- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
Зміни у податковому законодавстві обговорили на семінарі у Сарненській ОДПІ
Добавлено Адміністратор Вт, 03/10/2017 - 14:52
В актовому залі Сарненської ОДПІ нещодавно відбувся семінар за участю фахівців відділу організації роботи ГУ ДФС у Рівненській області та філії ДП «Сервісно-видавничий центр» у Рівненській області.
Відкрила семінар заступник начальника Головного управління ДФС у Рівненській області Зоя Хоній, подякувавши платникам за своєчасну та повну сплату податків, та зазначила, що працівники органів ДФС налаштовані на співпрацю з платниками податків та готові їм допомагати, адже у зв’язку із постійними змінами податкового законодавства у суб’єктів господарювання виникає чимало запитань.
Під час виступу Зоя Хоній роз’яснила принципи функціонування системи автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН (СМ КОР), а також проблеми, які виникають під час зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН та отримання бюджетної дотації сільськогосподарськими товаровиробниками. Податківець зазначила, що з кожним днем питома вага заблокованих податкових накладних зменшується і хоча запровадження системи моніторингу ризиків та блокування податкових накладних створює певні незручності для добросовісних платників податків, але ефективність роботи СМ КОР полягає у змозі унеможливити безпідставне формування податкового кредиту недобросовісними платниками податків навіть до моменту подання податкової декларації з ПДВ (на стадії реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування) і економічний ефект роботи СМ КОР в межах України сягнув декількох млрд. грн., які додатково були перераховані в державний бюджет. Крім того, введення СМ КОР дає можливість бізнесу вчасно отримувати відшкодування ПДВ.
Тетяна Вакольчук, головний державний інспектор відділу організації роботи ГУ ДФС у Рівненській області, під час семінару роз’яснила платникам податків норми чинного податкового законодавства з врахуванням змін, а саме: щодо порядку подання звітності та сплати податку на прибуток та податку на додану вартість; щодо справляння податку на доходи фізичних осіб та військового збору, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування; про податкові соціальні пільги та податкові знижки; особливості заповнення і проведення коригувань у звітності за формою №1ДФ. Також, наголосила сільськогосподарським товаровиробникам на необхідність більш ретельного контролю за сплатою податку на додану вартість, не допускаючи заборгованості, та чітким дотриманням порядку заповнення декларації з ПДВ і податкових накладних, що підтверджують право на отримання бюджетної дотації з бюджету. Адже, через допущені помилки сільськогосподарські товаровиробники втрачають реальні кошти, які вони могли б отримати у вигляді дотації з бюджету. Посадовець роз’яснила платникам податків Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, та порядок зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН, а також порядок дій платника у випадку зупинки реєстрації податкової накладної та порядок дій платника податків у разі його незгоди з прийнятим рішенням щодо відмови у реєстрації.
Надія Гелешко, провідний фахівець філії ДП «Сервісно-видавничий центр» у Рівненській області, акцентувала увагу присутніх на оплаті праці та трудових відносинах. Заступник начальника відділу адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації Сарненського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Рівненської області Лариса Назарець розповіла про основні помилки, які допускають суб’єкти господарювання при заповненні звітності по ЄСВ, і наголосила на недопущенні їх у майбутньому, адже звітність по ЄСВ є одним із джерел формування Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного страхування.
Наприкінці зустрічі платники податків отримали кваліфіковані відповіді на свої запитання. Чимало питань стосувалось порядку та форми подання Таблиць даних платника податків та Повідомлень щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по зупинених податкових накладних або розрахунках коригування та переліку документів, достатнього для прийняття рішення про реєстрацію їх в ЄРПН.
Відкрила семінар заступник начальника Головного управління ДФС у Рівненській області Зоя Хоній, подякувавши платникам за своєчасну та повну сплату податків, та зазначила, що працівники органів ДФС налаштовані на співпрацю з платниками податків та готові їм допомагати, адже у зв’язку із постійними змінами податкового законодавства у суб’єктів господарювання виникає чимало запитань.
Під час виступу Зоя Хоній роз’яснила принципи функціонування системи автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН (СМ КОР), а також проблеми, які виникають під час зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН та отримання бюджетної дотації сільськогосподарськими товаровиробниками. Податківець зазначила, що з кожним днем питома вага заблокованих податкових накладних зменшується і хоча запровадження системи моніторингу ризиків та блокування податкових накладних створює певні незручності для добросовісних платників податків, але ефективність роботи СМ КОР полягає у змозі унеможливити безпідставне формування податкового кредиту недобросовісними платниками податків навіть до моменту подання податкової декларації з ПДВ (на стадії реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування) і економічний ефект роботи СМ КОР в межах України сягнув декількох млрд. грн., які додатково були перераховані в державний бюджет. Крім того, введення СМ КОР дає можливість бізнесу вчасно отримувати відшкодування ПДВ.
Тетяна Вакольчук, головний державний інспектор відділу організації роботи ГУ ДФС у Рівненській області, під час семінару роз’яснила платникам податків норми чинного податкового законодавства з врахуванням змін, а саме: щодо порядку подання звітності та сплати податку на прибуток та податку на додану вартість; щодо справляння податку на доходи фізичних осіб та військового збору, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування; про податкові соціальні пільги та податкові знижки; особливості заповнення і проведення коригувань у звітності за формою №1ДФ. Також, наголосила сільськогосподарським товаровиробникам на необхідність більш ретельного контролю за сплатою податку на додану вартість, не допускаючи заборгованості, та чітким дотриманням порядку заповнення декларації з ПДВ і податкових накладних, що підтверджують право на отримання бюджетної дотації з бюджету. Адже, через допущені помилки сільськогосподарські товаровиробники втрачають реальні кошти, які вони могли б отримати у вигляді дотації з бюджету. Посадовець роз’яснила платникам податків Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, та порядок зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН, а також порядок дій платника у випадку зупинки реєстрації податкової накладної та порядок дій платника податків у разі його незгоди з прийнятим рішенням щодо відмови у реєстрації.
Надія Гелешко, провідний фахівець філії ДП «Сервісно-видавничий центр» у Рівненській області, акцентувала увагу присутніх на оплаті праці та трудових відносинах. Заступник начальника відділу адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації Сарненського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Рівненської області Лариса Назарець розповіла про основні помилки, які допускають суб’єкти господарювання при заповненні звітності по ЄСВ, і наголосила на недопущенні їх у майбутньому, адже звітність по ЄСВ є одним із джерел формування Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного страхування.
Наприкінці зустрічі платники податків отримали кваліфіковані відповіді на свої запитання. Чимало питань стосувалось порядку та форми подання Таблиць даних платника податків та Повідомлень щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по зупинених податкових накладних або розрахунках коригування та переліку документів, достатнього для прийняття рішення про реєстрацію їх в ЄРПН.
Сарненська ОДПІ
»
- Запис користувача: Адміністратор
- Login to post comments