Також дивіться новини на facebook.com

№ 475 від 01 листопада 2017 року "Про проведення річної інвентаризації"

  Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
 
 
 01 листопада 2017 року                                                                                 №475
 
Про проведення
річної інвентаризації
 

З метою забезпечення повноти та достовірності даних бухгалтерського обліку, а також перевірки фактичної наявності активів та стану розрахунків, відповідно до ст. 10 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 року № 996-XIV, п.12 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 року № 419, та керуючись п. 7 Положення про інвентаризацію активів та зобов'язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02 вересня 2014 року № 879 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України      30 жовтня 2014 року за №1365/26142 (зі змінами):

 

1. Провести повну інвентаризацію основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів та розрахунків із перевіркою їх фактичної наявності та документального підтвердження станом на 01 листопада 2017 року.

2. Для проведення річної інвентаризації створити комісію у складі:

Голова комісії:
Параниця Н.М. – заступник голови районної державної адміністрації.
Члени комісії:

Болтрик Г.Г.  – начальник відділу фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації;

Волосячик О.А. – головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації;

          Марковець Р.П. – начальник відділу ведення Державного реєстру виборців апарату районної державної адміністрації;
          Савчук Р.В. - завідувач юридичного сектору апарату районної державної адміністрації;
Стельмах В.М. – керівник апарату районної державної адміністрації.

3. У разі персональних змін у складі інвентаризаційної комісії або відсутності осіб, які входять до її складу, у зв’язку з відсутністю, хворобою чи інших причин, особи, які виконують їх обов’язки входять до складу комісії за посадами.

4. Організацію річної інвентаризації та контроль за її проведення покласти на інвентаризаційну комісію.

5. Інвентаризацію провести з 01 листопада 2017 року по 30 листопада 2017 року у присутності матеріально відповідальних осіб.

6. Інвентаризаційній комісії у п’ятиденний термін після закінчення інвентаризації передати матеріали інвентаризації на затвердження голові райдержадміністрації.

7. Інвентаризаційні описи подати у відділ фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації до 05 грудня 2017 року.

8. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату районної державної адміністрації Стельмаха В.М.

 
 
 
 
 
 
Голова адміністрації                                                                              Я.Яковчук