- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ ПЛАНУ РОБОТИ САРНЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗА 2017 РІК
Добавлено Адміністратор Вт, 06/02/2018 - 13:01
На виконання плану роботи райдержадміністрації у 2017 році:
Відділом організаційної роботи та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня, доручень та розпоряджень голови райдержадміністрації. Підготовлені необхідні інформації на вимогу облдержадміністрації. Зокрема, надано щомісячні дані щодо порядку проведення засідань колегій та основних районних заходів, щотижневу інформацію щодо системного моніторингу виконання плану основних заходів в райдержадміністрації.
Забезпечено організаційну підготовку проведення засідань колегії райдержадміністрації 26 січня, 23 лютого, 03 березня, 27 квітня, 08 червня,
11 липня, 08 серпня, 05 вересня, 04 жовтня, 01 листопада, 23 листопада та
26 грудня 2017 року.
Здійснюючи контроль за виконанням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади були проведені комплексні перевірки діяльності виконавчих комітетів та організовані виїзні засідання колегії на територіях Сарненської міської, Зносицької, Тинненської, Люхчанської, Стрільської, Селищенської сільських рад. Результати перевірок були розглянуті на засіданнях колегії райдержадміністрації та нарадах з керівниками територіальних громад району.
Впродовж 2017 року проведено 17 нарад за участю міського, селищних, сільських голів та семінарів-навчань з посадовими особами місцевого самоврядування, на яких розглядались питання економічного, соціального та культурного розвитку відповідних територій, зміцнення матеріальної та фінансової бази місцевого самоврядування.
Проводилась робота із надання методичної та консультативної допомоги органам місцевого самоврядування з питань добровільного об’єднання територіальних громад.
Відділ брав участь в організаційному забезпеченні проведення районних заходів, урочистостей.
Підготовлено проекти планів: основних районних заходів, роботи райдержадміністрації, підготовки засідань колегій райдержадміністрації, проведення засідань колегій.
Розроблені графіки та забезпечено участь державних службовців райдержадміністрації у засіданнях виконкомів місцевих рад. Надавалась консультативно-методична допомога місцевим радам з питань реалізації завдань, визначених актами та дорученнями Президента України, іншими актами законодавства з організаційних питань.
Організовано чергування відповідальних працівників у вихідні та святкові дні у приміщенні райдержадміністрації. Організовано підготовку проектів розпоряджень, доручень голови районної державної адміністрації з питань, що належать до компетенції відділу.
Загальним відділом апарату райдержадміністрації зареєстровано, розмножено і надіслано виконавцям 600 розпоряджень голови райдержадміністрації. Зокрема, на виконання документів органів влади вищого рівня видано 109 розпоряджень голови райдержадміністрації, у порядку ініціативи та таких, що спрямовані на створення сприятливих умов для розвитку галузей економіки та соціальної сфери – 491.
Відділом зареєстровано всього 2357 вхідних документів, із них з органів влади вищого рівня – 1429. Надіслано 32 доручення голови райдержадміністрації та його заступників; заходів та робочих планів голови – 24; листів підприємствам, установам та організаціям району незалежно від форми власності – 827. Об’єм документообігу у 2017 році становив 5591 документ.
Забезпечувався контроль за виконанням Указів Президента України, Законів України, Постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голів обласної та районної держадміністрацій на території району. Підготовлено та затверджено головою райдержадміністрації план контролю за виконанням документів органів влади вищого рівня для заступників та начальників відділів райдержадміністрації, керівників районних служб. Згідно з місячним планом роботи заступниками голови райдержадміністрації проводились «Дні контролю».
Забезпечено своєчасне приймання, попередній розклад, реєстрацію та доведення до виконавців вхідної та внутрішньої документації. Сформовано книгу розпоряджень, виданих головою райдержадміністрації у 2017 році
(600 розпоряджень). Забезпечено організаційно-технічне обслуговування та виконання розмножувальних робіт райдержадміністрації.
Юридичним сектором апарату райдержадміністрації проведено юридичну експертизу проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, договорів та угод на відповідність чинному законодавству України. Загалом перевірено 568 проектів розпоряджень голови райдержадміністрації.
Проводився юридичний аналіз, перевірка рішень виконкомів, розпоряджень сільських, селищних, міського голів на основі чинного законодавства України. Перевіркою охоплено розпорядження голів та рішення виконкомів, зокрема перевірено 140 протоколів виконавчих комітетів місцевих рад.
Проведено роботу по координації структурних підрозділів райдержадміністрації з правоохоронними, контролюючими органами, установами та організацію їх взаємодії в питаннях запобігання злочинності та правопорушень.
Сектором управління персоналом апарату райдержадміністрації забезпечено підготовку 412 проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації з кадрових питань. Забезпечено контроль за виконанням вимог Порядку ведення особових справ державних службовців в районній державній адміністрації, вимог Положення про здійснення моніторингу працевлаштування та перебування на державній службі випускників Національної академії державного управління при Президентові України, її регіональних інститутів і вищих навчальних закладів, що готують фахівців за спеціальностями галузі знань «Державне управління», присвоєнням рангів державним службовцям районної державної адміністрації.
У 2017 році проведено 9 засідань конкурсної комісії. Стосовно переможців конкурсу організовано проведення спеціальної перевірки та перевірку достовірності відомостей стосовно застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади».
З метою доведення до всіх службовців Методичних рекомендацій щодо визначення ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності державних службовців, які займають посади державної служби категорій «Б» і «В», затверджених наказом НАДС від 27 листопада 2017 року №237, в адміністрації та її структурних підрозділах проведено нараду, у ході якої проінформовано держслужбовців про методологію визначення завдань та ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності державного службовця.
Упродовж звітного періоду надано методичну і практичну допомогу з питань кадрової роботи структурним підрозділам райдержадміністрації, органам місцевого самоврядування.
Архівним відділом райдержадміністрації виконано 246 соціально-правових та майнових запитів фізичних та юридичних осіб у встановлені терміни.
Прийнято на державне зберігання документи: Карпилівської, Карасинської, Костянтинівської сільських рад, Сарненського районного центру зайнятості, управління Пенсійного фонду в Сарненському районі, управління Держгеокадастру у Сарненському районі та територіальних виборчих комісій з виборів депутатів місцевих рад та сільських. селищних, міського голів Сарненського району (вибори старост сіл, депутатів). Проведено експертизу цінності прийнятих документів. Документи упорядковані, складені описи справ на документи постійного зберігання та з кадрових питань (особового складу) та їх схвалено на засіданні експертно-перевірної комісії Державного архіву Рівненської області.
Проведені комплексні перевірки Вирівської, Тутовицької сільських рад, управління Пенсійного фонду в Сарненському районі та тематичні і контрольні перевірки підприємств, установ, організацій.
Укомплектовано річну підшивку примірників районної газети «Сарненські новини» та передана на постійне зберігання до Держархіву Рівненської області.
Надано методичну допомогу установам, організаціям, підприємствам щодо діловодства та архівної справи.
Відділом освіти, молоді та спорту райдержадміністрації систематично проводились наради та семінари-практикуми з керівними та педагогічними кадрами району. Забезпечено проходження курсової перепідготовки педагогічних працівників навчальних закладів Сарненського району.
28 лютого, 28 квітня, 31 жовтня проведено засідання колегії відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації.
У січні – лютому 2017 року проведено районний етап конкурсу-ярмарку педагогічної творчості .
11-22 грудня проведено перший (районний) тур Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2018» в номінаціях «Українська мова та література», «Фізика», «Фізична культура», «Німецька мова».
Протягом 2017 року проведено 65 районних спортивно-масових заходів з футболу, волейболу, баскетболу, міні-футболу, легкої атлетики, настільного тенісу, боксу, греко-римської та вільної боротьби, гирьового спорту, армспорту, дартсу, шахів, шашок, стрільби з пневматичної гвинтівки, «Сімейні перегони», зокрема:
- щорічну районну Спартакіаду серед сільських спортивних клубів та колективів фізичної культури з 17 видів спорту;
- ХІІІ районну Спартакіаду до Дня місцевого самоврядування;
- в рамках Олімпійського тижня та до Дня фізичної культури проведено різноманітні конкурси, змагання та турніри;
- районний конкурс «Краще спортивне село»;
- у квітні-листопаді – чемпіонат Сарненського району з футболу у двох лігах;
- у грудні з нагоди новорічних та різдвяних свят проведено святкові заходи з ігровою програмою для дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, батьки, яких є учасниками АТО.
Відділом ведення Державного реєстру виборців протягом звітного періоду здійснювався контроль за дотриманням виборчого законодавства України в частині включення виборців до виборчих списків. Був проведений прийом заяв виборців щодо невідповідності та неточності персональних даних Реєстру.
Працівники відділу формували накази та звернення щодо внесення змін до бази даних АІТС ДРВ та проводили облік усіх операцій, пов’язаних зі змінами бази даних Реєстру.
Центром з надання адміністративних послуг протягом 2017 року прийнято 10175 пакетів документів на отримання адміністративних послуг. Надано 5349 консультацій та видано 10180 результатів на запити щодо отримання адміністративних послуг.
Загальна кількість адміністративних послуг, що надавались Центром – 65, з них: 9 – послуги облдержадміністрації, 32 – послуги райдержадміністрації, 24 – послуги територіальних органів ЦОВВ.
Зокрема, про:
- державну реєстрацію земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру;
- надання відомостей з Державного земельного кадастру;
- видачу витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;
- видачу будівельного паспорта забудови земельної ділянки;
- державну реєстрацію фізичної особи-підприємця;
- державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця;
- державну реєстрацію права власності на нерухоме майно.
Відділом з питань державної реєстрації райдержадміністрації у сфері реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень прийнято:
- 3472 рішення про державну реєстрацію;
- зареєстровано – 1611 заяв;
- виконано 14198 дій в державному реєстрі;
- сформовано 10107 друкованих документів щодо державної реєстрації прав.
У сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:
- зареєстровано 23 юридичні особи, припинено 11, інші дії – 117;
- зареєстровано 377 фізичних осіб-підприємців, припинено 564, інші дії – 292;
- надано 178 витягів з єдиного державного реєстру.
Сектором житлово-комунального господарства організовано тапроведено 12 засідань районної спеціальної комісії з питань розрахунків за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги, де проаналізовано стан розрахунків за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги в районі.
Організовано проведення:
13.07 – нараду про підготовку господарського комплексу району до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 року;
13.09 – засідання штабу з підготовки господарського комплексу району до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 року;
15.09 проведено обласний огляд готовності господарського комплексу району до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 років.
Проводився аналіз підготовки об’єктів житлово-комунального господарства Сарненського району до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 року та аналіз споживання паливно-енергетичних ресурсів і води бюджетними установами і організаціями, що фінансуються за рахунок коштів державного бюджету за 2017 рік та їх прогнозовані показники за 2017 рік.
Здійснено аналіз стану діяльності підприємств житлово-комунального господарства району, а саме: фінансові результати, дебіторська та кредиторська заборгованість, претензійно-позовна діяльність, заборгованість із заробітної плати.
Забезпечувалось виконання документів органів влади вищого рівня та районної державної адміністрації з питань, що належать до компетенції відділу.
Відділом економічного розвитку та торгівлі райдержадміністрації
щомісячно проводився подекадний контроль випуску продукції в натуральному виразі за основними видами діяльності в розрізі промислових підприємств та аналіз виконання виробничих показників (товарної продукції) у грошовому виразі (в порівняльних цінах) промисловими підприємствами району.
На виконання доручення заступника голови облдержадміністрації від 07.11.2017 №151/01-61/17 щодо розроблення проекту Програми економічного і соціального розвитку Рівненської області на 2018 рік підготовлені пропозиції для включення в обласну Програму по пріоритетних напрямках діяльності розвитку підвідомчих галузей і територій на 2018 рік та очікуваних результатів їх виконання, основних прогнозних показників розвитку на наступний рік, потреби в бюджетних коштах для реалізації проектів, спрямованих на соціально-економічний розвиток.
Щокварталу проводився аналіз щодо реалізації в районі плану заходів, які передбачені Державною стратегію регіонального розвитку на період до 2020 року відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації від 29.10.2015 № 644 та доручення обласної державної адміністрації від 22.01.16 №8/01-61/16 «Про план заходів на 2015-2017 роки з виконання в області завдань Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року». На підставі проведених аналізів готувалися аналітичні записки про хід виконання в районі плану заходів Державної стратегії у 2017 році.
Щокварталу готувалися аналітичні матеріали про хід виконання в районі заходів обласної Програми розвитку малого і середнього підприємництва в Рівненській області на 2015-2017 роки.
На виконання розпорядження голови ОДА від 07.10.2015 №578 «Про застосування системи електронних закупівель розпорядниками бюджетних коштів» проводився аналіз проведених допорогових закупівель через систему електронних державних закупівель Prozorro структурними підрозділами райдержадміністрації і комунальними закладами спільної власності територіальних громад району та отримання економії коштів від проведених закупівель.
Відділом щомісячно проводився моніторинг середніх цін на основні продукти харчування в закладах торгівлі та споживчому ринку м. Сарни.
Відділом постійно надавались консультації та методична допомога виконавчим комітетам місцевих рад відповідно до делегованих повноважень.
Службою у справах дітей райдержадміністрації проведено рейди: «Ринок», «Діти вулиці», «Вокзал». Здійснено виїзди з метою обстеження матеріально-побутових умов проживання сімей, які перебувають на обліку СЖО та сімей опікунів-піклувальників, зокрема, відвідано 103 сімї.
Вживались заходи щодо захисту майнових та житлових прав дітей. Службою внесено (оновлено) інформацію щодо 132 дітей, які перебувають на обліку, як діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування.
Протягом звітного періоду службою підготовлено: 127 звітів-інформацій, більше 100 проектів розпоряджень голови райдержадміністрації.
Відділом культури і туризму організовано та проведено:
- виїзди закріплених методистів в сільські, селищні ради району по питаннях удосконалення діяльності культурно-дозвіллєвих комплексів;
- щовівторка – інструктивно-методичні наради працівників методичних відділів районного відділу культури, центральної районної бібліотеки;
08.-15.01 – районне кущове свято коляди «Різдвяний передзвін»;
30.01 – мітинг пам’яті жертв голокосту (на території комунального закладу «Сарненский історико-етнографічний музей» Сарненської районної ради);
15.02 – мітинг-вшанування учасників бойових дій на території інших держав і 28-ї річниці виведення військ з республіки Афганістан;
20.02 – в районному будинку культури захід з нагоди вшанування подвигу учасників Революції Гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні;
26.04 – мітинг-реквієм з нагоди 31-ої річниці аварії на Чорнобильській АЕС;
23.08 – урочистості з нагоди 26-ї річниці Незалежності України;
23.11 – вечір пам’яті в рамках заходів з нагоди 84-ї річниці голодомору в Україні;
18.-30.12 – святкові заходи для дітей з нагоди новорічних та Різдвяних свят;
22.12 – заходи з нагоди 80-ої річниці від дня народження В'ячеслава Чорновола.
Фінансовим управлінням проводилась робота, яка спрямовувалась на виконання Закону України «Про Державний бюджет на 2017 рік» з внесеними змінами до нього, Бюджетного кодексу України, рішень районної ради «Про районний бюджет на 2017 рік», та інших нормативних актів, що стосуються бюджетного законодавства.
Відповідно до Закону України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми», постанови від 22.02. 2006 (зі змінами) «Про затвердження порядку призначення та виплати тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце приживання їх невідоме» фінансування витрат проводилось за рахунок субвенції з Державного бюджету на що спрямовано 254399,0 тис. грн.
Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» при формуванні місцевих бюджетів на 2017 рік заробітна плата працівникам бюджетних установ була обрахована у відповідності із зазначеним Законом з врахуванням мінімальної заробітної плати з 01.01.2017 – 3200 грн. Щотижнево подавалась інформація в департамент фінансів Рівненської обласної державної адміністрації про заборгованість по пільгах і субсидіях та проведено видатки поточного року на суму 79667,1 тис. грн.
Управлінням праці та соціального захисту населення проведено 51 засідання районної комiсiї для винесення piшень по пpизначенню деpжавної соцiальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, субсидій та пільг на житлово-комунальні послуги, тверде паливо та скраплений газ, а також засідання районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.
5712 громадянам, які звернулись за отриманням компенсаційних виплат згідно з Чорнобильським законодавством, виплачено 64956,5 тис. грн.
Профінансовано пільги щодо надання житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, санаторно-курортного лікування, проїзду та інші пільги відповідній категорії населення та організаціям, які надають послуги на суму 13772,7 тис. грн.
Відділом агропромислового розвитку райдержадміністрації здійснювався контроль за виконанням листа департаменту агропромислового розвитку щодо розрахунків за оренду земельних часток та майнових паїв по сільськогосподарських підприємствах району. Орендна плата за земельні частки та майнові паї за 2017 рік виплачена повністю.
Здійснювався контроль за виконанням Наказу Мінагрополітики України щодо моніторингу інвестиційної діяльності у галузі агропромислового комплексу. Протягом 2017 року залучено інвестицій в сумі 1009,26 тис.грн.
Здійснювався контроль за виконанням розпорядження голови облдержадміністрації щодо сплати внесків до Пенсійного фонду України. Станом на 1 січня 2018 року заборгованість зі сплати внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування по сільськогосподарських підприємствах району складає 208, 9 тис. грн.
Проводився моніторинг стану зимівлі озимих та вегетації сільськогосподарських культур в сільськогосподарських підприємствах району. Із посіяних 1877 га озимих культур на зерно, отримано сходи на площі 1877 га (100 відс.), з них зимують у доброму стані 1137 га (60 відс.), у задовільному – 501 га (27 відс.), слабких та зріджених посівів 239 га (13 відс.).
Працівники відділу надавали методичну та практичну допомогу сільгосппідприємствам з питань ведення галузі тваринництва. Здійснювали моніторинг роботи галузі тваринництва. Упродовж 2017 року сільськогосподарськими підприємствами вирощено 579 тонн м'яса, що на 12 відс. (76 тонн) менше попереднього 2016 року, реалізовано худоби на забій і переробку 248 тонн, що на 25 відс. (85 тонн) менше минулого року, вироблено 4284 тонни молока, що більше проти минулого року на 5 відс., зросла продуктивність корів на 6 відс. і склала 4851 кг молока в розрахунку на одну фуражну корову.
Надавали методичну та практичну допомогу сільгосппідприємствам з питань ведення галузі рослинництва. Здійснювали моніторинг роботи галузі рослинництва. Сільськогосподарські підприємства зібрали зернові культури на площі 2985 га., намолочено 4278 тонни зерна, середня урожайність склала 16,4 ц/га. Під урожай 2018 року сільськогосподарські підприємства району посіяли озимі культури на площі 2105 га, з них на зерно 1877 га, що становить 102відс. до плану-прогнозу, зокрема: жита 992 га, пшениці 687 га, ячменю 37 га, озимого ріпаку 130 га, а також, 100 га озимих на зелений корм. Виорано 628 га зябу.
Надавалась допомога по зверненнях громадян в оформленні документів на отримання майна в натурі по сільськогосподарських підприємствах Сарненського району.
Керівник апарату адміністрації В. Стельмах