної комісії відділу та подані на розгляд експертно-перевірній комісії Держархіву Рівненської області.
Упорядковано та прийнято на державне зберігання документи Карпилівської сільської ради, складено описи справ постійного зберігання та з кадрових питань та подано їх на розгляд та погодження експертно-перевірній комісії Держархіву Рівненської області.
Проведено комплексну перевірку Вирівської та Тутовицької сільських рад щодо стану діловодства та архівної справи.
Надано методичну допомогу установам, організаціям, підприємствам щодо діловодства та архівної справи.
Виконано 45 соціально-правових та майнових запитів фізичних та юридичних осіб у встановлені терміни.
Відділом економічного розвитку та торгівлі на виконаннярозпорядження ОДА від 16.02.2017 №81 «Про підсумки роботи галузей господарського комплексу області, виконання місцевих бюджетів за 2016 рік та пріоритетні завдання діяльності органів виконавчої влади області на 2017 рік» проведено щомісячний аналіз випуску продукції в натуральному виразі за основними видами діяльності в розрізі промислових підприємств та здійснювався аналіз виконання товарної продукції промисловими підприємствами району в порівняльних цінах.
Відповідно до розпорядження голови ОДА від 04.01.2016 №1 «Про програму розвитку інвестиційної діяльності Рівненської області на 2016-2018 роки» здійснено аналіз стану виконання в районі заходів програми за 2016 рік.
На виконання розпорядження голови ОДА від 14.08.2015 №453 «Про обласну програму розвитку міжнародного співробітництва та міжрегіональної співпраці на 2016-2018 роки» здійснено аналіз виконання в районі заходів програми.
Здійснено щомісячний моніторинг середніх цін на основні продукти харчування на споживчому ринку та у закладах торгівлі м. Сарни.
Відділом постійно надавались консультації та методична допомога виконавчим комітетам місцевих рад відповідно до делегованих повноважень.
Службою у справах дітей райдержадміністрації проведено рейди: «Ринок», «Діти вулиці», «Вокзал». Здійснено виїзди з метою обстеження матеріально-побутових умов проживання сімей, які перебувають на обліку СЖО та сімей опікунів-піклувальників, відвідано 14 сімей.
Вживались заходи щодо захисту майнових та житлових прав дітей. Службою внесено (оновлено) інформацію щодо 83 дітей, які перебувають в складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
Службою підготовлено:
- 24 проекти розпоряджень голови райдержадміністрації;
-19 звітів-інформацій за підписом голови райдержадміністрації.
Відділом культури і туризму організовано та проведено:
- виїзди закріплених методистів в заклади культури району з метою перевірки та моніторингу функціонування пам’яток культурної спадщини району;
- щовівторка – інструктивно-методичні наради працівників методичних відділів районного відділу культури, центральної районної бібліотеки;
07.04 – до відзначення в районні 500-річчя Реформації – книжкову виставку та годину спілкування «Реформація – подія, що змінила світ»;
26.04 – мітинг-реквієм з нагоди 31-ої річниці аварії на Чорнобильській АЕС (біля пам’ятного знаку «Жертвам Чорнобиля»);
08.05 – Всеукраїнську акцію «Перша хвилина миру» в центрі міста Сарни;
09.05 – мітинг з нагоди відзначення 72-ої річниці Перемоги над нацизмом у Європі;
19.05 – районний огляд-конкурс хореографічних колективів «Містерія танцю»;
01.06 – цикл заходів до Міжнародного дня захисту дітей;
16.06 – урочистості з нагоди професійного свята медичних працівників;
23.06 – урочистості з нагоди Дня Конституції України, Дня державної служби та Дня молоді.
Відділом охорони здоров’я райдержадміністраціїпротягом звітного періоду організовано проведення нарад та конференцій з керівниками закладів охорони здоров’я району для негайного вирішення проблем, які виникали з питань медичної допомоги та господарських робіт.
Відділом організовано та проведено:
04.04 – нараду з керівниками установ Сарненського району щодо впровадження урядової Програми «Доступні ліки»;
20.04 – нараду з керівниками комунальних закладів охорони здоров’я району;
11, 26.05 – наради з керівниками комунальних закладів охорони здоров’я району;
14.06 – засідання делегованих представників Сарненського госпітального округу.
27.06 – нараду з керівниками аптечних та комунальних закладів охорони здоров’я району.
Фінансовим управлінням райдержадміністрації проводилась робота, яка спрямовувалась на виконання Закону України «Про Державний бюджет на 2017 рік» з внесеними змінами до нього, Бюджетного кодексу України, рішень районної ради «Про районний бюджет на 2017 рік» та інших нормативних актів, що стосуються бюджетного законодавства.Контроль за станом розрахунків з постачальниками за спожиті бюджетними установами енергоносії показав, що протягом ІІ кварталу 2017 року на розрахунки за спожиті енергоносії було використано (по загальному та спеціальному фондах районного бюджету) (КЕКВ 2270+ 2610+ 2285) – 4855,3 тис. грн. Управління забезпечило першочергове фінансування захищених статей бюджету, зокрема, заробітної плати, на яку спрямовано по загальному фонду районного бюджету (КЕКВ 2111+2120+2282+2610) 91666,0 тис. грн., з них за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 53748,5 тис. грн., медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 15627,8 тис. грн., додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з державного бюджету видатків на утримання закладів освіти та охорони здоров’я – 7894,4 тис. грн.
В ІІ кварталі 2017 року в міру надходження коштів проведено фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету пільг і субсидій на суму 4641,8 тис. грн., державної допомоги сім’ям з дітьми на 41892,8 тис. грн., державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення прийомним батькам за надання соціальних послуг у прийомних сім’ях на 72,5 тис. грн., субвенції з обласного бюджету профінансовано на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – на суму 651,5 тис. грн.
Протягом ІІ кварталу 2017 року було забезпечено виконання бюджету району по власних надходженнях на 110,9 відс., в тому числі районного бюджету – на 106,1 відс.
Управлінням праці та соціального захисту населення проведено 9 засідань районних комiсiй для винесення piшень по пpизначенню деpжавної соцiальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, субсидій та пільг на житлово-комунальні послуги, тверде паливо та скраплений газ, а також засідання районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.
3594 громадянам, які звернулись за отриманням компенсацій згідно з Чорнобильським законодавством виплачено 17705,9 тис. грн.
Профінансовано пільги щодо надання житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, санаторно-курортного лікування, проїзду та інші пільги відповідній категорії населення та організаціям, які надають послуги на суму 1157,5 тис. грн.
Відділом агропромислового розвитку райдержадміністрації
здійснювався контроль за виконанням листа департаменту агропромислового розвитку щодо розрахунків за оренду земельних часток та майнових паїв по сільськогосподарських підприємствах району. Укладено та зареєстровано 1133 договорів оренди землі на загальну площу 1881 га. У 2017 році орендна плата складає 951,3 тис. грн.
Надавали методичну допомогу сільгосппідприємствам з питань ведення галузі тваринництва. Здійснювали моніторинг роботи галузі тваринництва. Упродовж 6 місяців поточного року сільськогосподарськими підприємствами району вирощено 294 тонни м'яса, що на 2,7 відс. (8 тонн) менше відповідного періоду минулого року. Реалізовано на забій і переробку 146 тонн худоби в живій вазі, що на 6,4 відс. (10 тонн) менше відповідного періоду минулого року. Господарствами району вироблено 2238 тонн молока, що менше проти відповідного періоду минулого року на 0,9 відс., продуктивність корів залишилась на рівні аналогічного періоду минулого року і склала 2535 кілограмів молока в розрахунку на одну фуражну корову.
Станом на 1 липня 2017 року в сільськогосподарських підприємствах нараховувалось 3073 голови ВРХ, що більше на 2,3 відс. до відповідного періоду минулого року та на 13,3 відс. більше ніж на початок року, в тому числі корів - 1063 голови, що на 2,2 відс. більше відповідного періоду минулого року та на 6,3 відс. більше ніж на початок року. Суттєво (на 44 відс.) зменшилось проти минулого року поголів’я свиней, яке на 1 липня складає 483 голови. В галузі птахівництва на 41 відс. (75,7 тисячі голів) нарощено поголів’я птиці та відповідно, збільшено на 31 відс. (6,2 мільйона штук) виробництво курячих яєць.
Відділом надавалась практична допомога сільськогосподарським підприємствам району з питань проведення весняно-польових робіт. Здійснювали моніторинг проведення весняно-польових робіт. Сільськогосподарські підприємства посіяли ярі культури на площі 2577 га, що становить 89 відс. до плану-прогнозу та 90 відс. до минулого року. Зокрема посіяно 953 га ярих зернових і зернобобових культур, 754 га технічних культур та 843 га кормових культур.
Надавалась допомога по зверненнях громадян в оформленні документів на отримання майна в натурі по сільськогосподарських підприємствах Сарненського району.
Керівник апарату райдержадміністрації В.Стельмах