Також дивіться новини на facebook.com

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ ПЛАНУ РОБОТИ САРНЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗА І КВАРТАЛ 2018 РОКУ

  На виконання плану роботи райдержадміністрації у І кварталі 2018 року:

Відділом організаційної роботи та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня, доручень та розпоряджень голови райдержадміністрації. Підготовлені необхідні інформації на вимогу облдержадміністрації. Зокрема, надано щомісячні дані щодо порядку проведення засідань колегій та основних районних заходів, щотижневу інформацію щодо системного моніторингу виконання плану основних заходів в райдержадміністрації.

Проаналізовано роботу виконавчих комітетів місцевих рад по виконанню делегованих повноважень органів виконавчої влади та проведено відповідне рейтингове оцінювання діяльності виконкомів місцевих рад, підсумки якого розглянуті на засіданні колегії райдержадміністрації.

Організовано проведення:

- щотижневих нарад керівників районних установ, структурних підрозділів райдержадміністрації щодо життєзабезпечення району;

 

25.01, 27.02 та 29.03 – засідань колегій райдержадміністрації;

09.02 публічного звіту голови райдержадміністрації;

         30.03 – семінару секретарів місцевих рад району;

- щомісячних нарад з керівниками територіальних громад району;

Працівники відділу аналізували, узагальнювали та прогнозували розвиток ситуації в інформаційному просторі району. Протягом звітного періоду здійснювалось інформаційне наповнення та оновлення інформації на WEB-сторінці райдержадміністрації.

Підготовлено проекти планів: основних районних заходів на лютий, березень, квітень 2018 року; роботи райдержадміністрації на лютий, березень, квітень 2018 року; підготовки засідань колегії райдержадміністрації у лютому, березні, квітні 2018 року, порядку проведення засідань колегій у січні, лютому та березні 2018 року.

Розроблені графіки та забезпечено участь державних службовців райдержадміністрації у засіданнях виконкомів місцевих рад. Надавалась консультативно-методична допомога місцевим радам з питань реалізації завдань, визначених актами та дорученнями Президента України, іншими актами законодавства з організаційних питань.

         Організовано підготовку проектів розпоряджень, доручень голови районної державної адміністрації з питань, що належать до компетенції відділу.

         Загальним відділом апарату райдержадміністрації прийнято 147 розпоряджень голови райдержадміністрації. Зокрема, на виконання документів органів влади вищого рівня видано 26 розпоряджень голови райдержадміністрації, у порядку ініціативи та таких, що спрямовані на створення сприятливих умов для розвитку галузей економіки та соціальної сфери – 121.

Відділом зареєстровано всього 599 вхідних документів, із них з органів влади вищого рівня – 357. Надіслано 8 доручень голови та його заступників; заходів та робочих планів голови – 6; листів підприємствам, установам та організаціям району незалежно від форми власності – 225. Об’єм документообігу у І кварталі 2018 року становив 1478 документів.

Забезпечувався контроль за виконанням Указів Президента України, Законів України, Постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голів обласної та районної держадміністрацій на території району. Підготовлено та затверджено головою райдержадміністрації план контролю за виконанням документів органів влади вищого рівня для заступників та начальників відділів райдержадміністрації, керівників районних служб. Згідно з місячним планом роботи заступниками голови райдержадміністрації проводились «Дні контролю».

Забезпечено своєчасне приймання, попередній розклад, реєстрацію та доведення до виконавців вхідної та внутрішньої документації. Сформовано книгу розпоряджень, виданих головою райдержадміністрації у січні, лютому, березні 2018 року (147 розпоряджень). Забезпечено організаційно-технічне обслуговування та виконання розмножувальних робіт райдержадміністрації.

 Юридичним відділом апарату райдержадміністрації проведено юридичну експертизу проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, договорів та угод на відповідність чинному законодавству України. Загалом перевірено 238 проектів розпоряджень голови райдержадміністрації. 

Проводився юридичний аналіз, перевірка рішень виконкомів, розпоряджень сільських, селищних, міського голів на основі чинного законодавства України. Перевіркою охоплено розпорядження голів та рішення виконкомів 21 сільських, 2 селищних, 3 міської ради, зокрема, перевірено 26 протоколів.

Проведено роботу по координації структурних підрозділів райдержадміністрації з правоохоронними, контролюючими органами, установами та організацію їх взаємодії в питаннях запобігання злочинності та правопорушень.

Відділом з обслуговування Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації протягом І кварталу 2018 року прийнято 3236 вхідних пакетів документів на отримання адміністративних послуг. Надано 248 консультацій та видано 3401 результатів на запити щодо отримання адміністративних послуг.

Загальна кількість адміністративних послуг, що надавались відділом – 68, з них: 4 – послуги облдержадміністрації, 32 – послуги райдержадміністрації, 32 – послуги територіальних органів ЦОВВ.

 Зокрема, про державну реєстрацію земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру; надання відомостей з Державного земельного кадастру; видачу витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки; державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; державну реєстрацію права власності на нерухоме майно.

 Відділом ведення Державного реєстру виборців протягом звітного періоду здійснювався контроль за дотриманням виборчого законодавства України в частині включення виборців до виборчих списків. Був проведений прийом заяв виборців щодо невідповідності та неточності персональних даних Реєстру.

Працівники відділу формували накази та звернення щодо внесення змін до бази даних АІТС ДРВ та проводили облік усіх операцій, пов’язаних зі змінами бази даних Реєстру.

Відділом з питань державної реєстрації райдержадміністрації у сфері реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень зареєстровано:

-         599 заяв у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

прийнято рішень :

-         1025 – про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

-         17 – про відмову у державній реєстрації прав та їх обмежень;

-         129 – про внесення змін до запису Державної реєстрації прав;

сформовано документів за організацією:

-         1246 – витягів у процедурі реєстрації;

-         4378 – інших документів.

          У сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:

-         зареєстровано 4 юридичні особи, припинено – 0; інші дії – 33;

-         зареєстровано 112 фізичних осіб-підприємців, припинено 101, інші дії – 51;

-         надано 39 витягів з єдиного державного реєстру.

Сектором житлово-комунального господарства організовано тапроведено 3 засідання районної спеціальної комісії з питань розрахунків за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги, де проаналізовано стан розрахунків за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги за січень-березень 2018 року в районі.

Проводився моніторинг економії паливно-енергетичних ресурсів на об’єктах бюджетних установ і організацій місцевого підпорядкування, де здійснювалась реалізація енергоефективних заходів у 2015-2016 роках.

Проводилась інформаційна кампанія щодо роз’яснення населенню заходів з надання фінансової підтримки особам, житлово-будівельним кооперативам, ОСББ для заходів з підвищення енергоефективності.

Здійснено аналіз стану діяльності підприємств житлово-комунального господарства району, а саме: фінансові результати, дебіторська та кредиторська заборгованість, претензійно-позовна діяльність, заборгованість із заробітної плати.

         Забезпечувалось виконання документів органів влади вищого рівня та   районної державної адміністрації з питань, що належать до компетенції відділу.

Відділом економічного розвитку та торгівлі на виконання доручень голови облдержадміністрації від 15.01.2013 № 344/0/01-26/13 та першого заступника голови ОДА від 17.05.2017 № 64/01-61/17 проведено аналіз стану випуску продукції в натуральному виразі за основними видами діяльності в розрізі промислових підприємств за відповідний період, обсягів реалізації продукції промисловими підприємствами району, проблемних питань, що стримують розвиток підприємств та перспективи розвитку підприємств.

Відповідно до розпорядження голови ОДА від 04.01.2016 №1 «Про програму розвитку інвестиційної діяльності Рівненської області на 2016-2018 роки» проведено аналіз стану виконання в районі заходів даної програми за 2017 рік.

На виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 15 лютого 2018 року №103 «Про програму розвитку малого і середнього підприємництва у Рівненській області на 2018-2020 роки» розроблено відповідну програму по Сарненському району.

На виконання розпорядження голови ОДА від 03.10.2017 №581 «Про здійснення публічних закупівель» проведено аналіз здійснення допорогових закупівель товарів і послуг розпорядниками бюджетних коштів за 2017 рік.

Здійснено щомісячний моніторинг середніх цін на основні продукти харчування на споживчому ринку та у закладах торгівлі м. Сарни.

Відділом постійно надавались консультації та методична допомога виконавчим комітетам місцевих рад відповідно до делегованих повноважень.

           Службою у справах дітей райдержадміністрації проведено рейди: «Ринок», «Діти вулиці», «Вокзал». Здійснено виїзди з метою обстеження матеріально-побутових умов проживання сімей, які перебувають на обліку СЖО та сімей опікунів-піклувальників.  

Вживались заходи щодо захисту майнових та житлових прав дітей. Службою внесено (оновлено) інформацію щодо 88 дітей, які перебувають на обліку, як діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування.

 Протягом звітного періоду службою підготовлено: відповідні документи та влаштовано 10 дітей в державні заклади; 28 звітів-інформацій, 22 проекти розпоряджень голови райдержадміністрації.

           Відділом культури і туризму райдержадміністрації організовано та проведено:

- щовівторка – інструктивно-методичні наради працівників методичних відділів районного відділу культури, центральної районної бібліотеки;

09.01 – районне кущове свято коляди «Різдвяний передзвін»;

20.01 – урочистості з нагоди Дня Соборності України;

29.01 – урочисті заходи з нагоди Дня пам’яті героїв Крут;

15.01 – мітинг до Дня вшанування учасників бойових дій на територіях інших держав;

20.02 – мітинг з вшанування подвигу учасників Революції гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні;

06.03 – заходи до Міжнародного дня прав жінок і миру;

07.03 – урочистості з нагоди 204-ї річниці від дня народження Т.Г. Шевченка.

          Фінансовим управлінням райдержадміністрації проводилась робота, яка спрямовувалась на виконання Закону України «Про Державний бюджет на 2018 рік» з внесеними змінами до нього, Бюджетного кодексу України, рішень районної ради «Про районний бюджет на 2018 рік» та інших нормативних актів, що стосуються бюджетного законодавства.Контроль за станом розрахунків з постачальниками за спожиті бюджетними установами енергоносії показав, що протягом І кварталу 2018 року на розрахунки за спожиті енергоносії було використано (по загальному та спеціальному фондах районного бюджету) (КЕКВ 2270+ 2610+ 2282) – 8154,7 тис. грн. Управління забезпечило першочергове фінансування захищених статей бюджету, зокрема, заробітної плати, на яку спрямовано по загальному фонду районного бюджету (КЕКВ 2110+2120+2282+2610) 85745,9 тис. грн., з них за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 40539,0 тис. грн., медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 15025,1 тис. грн., додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з державного бюджету видатків на утримання закладів освіти та охорони здоров’я – 6063,7 тис. грн.

 В І кварталі 2018 року в міру надходження коштів проведено фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету пільг і субсидій на суму 71387,9   тис. грн., державної допомоги сім’ям з дітьми на 61058,0 тис. грн., державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення прийомним батькам за надання соціальних послуг у прийомних сім’ях на 67,9 тис. грн., субвенції з обласного бюджету профінансовано на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – на суму 405,9 тис. грн.

 Протягом І кварталу 2018 року було забезпечено виконання бюджету району по власних надходженнях на 120,8 відс., в тому числі районного бюджету – на 106,2 відс.

Управлінням праці та соціального захисту населення проведено 9 засідань районних комiсiй для винесення piшень по пpизначенню деpжавної соцiальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, субсидій та пільг на житлово-комунальні послуги, тверде паливо та скраплений газ, а також засідання районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

743 громадянам, які звернулись за отриманням компенсацій згідно з Чорнобильським законодавством виплачено 12889,0 тис. грн.

Профінансовано пільги щодо надання житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, санаторно-курортного лікування, проїзду та інші пільги відповідній категорії населення та організаціям, які надають послуги на суму 2936,9 тис. грн.

Відділом агропромислового розвитку райдержадміністрації

здійснювався контроль за виконанням листа департаменту      агропромислового розвитку щодо розрахунків    за    оренду земельних часток та майнових паїв по сільськогосподарських підприємствах району. Укладено та зареєстровано 1133 договорів оренди землі на загальну площу 1881 га. За 2017 році орендна плата за земельні частки за майнові паї виплачена повністю.

 Здійснювався контроль за виконанням доручення голови облдержадміністрації       щодо проведення робіт на меліоративних каналах. Упродовж І кварталу 2018 року із місцевих бюджетів на утримання та забезпечення працездатності внутрішньогосподарської інженерної інфраструктури меліоративних систем, яка перебуває у комунальній власності виділено коштів на загальну суму 62,7 тис. грн.

Надавалась методична допомога сільгосппідприємствам з питань ведення галузі тваринництва. Здійснювали моніторинг роботи галузі тваринництва.

Здійснювався моніторинг стану зимівлі озимих культур в сільськогосподарських підприємствах району. Надавалась   допомога   по   зверненнях   громадян   в оформленні   документів   на   отримання   майна   в натурі    по   сільськогосподарських   підприємствах Сарненського району.

 
 
 
 

Керівник апарату адміністрації                                              В. Стельмах