- Інструкція з діловодства
- Адміністративно-територіальний розподіл
- Районний бюджет
- Регуляторна діяльність
- Захист прав споживачів
- Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП
- Внутрішній аудит
- Доступ до публічної інформації
- Державна служба
- Громадська рада
- Положення про Громадську раду при Сарненській районній державній адміністрації
- Структура громадської ради
- Нормативні документи, що регламентують діяльність громадської ради
- Протоколи засідань громадської ради
- Рішення громадської ради
- Щорічний звіт про роботу громадської ради
- Новини та оголошення
- Про затвердження складу громадської ради при Сарненській райдержадміністрації
- Громадське обговорення
- Звернення громадян
- Конкурс
- Запобігання проявам корупції
- Реєстр виборців
- Державні закупівлі
- Служба у справах дітей
- Управління освіти, культури, охорони здоров’я та спорту
- Соціальний захист
- Архівний відділ
- Соціальне страхування
- Податкова політика
- Протидія домашньому насильству
- Вакансії
- Очищення влади
- Інвестиційний атлас надрокористувача
- Правові консультації
- Протидія торгівлі людьми
- Публічний звіт
- Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у Сарненській райдержадміністрації
- Статистика
- Гід з державних послуг
№ 186 від 05 травня 2018 року "Про підсумки роботи галузей господарського комплексу району за січень-березень 2018 року"
Добавлено Адміністратор Вт, 15/05/2018 - 09:50
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
05 травня 2018 року № 186
Про підсумки роботи галузей господарського комплексу району за січень-березень 2018 року |
За січень-лютий 2018 року обсяг реалізованої промислової продукції (товарів, робіт, послуг) збільшився порівняно з січнем – лютим 2017 року на 26,5 відс. (останні статистичні дані) і становив 134,9 млн.грн.
Обсяг виробництва промислової продукції (за даними промислових підприємств) за перший квартал 2018 року зріс до відповідного періоду минулого року на 21,5 відс. і становив 219,3 млн.грн.
Нарощування обсягів промислової продукції порівняно з січнем-березнем 2017 року забезпечили всі галузі, крім поліграфії. Найбільші прирости досягнуто в харчовій промисловості – на 45,2 відс., в галузі лісового господарства – на 26,9 відс., добувній галузі – на 18,3 відс., в галузі машинобудування – на 17,0 відс.
За основними видами промислової продукції нарощено виробництво виробів здобних на 76,2 відс., хлібобулочної продукції на 28,1 відс., щебеневої продукції на 9,0 відс., граніту необробленого або начорно обробленого на 1,2 відс., деревини уздовж розпиляної чи розколотої, розділеної на частини чи лущеної, завтовшки більше 6 мм – на 24,5 відс., пилених заготовок на 90,4 відс., кормів готових на 36,3 відс.
Виробництво валової сільськогосподарської продукції підприємствами агропромислового комплексу збільшилося порівняно з відповідним періодом 2017 року на 0,4 відс.
Сільськогосподарськими підприємствами району нарощено виробництво молока та вирощування м’яса на 4,0 відс.
Зросло поголів’я великої рогатої худоби на 2,0 відс., корів на 6,0 відс, свиней та курей відповідно на 8,0 відс. та 10,0 відс.
Автотранспортними підприємствами району за січень-лютий 2018 року перевезено 60,7 тис.пасажирів та виконано пасажирооборот в обсязі 1 млн.пас.км, що відповідно на 10,4 відс. та 4,2 відс. більше січня-лютого 2017 року.
Бюджет району по власних доходах загального фонду за перший квартал 2018 року виконаний на 120,8 відсотка, районний бюджет на 106,2 відс.
До зведеного бюджету за січень-березень 2018 року зібрано платежів на 31,7 відс. більше у порівнянні до відповідного періоду минулого року, надходження платежів до Державного бюджету збільшилися на 49,9 відс., доходи місцевих бюджетів зросли на 19,8 відс. до січня-березня 2017 року.
Надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування станом на 02.04.2018 збільшилися на 28,4 відс. до рівня аналогічного періоду минулого року.
Разом з тим, у січні - березні 2018 року спостерігався спад виробництва промислової продукції в натуральних показниках на окремих підприємствах району. Зокрема, зменшено виробництво ковбасних виробів на 46,2 відс., плит деревостружкових необроблених – на 27,0 відс., гранул деревинних (пелетів) на 37,5 відс., товарів шкільних та канцелярських на 69,3 відс.
Сільськогосподарськими підприємствами району зменшено виробництво курячих яєць на 4,0 відс.
За січень – лютий 2018 року будівельними підприємствами районувиконано робітв діючих цінах на 7,1 відс. менше відповідного періоду минулого року.
Значним залишається обсяг податкового боргу по платежах до Зведеного бюджету району, який зріс до початку року на 6,27 млн.грн. і на 01.04.2018 становив 19,97 млн.грн.
Заборгованість по страхових внесках на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування станом на 01.04.2018 складає 1,0 млн.грн.
Враховуючи підсумки роботи галузей господарського комплексу району за січень-березень 2018 року, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 27 квітня 2018 року № 271 «Про підсумки роботи галузей господарського комплексу області та виконання місцевих бюджетів за І квартал 2018 року», керуючись повноваженнями, передбаченими ст. 119 Конституції України, ст. 16, 28 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»:
1. Заступникам голови райдержадміністрації, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади :
1.1.Забезпечити в повному обсязі виконання завдань та прогнозних показників передбачених Програмою економічного і соціального розвитку району на 2018 рік, схваленої розпорядженням голови райдержадміністрації від 26.12.2017 № 590.
1.2. Провести детальний аналіз рейтингових показників соціально-
економічного розвитку району за підсумками І кварталу 2018 року та здійснити комплекс організаційних, управлінських заходів по їх покращенню.
2. Відділу економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації:
2.1. Здійснювати постійний контроль за показниками району, які передбачені обласним моніторингом соціально-економічного розвитку районів та міст обласного значення, особливо у яких допущено погіршення ситуації.
2.2.Спільно з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, розпорядниками коштів місцевих бюджетів активізувати роботу щодо залучення інвестицій, грантових коштів, фінансової допомоги від міжнародних та вітчизняних донорів з метою залучення позабюджетних коштів для фінансування програм розвитку соціальної та виробничої сфери.
3. Відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації:
3.1 Вжити організаційних заходів щодо своєчасного проведення сільськогосподарськими підприємствами в оптимальні терміни комплексу весняно-польових робіт.
3.2. Тримати на постійному контролі питання відтворення та збереження поголів’я всіх видів сільськогосподарських тварин.
3.3. Провести необхідну організаційну та інформаційну роботу щодо впровадження в районі проекту «Аграрні розписки в Україні».
3.4. Сприяти потенційним інвесторам в укладанні договорів оренди та розширенні посівних площ, активізувати роботу щодо пошуку інвесторів для модернізації сільськогосподарського виробництва, відродження недіючих комплексів з відгодівлі великої рогатої худоби та свиней.
3.5. Надавати всебічну допомогу сільськогосподарським підприємствам, фермерським господарствам та місцевим радам щодо максимального залучення коштів державного бюджету для підтримки сільськогосподарських товаровиробників.
3.6. Вжити заходів щодо надання об’єднаним територіальним громадам інформаційно-методичної та практичної допомоги стосовно підготовки необхідних документів для отримання фізичними особами дотації за утримання молодняка великої рогатої худоби в особистих селянських господарствах
4. Відділу містобудування, архітектури та інфраструктури райдержадміністрації :
4.1. Здійснювати контрольза утриманням, будівництвом, реконструкцією та ремонтом доріг комунальної власності населених пунктів району.
4.2. Координувати та тримати на постійному контролі виконання умов договорів пасажирських перевезень на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території району.
5. Виконавчим комітетам Степанської та Клесівської селищних рад, Люхчанської, Стрільської, Кузьмівської, Чудельської сільських рад спільно з відділом містобудування, архітектури та інфраструктури райдержадміністрації забезпечити проведення робіт з виготовлення генеральних планів та планів зонування територій населених пунктів: Двірець, Труди, Страшеве, Підгірник, Глушицьке, Гута-Перейма, Маслопуща, Дубняки, Зарів’я.
6. Відділу житлово-комунального господарства та екології райдержадміністрації:
6.1. Постійно здійснювати контроль щодо стану розрахунків за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги.
6.2. Проводити подальшу координацію робіт щодо впровадження в установах та організаціях району енергоефективних технологій.
6.3. Спільно з відділом освіти, молоді та спорту райдержадміністрації забезпечити підготовку та подання на обласний конкурс проектів з енергоефективності інвестиційних проектів по капітальному ремонту харчоблоків в навчальних закладах м.Сарни, сіл Стрільськ, Чемерне, Любиковичі, Костянтинівка, Глушиця, по утепленню фасадів та заміни покрівель Степанської ЗОШ І-ІІІ ст. та Сарненської СШР І ст. №5.
7. Рекомендувати виконкомам міської, селищних, сільських рад, в межах повноважень, вжити заходів щодо забезпечення впровадження системи роздільного збирання побутових відходів на підвідомчих територіях.
8. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, рекомендувати виконавчим комітетам місцевих рад, керівникам підприємств, установ та організацій вжити вичерпних заходів щодо стовідсоткового забезпечення розрахунків за житлово-комунальні послуги та спожиті енергоносії до початку опалювального сезону 2018-2019 року.
9. Управлінню праці та соціального захисту населення райдержадміністрації :
9.1. Забезпечити перерахунок житлових субсидій населенню відповідно до норм, передбачених чинним законодавством України.
9.2. Здійснювати контроль за недопущенням заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах, в установах та організаціях району.
10. Фінансовому управлінню райдержадміністрації, розпорядникам бюджетних коштів, рекомендувати виконавчим комітетам міської, селищних, сільських рад забезпечити:
10.1. Контроль за недопущенням росту дебіторської та кредиторської заборгованостей місцевих бюджетів.
10.2. Дотримання жорсткого режиму економії бюджетних коштів, оптимізації мережі бюджетних установ та штатної чисельності їх працівників.
10.3. Використання у повному обсязі коштів субвенцій державного і обласного бюджетів.
11. Фінансовому управлінню райдержадміністрації, Сарненській об’єднаній державній податковій інспекції Головного Управління Державної фіскальної служби у Рівненській області забезпечити постійний контроль за виконанням завдань із надходження платежів до бюджетів усіх рівнів та за усіма видами доходів.
12. Сарненській об’єднаній державній податковій інспекції Головного Управління Державної фіскальної служби у Рівненській області вжити невідкладних заходів щодо скорочення обсягу боргу до зведеного бюджету зі сплати єдиного соціального внеску.
13. Рекомендувати виконавчим комітетам міської, селищних, міських рад :
13.1. З метою недопущення зменшення надходжень до місцевих бюджетів плати за землю забезпечити перегляд та встановлення оптимальних ставок оподаткування для земельних ділянок, наданих у користування підприємствам залізниці (у межах смуг відведення), та гірничодобувним підприємствам для розробки родовищ корисних копалин.
13.2. Спільно з Сарненською об’єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Державної фіскальної служби у Рівненській області та Головним управлінням Держгеокадастру у Рівненській області активізувати роботу щодо приведення договорів оренди землі у відповідність із вимогами пункту 288.5 статті 288 Податкового кодексу України в частині встановлення розміру орендної плати за землю.
13.3. Вжити заходів щодо встановлення місцевих податків і зборів
на 2019 рік за формою, визначеною постановою Кабінету Міністрів України від
24 травня 2017 року № 483 «Про затвердження форм типових рішень про встановлення ставок та пільг зі сплати земельного податку та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки» та надання копій прийнятих рішень Сарненській об’єднаній державній податковій інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Рівненській області.
14. Робочій групі з підготовки перспективного плану формування територіальних громад Сарненського району на виконання пункту 2 статті 9 Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» забезпечити надання відповідним органам місцевого самоврядування району необхідної організаційної та інформаційної підтримки з питань формування об’єднаних територіальних громад відповідно до затвердженого в установленому порядку перспективного плану формування територій громад Рівненської області.
15. Виконавцям про хід виконання розпорядження інформувати відділ економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації щокварталу до 10 числа місяця наступного за звітним періодом.
16. Вважати таким, що втратило чинність розпорядження голови райдержадміністрації від 08.08.2017 №321 «Про підсумки роботи галузей господарського комплексу району за січень - червень 2017 року».
17. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступників голови райдержадміністрації відповідно до розподілу функціональних повноважень.
Голова адміністрації Я.Яковчук