Також дивіться новини на facebook.com

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ ПЛАНУ РОБОТИ САРНЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗА ІІІ КВАРТАЛ 2017 РОКУ

  На виконання плану роботи райдержадміністрації у ІІІ кварталі 2017 року:

Відділом організаційної роботи та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня, доручень та розпоряджень голови райдержадміністрації. Підготовлені  необхідні інформації на вимогу облдержадміністрації. Зокрема, надано щомісячні дані щодо порядку проведення засідань колегій та основних районних заходів, щотижневі інформації щодо системного моніторингу виконання плану основних заходів в райдержадміністрації.

Проаналізовано роботу виконавчих комітетів місцевих рад по виконанню делегованих повноважень органів виконавчої влади за 6 місяців і 2017 року та проведено відповідне рейтингове оцінювання діяльності виконкомів місцевих рад, підсумки якого розглянуті на засіданні колегії райдержадміністрації.

Організовано проведення:

- щотижневих нарад керівників районних установ, структурних підрозділів райдержадміністрації щодо життєзабезпечення  району;

11.07, 08.08 та 05.09 – засідань колегії райдержадміністрації;

-  щомісячних нарад з керівниками територіальних громад району;

Працівники відділу аналізували, узагальнювали та прогнозували розвиток ситуації в інформаційному просторі району. Протягом звітного періоду здійснювалось інформаційне наповнення та оновлення інформації на WEB-сторінці райдержадміністрації.

Підготовлено проекти планів: основних районних заходів на серпень, вересень, жовтень 2017 року; підготовки засідань колегії райдержадміністрації у серпні, вересні, жовтні 2017 року. Сформовано плани роботи райдержадміністрації на серпень, вересень, жовтень 2017 року та ІV квартал 2017 року.

Розроблені графіки та забезпечено участь державних службовців райдержадміністрації у засіданнях виконкомів місцевих рад. Надавалась консультативно-методична допомога місцевим радам з питань  реалізації завдань, визначених актами та дорученнями Президента України, іншими актами законодавства з організаційних питань. Проаналізовано додержання норм чинного законодавства на територіях Зносицької, Тинненської, Люхчанської та Стрільської сільських рад та роботу виконавчих комітетів Зносицької, Тинненської, Люхчанської та Стрільської сільських рад по здійсненню делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»

         Організовано чергування відповідальних працівників у вихідні та святкові дні у приміщенні райдержадміністрації. Організовано підготовку проектів розпоряджень, доручень голови районної державної адміністрації з питань, що належать до компетенції відділу.

         Загальним відділом апарату райдержадміністрації прийнято 171 розпорядження голови райдержадміністрації. Зокрема, на виконання документів органів влади вищого рівня видано 15 розпоряджень голови райдержадміністрації, у порядку ініціативи та таких, що спрямовані на створення сприятливих умов для розвитку галузей економіки та соціальної сфери – 156.

Відділом зареєстровано всього 571 вхідний документ, із них з органів влади вищого рівня  –  322. Надіслано 6 доручень голови та його заступників; заходів та робочих планів голови – 4; листів підприємствам, установам та організаціям району незалежно від форми власності – 164. Об’єм документообігу у ІІІ кварталі  2017 року становив 1258 документів.

Забезпечувався контроль за виконанням Указів Президента України, Законів України, Постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голів обласної та районної держадміністрацій на території району. Підготовлено та затверджено головою райдержадміністрації план контролю за виконанням документів органів влади вищого рівня для заступників та начальників відділів райдержадміністрації, керівників районних служб. Згідно з місячним планом роботи заступниками голови райдержадміністрації проводились «Дні контролю».

Забезпечено своєчасне приймання, попередній розклад, реєстрацію та доведення до виконавців вхідної та внутрішньої документації. Сформовано книгу розпоряджень, виданих головою райдержадміністрації у  липні, серпні, вересні 2017 року (171 розпорядження). Забезпечено організаційно-технічне обслуговування та виконання розмножувальних робіт райдержадміністрації.

 Юридичним сектором апарату райдержадміністрації проведено юридичну експертизу проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, договорів та угод на відповідність чинному законодавству України. Загалом перевірено 137 проектів розпоряджень голови райдержадміністрації. 

Проводився юридичний аналіз, перевірка рішень виконкомів, розпоряджень сільських, селищних, міського голів на основі чинного законодавства України. Перевіркою охоплено розпорядження голів та рішення виконкомів 32 сільських, 6 селищних, 3 міської ради, зокрема, перевірено 41 протокол.

Проведено роботу по координації структурних підрозділів райдержадміністрації з правоохоронними, контролюючими органами, установами та організацію їх взаємодії в питаннях запобігання злочинності та правопорушень.

 Відділом ведення Державного реєстру виборців протягом звітного періоду здійснювався контроль за дотриманням виборчого законодавства України в частині включення виборців до виборчих списків. Був проведений прийом заяв виборців щодо невідповідності та неточності персональних даних Реєстру.

Працівники відділу формували накази та звернення щодо внесення змін до бази даних АІТС ДРВ та проводили облік усіх операцій, пов’язаних зі змінами бази даних Реєстру.

Відділом з питань державної реєстрації райдержадміністрації у сфері реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень прийнято:

-         986 рішень про державну реєстрацію;

-         зареєстровано – 586 заяв;

-         виконано 4614 дій в державному  реєстрі;

-         сформовано 3079 друкованих документів щодо державної реєстрації.

У сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:

-         зареєстровано 5 юридичних осіб, припинено 2, інші дії 24;

-         зареєстровано 75 фізичних осіб-підприємців, припинено 78; інші дії 64;

-         надано 26  витягів з єдиного державного реєстру.

Сектором житлово-комунального господарства організовано тапроведено 3 засідання районної спеціальної комісії з питань розрахунків за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги, де проаналізовано стан розрахунків за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги за січень-вересень 2017 року в районі.

13.09  - засідання штабу з підготовки господарського комплексу району до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 років.

Проводився аналіз споживання паливно-енергетичних ресурсів і води бюджетними установами і організаціями, які фінансуються за рахунок коштів державного бюджету за січень-вересень 2017 року.

Здійснено аналіз стану діяльності підприємств житлово-комунального господарства району, а саме: фінансові результати, дебіторська та кредиторська заборгованість, претензійно-позовна діяльність, заборгованість із заробітної плати.

         Забезпечувалось виконання документів органів влади вищого рівня та   районної державної адміністрації з питань, що належать до компетенції відділу.

Архівним відділом райдержадміністрації розглянуто описи справ установ, організацій, підприємств  на засіданні експертної комісії  відділу та подані на розгляд експертно-перевірній комісії Держархіву Рівненської області. 

Упорядковано та прийнято на державне зберігання документи Тинненської сільської ради та фонду Територіальних виборчих комісій з виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міського голів Сарненського району Рівненської області; складено описи справ постійного зберігання та з кадрових питань та подано їх на розгляд та погодження експертно-перевірній комісії Держархіву Рівненської області.

Надано методичну допомогу установам, організаціям, підприємствам щодо діловодства та архівної справи.

         Виконано 51 соціально-правових та майнових запитів фізичних та юридичних осіб у встановлені терміни.

Відділом економічного розвитку та торгівлі проведено аналіз виконання в районі Плану на 2015-2017 роки з реалізації Стратегії розвитку Рівненської області на період до 2020 року на виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 27.05.2015 №273.

На виконання розпорядження голови ОДА від 29.102015 №644 «Про план заходів на 2015-2017 роки з виконання в області завдань Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року» проаналізовано стан виконання заходів стратегії та підготовлено аналітичну записку про досягнуті результати по району за І півріччя 2017 року.

         Щомісяця проводиться подекадний контроль випуску продукції в натуральному виразі за основними видами діяльності в розрізі промислових підприємств та аналіз виконання виробничих показників (товарної продукції) промисловими підприємствами району.

Здійснено щомісячний моніторинг середніх цін на основні продукти харчування на споживчому ринку та у закладах торгівлі м. Сарни.

Відділом постійно надавались консультації та методична допомога виконавчим комітетам місцевих рад відповідно до делегованих повноважень.

Відділом культури і туризму райдержадміністрації організовано та проведено:

- щовівторка – інструктивно-методичні наради працівників методичних відділів районного відділу культури, центральної районної бібліотеки;

          25.07 – ігровий майданчик на базі публічної бібліотеки №2 м. Сарни «Бібліотечне літо збирає друзів»;

          28.07 – тематичну годину «Хай святиться Твоє ім’я» до Дня хрещення Руси-України.

          23.08 – урочисту церемонію підняття Державного прапора України;

          24.08 – урочистості з нагоди 26-ої річниці Незалежності України.

          28.09 – урочистості з нагоди Всеукраїнського Дня бібліотек.

Фінансовим управлінням райдержадміністрації проводилась робота, яка спрямовувалась  на виконання  Закону України «Про Державний бюджет на 2017 рік» та інших нормативних актів, що стосуються бюджетного законодавства.Контроль за станом розрахунків з постачальниками за спожиті бюджетними установами енергоносії показав, що протягом ІІІ кварталу 2017 року на розрахунки за спожиті енергоносії було використано (по загальному та спеціальному фондах районного бюджету) 5453,3 тис. грн. Управління забезпечило першочергове фінансування захищених статей бюджету, зокрема, заробітної плати, на яку спрямовано по загальному фонду районного бюджету 68675,0 тис. грн., з них за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 26720,8 тис. грн., медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 15607,1  тис. грн., додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з державного бюджету видатків на утримання закладів освіти та охорони здоров’я – 6757,1 тис. грн.

 В ІІІ кварталі 2017 року в міру надходження коштів проведено фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету пільг і субсидій на суму 16521,7  тис. грн., державної допомоги сім’ям з дітьми  на 64324,9 тис. грн., державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення прийомним батькам за надання соціальних послуг у прийомних сім’ях на 81,4 тис. грн., субвенції з обласного бюджету профінансовано на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – на суму 619,2 тис. грн.

 Протягом ІІІ кварталу 2017 року було забезпечено виконання бюджету району по власних надходженнях на 89,1 відс., в тому числі районного бюджету – на 97,2 відс.

Управлінням праці та соціального захисту населення проведено 10 засідань районних комiсiй для винесення piшень по пpизначенню деpжавної соцiальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, субсидій та пільг на житлово-комунальні послуги, тверде паливо та скраплений газ, а також засідання районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

566 громадянам, які звернулись за отриманням компенсацій згідно з Чорнобильським законодавством виплачено 6299,48 тис. грн.

Профінансовано пільги щодо надання  житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, санаторно-курортного лікування, проїзду та інші пільги відповідній категорії населення та організаціям, які надають послуги на суму 1609,72 тис. грн.

Відділом агропромислового розвитку райдержадміністрації

здійснювався контроль щодо розрахунків за оренду земельних часток та майнових паїв по сільськогосподарських підприємствах району.  Укладено та зареєстровано 1133 договорів оренди землі на загальну площу 1881 га. У 2017 році орендна плата складає 954,8 тис. грн.

Надавалась методична допомогу сільгосппідприємствам з питань ведення галузі тваринництва. Здійснювався моніторинг роботи галузі тваринництва. Упродовж 9 місяців поточного року сільськогосподарськими підприємствами району вирощено 414 тонн м'яса, що на 9 відс. (40 тонн) менше відповідного періоду минулого року. Реалізовано на забій і переробку 242 тонни худоби в живій вазі, що на 1 відс. (2 тонни) менше відповідного періоду минулого року. Господарствами району вироблено 3386 тонн молока, що більше проти відповідного періоду минулого року на  3 відс., продуктивність корів зросла на 4відс. і склала 3834 кілограмів молока в розрахунку на  одну фуражну корову.

Станом на 1 жовтня 2017 року в сільськогосподарських підприємствах нараховувалось 2918 голів ВРХ, що менше на 0,2 відс. до відповідного періоду минулого року та на 7 відс. більше ніж на початок року, в тому числі корів - 1031 голова, що на 2 відс. більше відповідного періоду минулого року та на 3 відс. більше ніж на початок року. Суттєво (на 31 відс.) зменшилось проти минулого року поголів’я свиней, яке на 1 жовтня складає 552 голови. В галузі птахівництва на 11 відс. (25 тисяч голів) зменшено поголів’я птиці та  збільшено на 31 відс. (9,3 мільйона штук) виробництво курячих яєць.

Надавалась практична допомога сільськогосппідприємствам району з питань ведення галузі рослинництва. Здійснювався моніторинг проведення польових робіт. Станом на 01 жовтня посіяно озимі зернові культури на площі 840 га, що становить 46 відс. до плану-прогнозу.

 
 
 

Керівник апарату райдержадміністрації                                     В.Стельмах