Також дивіться новини на facebook.com

Cтан виконання Програми розвитку малого і середнього підприємництва у Сарненському районі за І квартал 2018 року

  На забезпечення реалізації заходів Програми розвитку малого і середнього підприємництва в Сарненському районі на 2018 – 2020 роки в районі протягом першого кварталу поточного року проведено наступне .

          В районі забезпечено дотримання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», зокрема, забезпечено принципи державної регуляторної політики при плануванні, підготовці проектів регуляторних актів та аналізів регуляторного впливу,                            М-тесту, відстеження таких актів на підприємницьке середовище, а також оприлюднення проектів регуляторних актів.

          З метою створення зручних та доступних умов для отримання громадянами та суб’єктами господарювання якісних адміністративних послуг, забезпечення сприятливого бізнес-клімату, запобігання проявам корупції, усунення різного роду посередництва під час їх надання та у відповідності до Закону України «Про адміністративні послуги» в районі функціонує Центр надання адміністративних послуг.

          Впродовж січня-березня 2018 рокудо відділу з обслуговування Центру надання адміністративних послугзвернулося 3484 суб’єктів звернень, що на 29,8 відс. або на 800 суб’єктів звернень більше січня - березня минулого року. Відповідно прийнято 3236 вхідних пакетів документів на отримання адміністративних послуг, що на 29,9 відс. або на 744 пакетів більше, ніж за відповідний період минулого року, видано 3401 результат адміністративних послуг, що на 53,7 відс. або на 1188 більше січня - березня минулого року.

          З метою інформаційно-консультативної підтримки розвитку малого і середнього підприємництва, зокрема аграрного сектору, забезпечено участь представників району в тренінгу, що проходив в райдержадміністрації в рамках проекту «Аграрні розписки в Україні», який впроваджується IFC, членом Групи Світового банку в партнерстві зі Швейцарською Конфедерацією за участю регіонального представника проекту «Аграрні розписки в Україні», начальника відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації.

          Метою тренінгу було проінформувати аграріїв про новий фінансовий інструмент – аграрні розписки, показати переваги його застосування в бізнесі та порядок роботи з Аграрними розписками.

          Учасники семінару мали можливість побачити відеопрезентацію уже напрацьованого за рубежем та в Україні, отримати роздатковий матеріал, поспілкуватись з присутніми на тренінгу кредиторами, які працюють в рамках проекту.

          Окрім того, на семінарі представником грантового проекту «Формування підприємницького середовища для виробництва органічних ягід в трансграничних районах України і Білорусі», який фінансується Європейським Союзом, ознайомлено аграріїв із заходами, які реалізовуватимуться в рамках даного проекту .

З метою роз’яснення податкового законодавства та змін до нього в Сарненській ОДПІ в січні місяці поточного року відбувся семінар під час якого було обговорено порядок подання звітності та сплати податку на прибуток та податку на додану вартість; щодо справляння податку на доходи фізичних осіб та військового збору, транспортного податку, податку на нерухоме майно та земельного податку; про податкові соціальні пільги та податкові знижки; порядок заповнення та подання розрахунку за формою №1ДФ; умови застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності; щодо правильності заповнення податкових накладних особливо сільськогосподарськими товаровиробниками з метою отримання бюджетної дотації.

Крім того, спеціалістами податкової служби було роз’яснено важливі зміни у нарахуванні єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв'язку з пенсійною реформою, акцентовано увагу на оплаті праці та трудових відносинах.

 За січень- березень поточного року на сторінках районної газети «Сарненські новини» розміщено 8 статей роз’яснювального характеру з питань застосування положень Податкового кодексу України та інших актуальних питань оподаткування, 18 статей розміщено на веб-сайті Сарненської РДА, 10 матеріалів озвучено в ефірі районного проводового радіомовлення та                                          КП ТРК «Полісся».

 Протягом першого кварталу 2018 року проведено: практикуми (тренінги) із новозареєстрованими платниками податків; сеанси телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Декларування доходів громадян»; оформлено інформаційні стенди у Центрі обслуговування платників; підготовлено та розповсюджено 3 види листівок друкованої продукції з питань податкового законодавства та ЄСВ загальним накладом 20 екземплярів.

          В районі забезпечено ресурсну та фінансово-інвестиційну підтримку суб’єктів малого та середнього підприємництва.

          На сайті райдержадміністрації розміщується інформація про об’єкти спільної власності територіальних громад району та державної форми власності, що не використовується та можуть надаватися в оренду суб’єктам малого та середнього підприємництва для здійснення ними господарської діяльності.

          Станом на 01.04.2018 суб’єктам підприємницької діяльності надано в оренду 3978,78 м.кв.площі об’єктів спільної власності територіальних громад району.

          Сформовано перелік об’єктів спільної власності територіальних громад району, що не використовується та можуть бути передані в оренду, або відчужені загальною площею 6718,46м.кв.

          Крім того, на сторінках районної газети «Сарненські новини» постійно розміщується інформація підприємств, установ та організацій різних форм власності про вільні виробничі площі, незадіяні приміщення які пропонуються в оренду суб’єктам підприємницької діяльності для подальшого використання в господарській діяльності.

З метою сприяння зайнятості населення підприємницькою діяльністю в районі приділяється значна увага інформаційній та роз’яснювальній роботі серед безробітних під час проведення районним центром зайнятості населення семінарів, Днів інформації, Днів відкритих дверей, ярмарок та міні-ярмарок вакансій.

На базі створеного Центру розвитку підприємництва при районному центрі зайнятості проведено чотири профконсультативних семінарів на тему «Як розпочати свій бізнес ?», в яких взяло участь 49 осіб безробітних, надано 425 консультацій з питань ведення підприємницької діяльності.

На базі філіалу Рівненського центру професійної технічної освіти Державної служби зайнятості за звітний період пройшли навчання за фахом підприємець – початківець троє осіб безробітних. Сума коштів на одноразову виплату допомоги по безробіттю становила 109,05 тис.грн.

Служба зайнятості сприяє безробітним громадянам у працевлаштуванні шляхом створення робочих місць через надання дотацій роботодавцям з фонду загальнообов’язкового державного страхування на відшкодування витрат на заробітну плату осіб, прийнятих за направленням державної служби зайнятості. Так, протягом звітного періоду на додаткові робочі місця, створені за рахунок надання дотацій роботодавцям працевлаштовано 30 осіб безробітних, фінансування яких становило 234,9 тис. грн.         

 
 
 

Відділ економічного розвитку і торгівлі адміністрації