- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ ПЛАНУ РОБОТИ САРНЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗА ЛЮТИЙ 2018 РОКУ
Добавлено Адміністратор Чт, 03/05/2018 - 15:06
На виконання плану роботи райдержадміністрації у лютому 2018 року:
Відділом організаційної роботи та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня, доручень та розпоряджень голови райдержадміністрації. Підготовлені необхідні інформації на вимогу облдержадміністрації. Зокрема, щомісячну інформацію щодо порядку проведення засідань колегій та основних районних заходів, щотижневу інформацію щодо системного моніторингу виконання плану основних заходів в райдержадміністрації.
Організовано проведення:
05, 12, 19, 26.02 – нарад голови райдержадміністрації з керівниками районних установ, територіальних відділів органів виконавчої влади, структурних підрозділів райдержадміністрації щодо життєзабезпечення району;
27.02 – засідання колегії райдержадміністрації;
27.02 – наради з керівниками територіальних громад району;
09.02 – публічного звіту голови райдержадміністрації.
Підготовлено проекти планів: основних районних заходів на березень 2018 року, роботи райдержадміністрації на березень 2018 року, підготовки засідань колегії райдержадміністрації у березні 2018 року, порядку проведення засідання колегії у лютому 2018 року.
Працівники відділу здійснювали аналіз, узагальнення та прогнозування розвитку ситуації в інформаційному просторі району.
З метою організаційного забезпечення та висвітлення у засобах масової інформації працівники відділу брали участь у нарадах, засіданнях комісій, круглих столах, що проводились в райдержадміністрації, а також у підготовці та проведенні заходів, зокрема, у мітингу з нагоди відзначення в районі Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав та 29-ої річниці виведення військ з Республіки Афганістан; у заходах з нагоди вшанування подвигу учасників Революції Гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні.
Розроблено графік та забезпечено участь державних службовців райдержадміністрації у засіданнях виконкомів місцевих рад 21.03.2018.
Організовано підготовку проектів розпоряджень, доручень голови районної державної адміністрації з питань, що належать до компетенції відділу.
Загальним відділом апарату райдержадміністрації зареєстровано, розмножено і надіслано виконавцям 70 розпоряджень голови райдержадміністрації. Зокрема, на виконання документів органів влади вищого рівня видано 12 розпоряджень голови райдержадміністрації, у порядку ініціативи та таких, що спрямовані на створення сприятливих умов для розвитку галузей економіки та соціальної сфери – 58.
Відділом зареєстровано всього 202 вхідних документи, із них з органів влади вищого рівня – 134; доручень голови та його заступників – 1; листів підприємствам, установам та організаціям району незалежно від форми власності – 75. Об’єм документообігу у лютому 2018 року становив 429 документів.
Здійснювався контроль за виконанням Указів Президента України, Законів України, Постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голів обласної та районної держадміністрацій на території району. Підготовлено та затверджено головою райдержадміністрації план контролю за виконанням документів органів влади вищого рівня для заступників та начальників відділів райдержадміністрації, керівників територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади.
Згідно з місячним планом роботи заступниками голови райдержадміністрації проводились «Дні контролю». На постійному контролі перебував стан виконання розпоряджень голови райдержадміністрації та облдержадміністрації.
Забезпечено своєчасне приймання, попередній розклад, реєстрацію та доведення до виконавців вхідної та внутрішньої документації. Сформовано книгу розпоряджень, виданих головою райдержадміністрації у лютому 2018 року (70 розпоряджень). Забезпечено організаційно-технічне обслуговування та виконання розмножувальних робіт в райдержадміністрації.
Юридичним сектором апарату райдержадміністрації проведено юридичну експертизу проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, договорів та угод на відповідність чинному законодавству України. Загалом перевірено 106 проектів розпоряджень голови райдержадміністрації.
Проводився юридичний аналіз, перевірка рішень виконкомів, розпоряджень сільських, селищних, міського голів, прийнятих у лютому 2018 року на відповідність чинному законодавству України. Перевіркою охоплено розпорядження сільських голів та рішення виконкомів міської, селищної, 7 сільських рад, зокрема, перевірено 9 протоколів засідань виконавчих комітетів місцевих рад.
Проведено роботу по координації структурних підрозділів райдержадміністрації з правоохоронними, контролюючими органами, установами та організацію їх взаємодії в питаннях запобігання злочинності та правопорушень. Було проведено інформування облдержадміністрації за контрольними документами (підготовлено 4 контрольних документи).
Відділом з обслуговування Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації протягом лютого прийнято 1034 вхідних пакетів документів на отримання адміністративних послуг. Надано 78 консультацій та видано 1121 результатів на запити щодо отримання адміністративних послуг.
Загальна кількість адміністративних послуг, що надавались відділом – 68, з них: 4 – послуги облдержадміністрації, 32 – послуги райдержадміністрації, 32 – послуги територіальних органів ЦОВВ.
Зокрема, про державну реєстрацію земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру, надання відомостей з Державного земельного кадастру, видачу витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки; державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, державну реєстрацію права власності на нерухоме майно.
Відділом з питань державної реєстрації райдержадміністрації у сфері реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень зареєстровано:
- 377 заяв у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
прийнято рішень :
- 505 – про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
- 9 – про відмову у державній реєстрації прав та їх обмежень;
- 15 – про внесення змін до запису Державної реєстрації прав;
сформовано документів за організацією:
- 565 – витягів у процедурі реєстрації;
- 2351 – інших документів.
У сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:
- зареєстровано 1 юридична особа, припинено – 0; інші дії – 12;
- зареєстровано 69 фізичних осіб-підприємців, припинено 26, інші дії – 18;
- надано 21 витяг з єдиного державного реєстру.
Відділом економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації
проведено аналіз стану випуску продукції в натуральному виразі за основними видами діяльності в розрізі промислових підприємств району та обсягів виробництва промислової продукції в порівнянних цінах за січень 2018 року.
На виконання розпорядження голови ОДА від 07.12.2016 №751 «Про обласну програму розвитку транскордонного співробітництва на 2016-2020 роки» проведено аналіз виконання в районі заходів програми.
Здійснено моніторинг середніх цін на основні продукти харчування на споживчому ринку та у закладах торгівлі м. Сарни та на споживчому ринку за жовтень 2017 року відповідно до доручення голови обласної державної адміністрації від 28.05.2008 №1742/01-60/08.
Відділом постійно надавались консультації та методична допомога головам місцевих рад відповідно до делегованих повноважень.
Відділом житлово-комунального господарства та екології райдержадміністрації 26.02 проведено засідання районної спеціальної комісії з питань розрахунків за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги з метою здійснення контролю за станом розрахунків за спожиті енергоносії. Проводився аналіз споживання паливно-енергетичних ресурсів і води бюджетними установами і організаціями, що фінансуються за рахунок коштів державного бюджету за січень 2018 року.
Аналізувався стан діяльності підприємств житлово-комунального господарства району, а саме: фінансові результати, дебіторська та кредиторська заборгованість, претензійно-позовна діяльність, заборгованість із заробітної плати.
Проведено інформаційну компанію щодо роз’ясненню населенню заходів з надання фінансової підтримки особам, житлово-будівельним кооперативам, ОСББ для заходів з підвищення енергоефективності.
Забезпечувалось виконання документіворганів влади вищого рівня та райдержадміністрації.
Архівним відділом райдержадміністрації розглянуто номенклатури справ установ, організацій, підприємств на засіданні експертної комісії відділу та подані на розгляд експертно-перевірній комісії Держархіву Рівненської області.
Прийнято на зберігання документи відділу культури і туризму Сарненської районної державної адміністрації . Проведено експертизу цінності цих документів. Виконано 14 соціально-правових та майнових запитів фізичних та юридичних осіб у встановлені терміни.
Надано методичну допомогу установам, організаціям, підприємствам щодо діловодства та архівної справи.
Відділом культури і туризму райдержадміністрації організовано та проведено:
- щовівторка інструктивно-методичні наради з працівниками методичних відділів районного відділу культури, центральної районної бібліотеки;
13.02 – тематичний захід «Афганістан – вічний біль і вічна пам'ять» на базі районної бібліотеки;
20.02 – захід з нагоди вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні;
22.02 – нараду з працівниками закладів культури за підсумками роботи галузі у 2017 році.
Фінансовим управлінням райдержадміністрації проводилась робота, яка спрямовувалась на виконання нормативних актів, що стосуються бюджетного законодавства.Контроль за станом розрахунків з постачальниками за спожиті бюджетними установами енергоносії показав, що протягом лютого видатки на енергоносії по загальному та спеціальному фондах бюджету склали 3360,0 тис. грн. Управління забезпечило першочергове фінансування захищених статей бюджету, зокрема, заробітної плати, на яку спрямовано з районного бюджету (КЕКВ 2110+2120+2610+2282)
28792,4 тис. грн., з них за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 14153,0 тис. грн., медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 5475,7 тис. грн.
Проведено фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету пільг і субсидій на суму 16644,8 тис. грн., державної допомоги сім’ям з дітьми на 22982,2 тис. грн., державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення прийомним батькам за надання соціальних послуг у прийомних сім’ях на 21,6 тис. грн., на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – на суму 142,7 тис. грн.
Цього місяця було забезпечено виконання бюджету району по власних надходженнях на 116,4 відс., в тому числі районного бюджету – на 108,3 відс.
Управлінням праці та соціального захисту населення райдержадміністрації було проведено три засідання районної комiсiї для винесення piшень по пpизначенню деpжавної соцiальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, субсидій та пільг на житлово-комунальні послуги, тверде паливо та скраплений газ.
262 громадянам, які звернулись за отриманням компенсацій згідно з Чорнобильським законодавством, здійснено компенсаційні виплати на суму 759,1 тис. грн.
Профінансовано пільги щодо надання житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, санаторно-курортного лікування, проїзду та інші пільги відповідній категорії населення та організаціям, які надають послуги на суму 1568,2 тис. грн.
Відділом агропромислового розвитку райдержадміністрації здійснювався контроль щодо проведення робіт на меліоративних каналах. Здійснювався контроль за виконанням листа департаменту агропромислового розвитку щодо розрахунків за оренду земельних часток та майнових паїв по сільськогосподарських підприємствах району. Розрахована орендна плата за земельні частки та майнові паї за 2017 рік.
Здійснювався моніторинг стану зимівлі озимих культур в сільськогосподарських підприємствах району. Із посіяних 1877 га озимих культур на зерно, отримано сходи на площі 1877 га (100 відс.), з них зимують у доброму стані 1137 га (60 відс.), у задовільному - 501 га (27 відс.), слабких та зріджених посівів 239 га (13 відс.). Надавалась методична допомога сільгосппідприємствам з питань ведення галузі тваринництва. Здійснювався моніторинг роботи галузі тваринництва. Упродовж січня-лютого поточного року сільськогосподарськими підприємствами району вирощено 91 тонну м'яса, що на 7 відс. (6 тонн) більше відповідного періоду минулого року. Реалізовано на забій і переробку 76 тонн худоби в живій вазі, що на 347 відс. (59 тонн) більше відповідного періоду минулого року. Господарствами району вироблено 584 тонни молока, що більше проти відповідного періоду минулого року на 3 відс. (19 тонн).
Станом на 01 березня 2018 року в сільськогосподарських підприємствах нараховувалось 2966 голів ВРХ, що більше на 5 відс. до відповідного періоду минулого року, в тому числі корів - 1070 голів, що на 4 відс. більше відповідного періоду минулого року.
Надавалась допомога по зверненнях громадян в оформленні документів на отримання майна в натурі по сільськогосподарським підприємствам району.
Керівник апарату адміністрації В. Стельмах