- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ ПЛАНУ РОБОТИ САРНЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗА ГРУДЕНЬ 2017 РОКУ
Добавлено Адміністратор Нд, 28/01/2018 - 13:14
Відділом організаційної роботи та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня, доручень та розпоряджень голови райдержадміністрації. Підготовлені необхідні інформації на вимогу облдержадміністрації. Зокрема, щомісячну інформацію щодо порядку проведення засідань колегій та основних районних заходів, щотижневу інформацію щодо системного моніторингу виконання плану основних заходів в райдержадміністрації.
Організовано проведення:
04, 11, 18, 26.12 – нарад голови райдержадміністрації з керівниками районних установ, територіальних відділів органів виконавчої влади, структурних підрозділів райдержадміністрації щодо життєзабезпечення району;
26.12 – засідання колегії райдержадміністрації;
26.12 – наради з керівниками територіальних громад району;
Підготовлено проекти планів: основних районних заходів на січень 2018 року, роботи райдержадміністрації у січні 2018 року, І квартал 2018 року, 2018 рік, орієнтовний план підготовки засідань колегії райдержадміністрації впродовж 2018 року, порядок проведення засідання колегії у грудні 2017 року.
Зроблено аналіз якості планування роботи, прийнятих рішень, складання протоколів виконкомів місцевих рад за листопад 2017 року.
Працівники відділу здійснювали аналіз, узагальнення та прогнозування розвитку ситуації в інформаційному просторі району.
З метою організаційного забезпечення та висвітлення у засобах масової інформації працівники відділу брали участь у нарадах, засіданнях комісій, круглих столах, що проводились в райдержадміністрації, а також у підготовці та проведенні заходів, зокрема, в урочистостях х нагоди Дня Збройних Сил України та Дня волонтера; в урочистостях з нагоди Дня місцевого самоврядування; в районних заходах з нагоди новорічно-різвяних свят.
Розроблено графік та забезпечено участь державних службовців райдержадміністрації у засіданнях виконкомів місцевих рад. Сформовано графік чергування відповідальних працівників у вихідні та святкові дні.
Організовано підготовку проектів розпоряджень, доручень голови районної державної адміністрації з питань, що належать до компетенції відділу.
Загальним відділом апарату райдержадміністрації зареєстровано, розмножено і надіслано виконавцям 66 розпоряджень голови райдержадміністрації. Зокрема, на виконання документів органів влади вищого рівня видано 8 розпоряджень голови райдержадміністрації, у порядку ініціативи та таких, що спрямовані на створення сприятливих умов для розвитку галузей економіки та соціальної сфери – 58.
Відділом зареєстровано всього 207 вхідних документів, із них з органів влади вищого рівня – 123, доручень голови та його заступників – 2, листів підприємствам, установам та організаціям району незалежно від форми власності – 68. Об’єм документообігу у грудні 2017 року становив 523 документи.
Здійснювався контроль за виконанням Указів Президента України, Законів України, Постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голів обласної та районної держадміністрацій на території району. Підготовлено та затверджено головою райдержадміністрації план контролю за виконанням документів органів влади вищого рівня для заступників та начальників відділів райдержадміністрації, керівників територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади.
Згідно з місячним планом роботи заступниками голови райдержадміністрації проводились «Дні контролю». На постійному контролі перебував стан виконання розпоряджень голови райдержадміністрації та облдержадміністрації.
Забезпечено своєчасне приймання, попередній розклад, реєстрацію та доведення до виконавців вхідної та внутрішньої документації. Сформовано книгу розпоряджень, виданих головою райдержадміністрації у грудні 2017 року (66 розпоряджень). Забезпечено організаційно-технічне обслуговування та виконання розмножувальних робіт в райдержадміністрації.
Юридичним сектором апарату райдержадміністрації проведено юридичну експертизу проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, договорів та угод на відповідність чинному законодавству України. Загалом перевірено 66 проектів розпоряджень голови райдержадміністрації.
Проводився юридичний аналіз, перевірка рішень виконкомів, розпоряджень сільських, селищних, міського голів, прийнятих у грудні 2017 року на відповідність чинному законодавству України. Перевіркою охоплено 5 виконавчих комітетів місцевих рад району.
Проведено роботу по координації структурних підрозділів райдержадміністрації з правоохоронними, контролюючими органами, установами та організацію їх взаємодії в питаннях запобігання злочинності та правопорушень. Було проведено інформування облдержадміністрації за контрольними документами (підготовлено 4 контрольні документи).
Сектором управління персоналом апарату райдержадміністрації упродовжзвітного періоду надано методичну і практичну допомогу з питань кадрової роботи структурним підрозділам райдержадміністрації, органам місцевого самоврядування.Забезпечено підготовку 29 проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації з кадрових питань.
Проконтрольовано виконання вимог Порядку ведення особових справ державних службовців в районній державній адміністрації, вимог Положення про здійснення моніторингу працевлаштування та перебування на державній службі випускників Національної академії державного управління при Президентові України, її регіональних інститутів і вищих навчальних закладів, що готують фахівців за спеціальностями галузі знань «Державне управління», присвоєнням рангів державним службовцям райдержадміністрації.
Сектором управління персоналом забезпечено визначення завдань і ключових показників результативності, ефективності та якості державними службовцями районної державної адміністрації відповідно до статті 44 Закону України «Про державну службу».
Підготовлено до затвердження головою райдержадміністрації табель обліку робочого часу працівників адміністрації за грудень 2017 року.
Відділом з обслуговування Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації протягом грудня прийнято 694 вхідних пакетів документів на отримання адміністративних послуг. Надано 47 консультацій та видано 684 результати на запити щодо отримання адміністративних послуг.
Загальна кількість адміністративних послуг, що надавались відділом – 68, з них: 4 – послуги облдержадміністрації, 32 – послуги райдержадміністрації, 32 – послуги територіальних органів ЦОВВ.
Зокрема, про:
- державну реєстрацію земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру;
- надання відомостей з Державного земельного кадастру;
- видачу витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;
- державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- державну реєстрацію права власності на нерухоме майно.
Відділом з питань державної реєстрації райдержадміністрації у сфері реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень прийнято:
- 453 рішення про державну реєстрацію;
- зареєстровано 211 заяв;
- виконано 1738 дій в державному реєстрі;
- сформовано 1325 друкованих документів щодо державної реєстрації.
У сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:
- зареєстровано 2 юридичні особи, припинено – 1; інші дії – 15;
- зареєстровано 18 фізичних осіб-підприємців, припинено 41, інші дії – 30;
- надано 9 витягів з єдиного державного реєстру.
Відділом економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації
проведено аналіз стану випуску продукції в натуральному виразі за основними видами діяльності в розрізі промислових підприємств за листопад та січень-листопад 2017 року.
На виконання Закону України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України» завершено розробку програми економічного і соціального розвитку Сарненського району на 2018 рік.
Здійснено моніторинг середніх цін на основні продукти харчування на споживчому ринку та в окремих закладах торгівлі м. Сарни та на споживчому ринку за жовтень 2017 року відповідно до доручення голови обласної державної адміністрації від 28.05.2008 №1742/01-60/08.
Відділом постійно надавались консультації та методична допомога головам місцевих рад відповідно до делегованих повноважень.
Службою у справах дітей райдержадміністрації проведено рейди: «Ринок», «Діти вулиці», «Вокзал». Здійснено виїзди з метою обстеження матеріально-побутових умов проживання сімей, які перебувають на обліку СЖО та сімей опікунів-піклувальників.
Вживались заходи щодо захисту майнових та житлових прав дітей. Службою внесено (оновлено) інформацію щодо 2 дітей, які перебувають на обліку, як діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування.
Протягом звітного періоду службою підготовлено 19 звітів-інформацій, 14 проектів розпоряджень голови райдержадміністрації.
Сектором житлово-комунального господарства райдержадміністрації
20.12 проведено засідання районної спеціальної комісії з питань розрахунків за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги. Проводився аналіз споживання паливно-енергетичних ресурсів і води бюджетними установами і організаціями, що фінансуються за рахунок коштів державного бюджету за січень-листопад 2017 року.
Аналізувався стан діяльності підприємств житлово-комунального господарства району, а саме: фінансові результати, дебіторська та кредиторська заборгованість, претензійно-позовна діяльність, заборгованість із заробітної плати.
Проведено інформаційну компанію щодо роз’яснення населенню заходів з надання фінансової підтримки особам, житлово-будівельним кооперативам, ОСББ для заходів з підвищення енергоефективності.
Забезпечувалось виконання документіворганів влади вищого рівня та райдержадміністрації.
Архівним відділом райдержадміністрації розглянуто описи справ установ, організацій, підприємств на засіданні експертної комісії відділу та подані на розгляд експертно-перевірній комісії Держархіву Рівненської області.
Упорядковано документи Немовицької сільської ради, складено описи справ постійного зберігання та з кадрових питань.
Надано методичну допомогу установам, організаціям, підприємствам щодо діловодства та архівної справи.
Виконано 20 соціально-правових та майнових запитів фізичних та юридичних осіб у встановлені терміни.
Відділом культури і туризму райдержадміністрації організовано та проведено:
- щовівторка інструктивно-методичні наради з працівниками методичних відділів районного відділу культури, центральної районної бібліотеки;
14.12 – годину пам’яті «Чорнобиль: трагедія, подвиг, пам'ять» з нагоди Дня вшанування ліквідаторів аварії на ЧАЕС;
13.12 – творчий вечір народного аматорського вокального ансамблю «Намисто» з нагоди 25-річчя присвоєння звання «народний аматорський» та 35-річчя з дня створення колективу;
18-30.12 – святкові заходи для дітей з нагоди новорічно-різдвяних свят.
Фінансовим управлінням райдержадміністрації проводилась робота, яка спрямовувалась на виконання Закону України «Про Державний бюджет на 2017 рік» з внесеними змінами до нього, Бюджетного кодексу України, рішень районної ради «Про районний бюджет на 2017 рік» та інших нормативних актів, що стосуються бюджетного законодавства.Контроль за станом розрахунків з постачальниками за спожиті бюджетними установами енергоносії показав, що протягом грудня видатки на енергоносії по загальному та спеціальному фондах бюджету склали 4875,0 тис. грн. Управління забезпечило першочергове фінансування захищених статей бюджету, зокрема, заробітної плати, на яку спрямовано з районного бюджету (КЕКВ 2110+2120+2610+2282)
32803,5 тис. грн., з них за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 12609,9 тис. грн., медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 6502,1 тис. грн.
Проведено фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету пільг і субсидій на суму 11446,2 тис. грн., державної допомоги сім’ям з дітьми на 21054,8 тис. грн., державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення прийомним батькам за надання соціальних послуг у прийомних сім’ях на 22,5 тис. грн., на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – на суму 217,1 тис. грн.
Цього місяця було забезпечено виконання бюджету району по власних надходженнях на 128,7 відс., в тому числі районного бюджету – на 112,3 відс.
Управлінням праці та соціального захисту населення райдержадміністрації було проведено 4 засідання районної комiсiї для винесення piшень по пpизначенню деpжавної соцiальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, субсидій та пільг на житлово-комунальні послуги, тверде паливо та скраплений газ.
163 громадянам, які звернулись за отриманням компенсацій згідно з Чорнобильським законодавством, здійснено компенсаційні виплати на суму 13647,2 тис. грн.
Профінансовано пільги щодо надання житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, санаторно-курортного лікування, проїзду та інші пільги відповідній категорії населення та організаціям, які надають послуги на суму 1362,9 тис. грн.
Відділом агропромислового розвитку райдержадміністрації здійснювався контроль щодо проведення робіт на меліоративних каналах. Впродовж грудня із місцевих бюджетів (районний, селищний, сільський) на утримання та забезпечення працездатності внутрішньогосподарської інженерної інфраструктури меліоративних систем, яка перебуває у комунальній власності, виділено кошти в сумі 0,2 тис. грн.
Здійснювався контроль за виконанням листа департаменту агропромислового розвитку щодо розрахунків за оренду земельних часток та майнових паїв по сільськогосподарських підприємствах району. Укладено та зареєстровано 1133 договори оренди землі на загальну площу 1881 га.
Надавалась методична допомога сільгосппідприємствам з питань ведення галузі тваринництва. Здійснювався моніторинг роботи галузі тваринництва. Упродовж поточного року сільськогосподарськими підприємствами району вирощено 579 тонн м'яса, що на 12 відс. (76 тонн) менше відповідного періоду минулого року. Реалізовано на забій і переробку 248 тонн худоби в живій вазі, що на 25 відс. (85 тонн) менше відповідного періоду минулого року. Господарствами району вироблено 4284 тонн молока, що більше проти відповідного періоду минулого року на 5 відс.; продуктивність корів зросла на
6 відс. і склала 4851 кілограм молока в розрахунку на одну фуражну корову.
Станом на 01 січня 2018 року в сільськогосподарських підприємствах нараховувалось 2935 голів ВРХ, що більше на 8 відс. до відповідного періоду минулого рок, в тому числі корів - 1054 голів, що на 5 відс. більше відповідного періоду минулого року.
Надавалась практична допомога сільськогосподарським підприємствам району з питань підготовки заключної статистичної звітності.
Керівник апарату адміністрації В. Стельмах