Також дивіться новини на facebook.com

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ ПЛАНУ РОБОТИ САРНЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗА ЛИСТОПАД 2017 РОКУ

  ІНФОРМАЦІЯ
ПРО ВИКОНАННЯ ПЛАНУ РОБОТИ
САРНЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

ЗА ЛИСТОПАД 2017 РОКУ

 
 

 На виконання плану роботи райдержадміністрації у листопаді  2017 року:

                                              

Відділом організаційної роботи та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня, доручень та розпоряджень голови райдержадміністрації. Підготовлені необхідні інформації на вимогу облдержадміністрації. Зокрема, щомісячну інформацію щодо порядку проведення засідань колегій та основних районних заходів, щотижневу інформацію щодо системного моніторингу виконання плану основних заходів в райдержадміністрації.

Організовано проведення:

06, 13, 20, 27.11 – нарад  голови райдержадміністрації з керівниками районних установ, територіальних відділів органів виконавчої влади, структурних підрозділів райдержадміністрації щодо життєзабезпечення району;

01, 23.11 –  засідань колегій райдержадміністрації;

01, 23.11 – нарад з керівниками територіальних громад району;

30.11 – семінару секретарів місцевих рад району.

  Підготовлено проекти планів: основних районних заходів на грудень 2017 року, роботи райдержадміністрації у грудні 2017 року, підготовки засідань колегії райдержадміністрації у грудні 2017 року, порядок проведення засідання колегії у листопаді 2017 року.  

Зроблено аналіз якості планування роботи, прийнятих рішень, складання протоколів виконкомів місцевих рад за жовтень 2017 року.

Працівники відділу здійснювали аналіз, узагальнення та прогнозування розвитку ситуації в інформаційному просторі району.

З метою організаційного забезпечення та висвітлення у засобах масової інформації працівники відділу брали участь у нарадах, засіданнях комісій, круглих столах, що проводились в райдержадміністрації, а також  у підготовці та проведенні заходів, зокрема, у підготовці зустрічі представників громадських організацій та бізнесу району з директором Львівського територіального управління Національного антикорупційного бюро України Тарасом Лопушанським, яка відбулась 09 листопада; 21 листопада – у мітингу з нагоди Дня Гідності та Свободи; 24 листопада – у мітингу-реквіємі до Дня пам’яті жертв голодоморів.

Розроблено графік та забезпечено участь державних службовців райдержадміністрації у засіданнях виконкомів місцевих рад.

 Організовано підготовку проектів розпоряджень, доручень голови районної державної адміністрації з питань, що належать до компетенції відділу.

Загальним відділом апарату райдержадміністрації зареєстровано, розмножено і надіслано виконавцям 62 розпорядження голови райдержадміністрації. Зокрема, на виконання документів органів влади вищого рівня видано 12 розпоряджень голови райдержадміністрації, у порядку ініціативи та таких, що спрямовані на створення сприятливих умов для розвитку галузей економіки та соціальної сфери – 50.

Відділом зареєстровано всього 221 вхідний документ, із них з органів влади вищого рівня  –  130;  доручень голови та його заступників – 3; листів підприємствам, установам та організаціям району незалежно від форми власності – 109. Об’єм документообігу в листопаді 2017 року становив 512 документів.

Здійснювався контроль за виконанням Указів Президента України, Законів України, Постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голів обласної та районної держадміністрацій на території району. Підготовлено та затверджено головою райдержадміністрації план контролю за виконанням документів органів влади вищого рівня для заступників та начальників відділів райдержадміністрації, керівників територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади.

Згідно з місячним планом роботи заступниками голови райдержадміністрації проводились «Дні контролю». На постійному контролі перебував стан виконання розпоряджень голови райдержадміністрації та облдержадміністрації.

Забезпечено своєчасне приймання, попередній розклад, реєстрацію та доведення до виконавців вхідної та внутрішньої документації. Сформовано книгу розпоряджень, виданих головою райдержадміністрації у листопаді 2017 року (62 розпорядження). Забезпечено організаційно-технічне обслуговування та виконання розмножувальних робіт в райдержадміністрації.

Юридичним сектором апарату райдержадміністрації  проведено юридичну експертизу проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, договорів та угод на відповідність чинному законодавству України. Загалом перевірено 62 проекти розпоряджень голови райдержадміністрації. 

Проводився юридичний аналіз, перевірка рішень виконкомів, розпоряджень сільських, селищних, міського голів, прийнятих у листопаді 2017 року на відповідність чинному законодавству України. Перевіркою охоплено розпорядження сільських голів та рішення виконкомів 8 сільських рад, перевірено 9 протоколів засідань виконкомів місцевих рад.

Проведено роботу по координації структурних підрозділів райдержадміністрації з правоохоронними, контролюючими органами, установами та організацію їх взаємодії в питаннях запобігання злочинності та правопорушень. Було проведено інформування облдержадміністрації за контрольними документами (підготовлено 3 контрольні документи).

Відділом з обслуговування Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації протягом листопада прийнято 1062 пакети документів на отримання адміністративних послуг. Надано 57 консультацій та видано 1105 результатів на запити щодо отримання адміністративних послуг.

Загальна кількість адміністративних послуг, що надавались  відділом – 68, з них: 4 – послуги облдержадміністрації, 32 – послуги райдержадміністрації, 32 – послуги територіальних органів ЦОВВ.

 Зокрема,  про: державну реєстрацію земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру; надання відомостей з Державного земельного кадастру; видачу витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки; державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; державну реєстрацію права власності на нерухоме майно.

Відділом з питань державної реєстрації райдержадміністрації у сфері реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень прийнято:

-         487 рішень про державну реєстрацію;

-         зареєстровано  160 заяви;

-         виконано 1781 дія в державному  реєстрі;

-         сформовано 1394 друкованих документи щодо державної реєстрації.

У сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:

-         зареєстровано 5 юридичних осіб, припинено – 3; інші дії – 15;

-         зареєстровано 26 фізичних осіб-підприємців, припинено 29, інші дії – 25;

-         надано 23 витяги з єдиного державного реєстру.

 Відділом економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації

        проведено аналіз стану випуску продукції в натуральному виразі за основними видами діяльності в розрізі промислових підприємств за жовтень та січень-жовтень 2017 року.

         Здійснено аналіз проведених закупівель в розрізі структурних підрозділів та товарних груп з визначенням частки продукції українського походження та потенціалу імпортозаміщення відповідно до листа заступника голови облдержадміністрації від 21.11.2017 №7103/0/01-24/17.

         Здійснено моніторинг середніх цін на основні продукти харчування на споживчому ринку та в окремих закладах торгівлі м. Сарни та на споживчому ринку за жовтень 2017 року відповідно до доручення голови обласної державної адміністрації від 28.05.2008 №1742/01-60/08.

         Відділом постійно надавались консультації та методична допомога головам місцевих рад відповідно до делегованих повноважень.

      Сектором житлово-комунального господарства райдержадміністрації

21.11 проведено засідання районної спеціальної комісії з питань розрахунків за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги.                        Проводився аналіз споживання паливно-енергетичних ресурсів і води бюджетними установами і організаціями, що фінансуються за рахунок коштів державного бюджету за січень-жовтень 2017 року.

Аналізувався стан діяльності підприємств житлово-комунального господарства району, а саме: фінансові результати, дебіторська та кредиторська заборгованість, претензійно-позовна діяльність, заборгованість із заробітної плати.

Проведено інформаційну компанію щодо роз’ясненню населенню заходів з надання фінансової підтримки особам, житлово-будівельним кооперативам, ОСББ для заходів з підвищення енергоефективності.

Забезпечувалось виконання документіворганів влади вищого рівня та райдержадміністрації.

Архівним відділом райдержадміністрації розглянуто описи справ установ, організацій, підприємств  на засіданні експертної комісії  відділу та подані на розгляд експертно-перевірній комісії Держархіву Рівненської області. 

Упорядковано документи Немовицької сільської ради.

Надано методичну допомогу установам, організаціям, підприємствам щодо діловодства та архівної справи.

         Виконано 14 соціально-правових та майнових запитів фізичних та юридичних осіб у встановлені терміни.

Відділом охорони здоров’я райдержадміністрації протягом звітного періоду організовано проведення нарад з керівниками закладів охорони здоров’я району для негайного вирішення проблем, які виникали з питань медичної допомоги та господарських робіт.

           Відділом культури і туризму райдержадміністрації організовано та проведено:

          - щовівторка інструктивно-методичні наради з працівниками методичних відділів районного відділу культури, центральної районної бібліотеки;

          07.11 – відкриття книжкової виставки, присвяченої 100-річчю створення Української Народної Республіки;

          08.11 – урочистості з нагоди Дня працівників культури та майстрів народного мистецтва;

          23.11 – вечір пам’яті  «… Ваші мертві вибрали мене» в рамках заходів до 84-ї річниці голодомору в Україні.

          Фінансовим управлінням райдержадміністрації проводилась робота, яка спрямовувалась  на виконання  Закону України «Про Державний бюджет на 2017 рік» з внесеними змінами до нього, Бюджетного кодексу України, рішень  районної ради «Про районний бюджет на 2017 рік» та інших нормативних актів, що стосуються бюджетного законодавства.Контроль за станом розрахунків з постачальниками за спожиті бюджетними установами енергоносії показав, що протягом листопада видатки на енергоносії по загальному та спеціальному фондах бюджету склали 1890,8 тис. грн. Управління забезпечило першочергове фінансування захищених статей бюджету, зокрема, заробітної плати, на яку спрямовано з районного бюджету (КЕКВ 2110+2120+2610+2282)

 26422,7 тис. грн., з них за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 13736,9 тис. грн., медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 5363,1  тис. грн.

 Проведено фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету пільг і субсидій на суму 6945,9 тис. грн., державної допомоги сім’ям з дітьми  на 20601,7  тис. грн., державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення прийомним батькам за надання соціальних послуг у прийомних сім’ях на 22,5 тис. грн., на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – на суму 217,2 тис. грн.

 Цього місяця було забезпечено виконання бюджету району по власних надходженнях на 115,9 відс., в тому числі районного бюджету – на 91,6 відс.

Управлінням праці та соціального захисту населення райдержадміністрації було проведено 4 засідання районної комiсiї для винесення piшень по пpизначенню деpжавної соцiальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, субсидій та пільг на житлово-комунальні послуги, тверде паливо та скраплений газ.

261 громадянам, які звернулись за отриманням компенсацій згідно з Чорнобильським законодавством, здійснено  компенсаційні виплати на суму 7683,5 тис. грн.

Профінансовано пільги щодо надання  житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, санаторно-курортного лікування, проїзду та інші пільги відповідній категорії населення та організаціям, які надають послуги на суму1840,2 тис. грн.

Відділом агропромислового розвитку райдержадміністрації здійснювався  контроль щодо проведення робіт на меліоративних каналах. Впродовж листопада із місцевих бюджетів на утримання та забезпечення працездатності внутрішньогосподарської інженерної інфраструктури меліоративних систем, яка перебуває у комунальній власності, виділено кошти в сумі 12,098 тис. грн.

Здійснювався контроль за виконанням листа департаменту      агропромислового розвитку щодо розрахунків    за    оренду земельних часток та майнових паїв по сільськогосподарських підприємствах району. Укладено та зареєстровано 1133 договори оренди землі на загальну площу 1881 га.

Надавалась методична допомога сільгосппідприємствам з питань ведення галузі тваринництва. Здійснювався моніторинг роботи галузі тваринництва.

Станом на 01 грудня 2017 року в сільськогосподарських підприємствах нараховувалось 2880 голів ВРХ, що більше на 5 відс. до відповідного періоду минулого року та на 6 відс. більше ніж на початок року, в тому числі корів - 1085 голів, що на 7 відс. більше відповідного періоду минулого року та на
8 відс. більше, ніж на початок року.

Надавалась практична допомога сільськогосподарським підприємствам району з питань завершення польових робіт та підготовки заключної статистичної звітності. Здійснювався моніторинг проведення осінньо-польових робіт. Станом на 01 грудня посіяно озимі культури на площі 2105 га, з них на зерно – 1877 га, що становить 102 відс. до плану-прогнозу. Зокрема, засіяно
992 га озимих на зелений корм.

       
 
 
 
 
 

Керівник апарату адміністрації                                              В. Стельмах