Також дивіться новини на facebook.com

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ ПЛАНУ РОБОТИ САРНЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗА ІV КВАРТАЛ 2017 РОКУ

  Відділом організаційної роботи та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня, доручень та розпоряджень голови райдержадміністрації. Підготовлені необхідні інформації на вимогу облдержадміністрації. Зокрема, надано щомісячні дані щодо порядку проведення засідань колегій та основних районних заходів, щотижневі інформації  щодо системного моніторингу виконання плану основних заходів в райдержадміністрації.

Проаналізовано роботу виконавчих комітетів місцевих рад по виконанню делегованих повноважень органів виконавчої влади за 9 місяців 2017 року та проведено відповідне рейтингове оцінювання діяльності виконкомів місцевих рад, підсумки якого розглянуті на засіданні колегії райдержадміністрації.

Організовано проведення:

- щотижневих нарад керівників районних установ, структурних підрозділів райдержадміністрації щодо життєзабезпечення району;

04.10, 01.11, 23.11 та 26.12 – засідань колегій райдержадміністрації;
            30.11 – семінару секретарів місцевих рад району;

- щомісячних нарад з керівниками територіальних громад району;

Працівники відділу аналізували, узагальнювали та прогнозували розвиток ситуації в інформаційному просторі району. Протягом звітного періоду здійснювалось інформаційне наповнення та оновлення інформації на WEB-сторінці райдержадміністрації.

Підготовлено проекти планів: основних районних заходів на листопад, грудень 2017 року, січень 2018 року; роботи райдержадміністрації на листопад, грудень 2017 року, січень, І квартал 2018 року, 2018 рік; підготовки засідань колегії райдержадміністрації у листопаді, грудні 2017 року, січні 2018 року, проведення засідань колегій у жовтні, листопаді, грудні 2017 року.

Відділом здійснено контроль за станом забезпечення проведення організаційних заходів з підготовки та проведення перших місцевих виборів виконкомами Немовицької, Зносицької та Тинненської сільських рад.

Розроблені графіки та забезпечено участь державних службовців райдержадміністрації у засіданнях виконкомів місцевих рад. Надавалась консультативно-методична допомога місцевим радам з питань реалізації завдань, визначених актами та дорученнями Президента України, іншими актами законодавства з організаційних питань.

          Організовано підготовку проектів розпоряджень, доручень голови районної державної адміністрації з питань, що належать до компетенції відділу.

          Загальним відділом апарату райдержадміністрації зареєстровано, розмножено і надіслано виконавцям 180 розпоряджень голови райдержадміністрації. Зокрема, на виконання документів органів влади вищого рівня видано 31 розпорядження голови райдержадміністрації, у порядку ініціативи та таких, що спрямовані на створення сприятливих умов для розвитку галузей економіки та соціальної сфери – 149.

Відділом зареєстровано всього 626 вхідних документів, із них з органів влади вищого рівня – 368. Надіслано 7 доручень голови райдержадміністрації та його заступників; заходів та робочих планів голови – 8; листів підприємствам, установам та організаціям району незалежно від форми власності – 245. Об’єм документообігу у ІV кварталі 2017 року становив 1536 документів.

Забезпечувався контроль за виконанням Указів Президента України, Законів України, Постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голів обласної та районної держадміністрацій на території району. Підготовлено та затверджено головою райдержадміністрації план контролю за виконанням документів органів влади вищого рівня для заступників та начальників відділів райдержадміністрації, керівників районних служб. Згідно з місячним планом роботи заступниками голови райдержадміністрації проводились «Дні контролю».

Забезпечено своєчасне приймання, попередній розклад, реєстрацію та доведення до виконавців вхідної та внутрішньої документації. Сформовано книгу розпоряджень, виданих головою райдержадміністрації у жовтні, листопаді, грудні 2017 року (180 розпоряджень). Забезпечено організаційно-технічне обслуговування та виконання розмножувальних робіт райдержадміністрації.

 Юридичним сектором апарату райдержадміністрації проведено юридичну експертизу проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, договорів та угод на відповідність чинному законодавству України. Загалом перевірено 180 проектів розпоряджень голови райдержадміністрації. 

Проводився юридичний аналіз, перевірка рішень виконкомів, розпоряджень сільських, селищних, міського голів згідно чинного законодавства України. Перевіркою охоплено розпорядження голів та рішення виконкомів місцевих рад району, перевірено 24 протоколи.

Проведено роботу по координації структурних підрозділів райдержадміністрації з правоохоронними, контролюючими органами, установами та організацію їх взаємодії в питаннях запобігання злочинності та правопорушень.

 Відділом ведення Державного реєстру виборців протягом звітного періоду здійснювався контроль за дотриманням виборчого законодавства України в частині включення виборців до виборчих списків. Був проведений прийом заяв виборців щодо невідповідності та неточності персональних даних Реєстру.

Працівники відділу формували накази та звернення щодо внесення змін до бази даних АІТС ДРВ та проводили облік усіх операцій, пов’язаних зі змінами бази даних Реєстру.

Відділом з питань державної реєстрації райдержадміністрації у сфері реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень прийнято:

-        1307 рішень про державну реєстрацію;

-        зареєстровано – 564 заяви;

-        виконано 5140 дій в державному реєстрі;

-        сформовано 3973 друкованих документів щодо державної реєстрації.

У сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:

-        зареєстровано 11 юридичних осіб, припинено 5, інші дії 41;

-        зареєстровано 70 фізичних осіб-підприємців, припинено 96; інші дії 66;

-        надано 43 витяги з єдиного державного реєстру.

Сектором житлово-комунального господарства організовано тапроведено 3 засідання районної спеціальної комісії з питань розрахунків за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги, де проаналізовано стан розрахунків за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги за січень-грудень 2017 року в районі.

Проводився аналіз стану розрахункових потреб споживачів комунальної, соціальної сфери району та населення у вугільній продукції для забезпечення проведення наступного опалювального сезону у розрізі характеристик, марок вугілля, орієнтовних строків постачання та обсягів.

Проводилась інформаційна кампанія щодо роз’яснення населенню заходів з надання фінансової підтримки особам, житлово-будівельним кооперативам, ОСББ для заходів з підвищення енергоефективності.

Здійснено аналіз стану діяльності підприємств житлово-комунального господарства району, а саме: фінансові результати, дебіторська та кредиторська заборгованість, претензійно-позовна діяльність, заборгованість із заробітної плати.

          Забезпечувалось виконання документів органів влади вищого рівня та   районної державної адміністрації з питань, що належать до компетенції відділу.

Архівним відділом райдержадміністрації розглянуто описи справ установ, організацій, підприємств на засіданні експертної комісії відділу та подані на розгляд експертно-перевірній комісії Держархіву Рівненської області. 

 Прийнято на державне зберігання документи Немовицької сільської ради. Проведено експертизу цінності прийнятих документів, складено описи справ постійного зберігання та з кадрових питань.

Надано методичну допомогу установам, організаціям, підприємствам щодо діловодства та архівної справи.

         Виконано 48 соціально-правових та майнових запитів фізичних та юридичних осіб у встановлені терміни.

Відділом освіти, молоді та спорту райдержадміністрації відповідно до плану роботи було проведено наради та семінари-практикуми з керівними та педагогічними кадрами. Забезпечено проходження курсової перепідготовки.

31 жовтня 2017 року проведено засідання колегії відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації.

Протягом звітного періоду було проведено засідання школи молодого педагога.

З 11 по 22 грудня проведено перший (районний) тур всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018» в номінаціях «Українська мова та література», «Фізика», «Фізична культура», «Німецька мова».

Відповідно до річного плану роботи відділом освіти, молоді та спорту райдержадміністрації було організовано та проведено:

-        05.10 – районний конкурс патріотичної пісні «Поліська січ»;

-        10.11 – ІІ етап Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Тараса Шевченка;

-        29.11 – ІІ етап Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика;

-        новорічні свята для дітей дошкільного та шкільного віку.

Протягом ІV кварталу 2017 року проведено такі районні спортивно-масові заходи:

- щорічна районну спартакіада з 17 видів спорту;
-ХІІІ районна спартакіада до Дня місцевого самоврядування;
- чемпіонат Сарненського району з футболу в двох лігах.

Відділом економічного розвитку та торгівлі здійснено аналіз проведених закупівель в розрізі структурних підрозділів та товарних груп з визначенням частки продукції українського походження та потенціалу.

Відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації від 04.01.2016 року №1 підготовлено аналітичні матеріали про хід виконання в районі Програми розвитку інвестиційної діяльності Рівненської області на 2016-2018 роки за січень-вересень 2017 року.

         Проводився аналіз стану випуску продукції в натуральному виразі за основними видами діяльності в розрізі промислових підприємств за відповідний період, обсягів реалізації продукції промисловими підприємствами району проблемних питань, що стимулюють розвиток підприємств та їх перспективи розвитку.  

Здійснено щомісячний моніторинг середніх цін на основні продукти харчування на споживчому ринку та у закладах торгівлі м. Сарни.

Відділом постійно надавались консультації та методична допомога виконавчим комітетам місцевих рад відповідно до делегованих повноважень.

           Службою у справах дітей райдержадміністрації проведено рейди: «Ринок», «Діти вулиці», «Вокзал». Здійснено виїзди з метою обстеження матеріально-побутових умов проживання сімей, які перебувають на обліку СЖО та сімей опікунів-піклувальників.  

Вживались заходи щодо захисту майнових та житлових прав дітей. Службою внесено (оновлено) інформацію щодо 72 дітей, які перебувають на обліку, як діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування.

 Протягом звітного періоду службою підготовлено: відповідні документи та влаштовано 7 дітей в державні заклади; 29 звітів-інформацій, 32 проекти розпоряджень голови райдержадміністрації.

           Відділом культури і туризму райдержадміністрації організовано та проведено:

- щовівторка – інструктивно-методичні наради працівників методичних відділів районного відділу культури, центральної районної бібліотеки;

          13.10 – урочистості з нагоди Дня захисника України,  75-ї річниці створення Української повстанської армії  та Дня українського козацтва;

14.10 – історичну годину «Україна козацька: п’ять віків історії»;

          07.11 – відкриття книжкової виставки, присвяченої 100-річчю створення Української Народної Республіки;

          08.11 – урочистості з нагоди Дня працівників культури та майстрів народного мистецтва;

          23.11 – вечір пам’яті «… Ваші мертві вибрали мене» в рамках заходів до 84-ї річниці голодомору в Україні;

          14.12 – годину пам’яті «Чорнобиль: трагедія, подвиг, пам'ять» з нагоди Дня вшанування ліквідаторів аварії на ЧАЕС;

          13.12 – творчий вечір народного аматорського вокального ансамблю «Намисто» з нагоди 25-річчя присвоєння звання «народний аматорський» та 35-річчя з дня створення колективу;

          18-30.12 – святкові заходи для дітей з нагоди новорічно-різдвяних свят.

Фінансовим управлінням райдержадміністрації проводилась робота, яка спрямовувалась на виконання Закону України «Про Державний бюджет на 2017 рік» з внесеними змінами до нього, Бюджетного кодексу України, рішень районної ради «Про районний бюджет на 2017 рік» та інших нормативних актів, що стосуються бюджетного законодавства.Контроль за станом розрахунків з постачальниками за спожиті бюджетними установами енергоносії показав, що протягом ІV кварталу 2017 року на розрахунки за спожиті енергоносії було використано (по загальному та спеціальному фондах районного бюджету) (КЕКВ 2270+ 2610+ 2285) –  7459,4  тис. грн. Управління забезпечило першочергове фінансування захищених статей бюджету, зокрема, заробітної плати, на яку спрямовано по загальному фонду районного бюджету (КЕКВ 2110+2120+2282+2610) 89088,4 тис. грн., з них за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 42738,5 тис. грн., медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 17586,7 тис. грн., додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з державного бюджету видатків на утримання закладів освіти та охорони здоров’я – 8433,8 тис. грн.

 В ІV кварталі 2017 року в міру надходження коштів проведено фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету пільг і субсидій на суму 21157,1   тис. грн., державної допомоги сім’ям з дітьми на 60899,7  тис. грн., державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення прийомним батькам за надання соціальних послуг у прийомних сім’ях на 67,6 тис. грн., субвенції з обласного бюджету профінансовано на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – на суму 651,5 тис. грн.

 Протягом ІV кварталу 2017 року було забезпечено виконання бюджету району по власних надходженнях на 126,4 відс., в тому числі районного бюджету – на 111,2 відс.

Управлінням праці та соціального захисту населення проведено 11 засідань районної комiсiї для винесення piшень по пpизначенню деpжавної соцiальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, субсидій та пільг на житлово-комунальні послуги, тверде паливо та скраплений газ, а також засідання районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

667 громадянам, які звернулись за отриманням компенсаційних виплат згідно з Чорнобильським законодавством, виплачено 29653,9 тис. грн.

Профінансовано пільги щодо надання житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, санаторно-курортного лікування, проїзду та інші пільги відповідній категорії населення та організаціям, які надають послуги на суму 3653,9 тис. грн.

Відділом агропромислового розвитку райдержадміністрації

здійснювався контроль за виконанням листа департаменту      агропромислового розвитку щодо розрахунків    за    оренду земельних часток та майнових паїв по сільськогосподарських підприємствах району. Укладено та зареєстровано 1133 договори оренди землі на загальну площу 1881 га. У 2017 році орендна плата за земельні частки за майнові паї виплачена повністю.

Надавалась методична допомога сільгосппідприємствам з питань ведення галузі тваринництва. Здійснювався моніторинг роботи галузі тваринництва. Упродовж поточного року сільськогосподарськими підприємствами району вирощено 579 тонн м'яса, що на 12 відс. (76 тонн) менше відповідного періоду минулого року. Реалізовано на забій і переробку 248 тонн худоби в живій вазі, що на 25 відс. (85 тонн) менше відповідного періоду минулого року. Господарствами району вироблено 4284 тонни молока, що більше проти відповідного періоду минулого року на 5 відс., продуктивність корів зросла на 6відс. і склала 4851 кілограмів молока в розрахунку на одну фуражну корову.

Відділом надавалась практична допомога сільськогосподарським   підприємствам району з питань завершення польових робіт та підготовки заключної статистичної звітності. Здійснювався моніторинг проведення осінньо-польових робіт. Під урожай 2018 року посіяно озимі культури на площі 2105 га, що становить 102 відс. до плану-прогнозу.

Надавалась   допомога   по   зверненнях   громадян   в оформленні   документів   на   отримання   майна   в натурі    по   сільськогосподарських   підприємствах району.

 
 
 
 

Керівник апарату адміністрації                                                  В. Стельмах