Також дивіться новини на facebook.com

№ 308 від 31 липня 2018 року "Про підсумки роботи галузей господарського комплексу району за І півріччя 2018 року"

  Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови районної державної адміністрації
 
 

 31 липня2018 року                                                                                            № 308               

 
                                                                                                      

Про   підсумки  роботи    галузей

господарського комплексу району                                             
за І півріччя 2018 року
 
 

Обсяг реалізації промислової продукції за січень-травень поточного року зріс на 47,3 відс до відповідного періоду минулого року і становить                    470,4 млн.грн.

За січень-травень 2018 року порівняно з відповідним періодом минулого року промисловими підприємствами району збільшено виробництво ковбасних виробів та подібних продуктів з м’яса на 33,3 відс., здобних виробів                              на 39,5 відс., хлібобулочних виробів на 23,4 відс., деревини із сосни уздовж розпиляної чи розколотої, розділеної на частини чи лущеної, завтовшки більше 6 мм  у 116 разів, граніту необробленого або начорно обробленого на 8,6 відс.

 У аграрних підприємствах району зросло вирощування м’яса на 2,0 відс.,                    виробництво молока на 5,2 відс. Нарощено поголів’я великої рогатої худоби на 0,7 відс. в тому числі корів на 15,2 відс.

 Поголів’я свиней на 01 липня поточного року складає 764 голови і зросло до відповідного періоду минулого року на 58,0 відс.

 Станом на 01.04.2018 у господарський комплекс району залучено                          15,0 млн.дол. США прямих іноземних інвестицій, що на 3,7 відс. більше до обсягів на початок року. Обсяг капітальних інвестицій зріс на 2,0 відс.

 На 12,5 відс. зріс обсяг роздрібного товарообороту, який за січень-березень 2018 року становив – 142,5 млн. грн.

 Порівняно з січнем –квітнем 2017 року експорт та імпорт збільшилися відповідно в 2,1 рази та 2,6 рази.

      В порівнянні з відповідним періодом минулого року зросли надходження до зведеного бюджету на 39,4 відс., державного на 60,0 відс., місцевого на 25,7 відс.

           Бюджет району по власних доходах загального фонду за перше півріччя 2018 року перевиконаний на 22,9 відс., районний бюджет на 24,6 відс. до відповідного періоду минулого року.

 Надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхуваннястановить126,9 відс. до рівня аналогічного періоду минулого року.

Разом з тим, за основними видами промислової продукції зменшено виробництво каменю дробленого (щебеню) на 2,8 відс., гранул та брикетів з пресованої деревини на 28,7 відс., виробів столярних та конструкцій будівельних на 1,1 відс.

Виробництво валової сільськогосподарської продукції підприємствами агропромислового комплексу зменшилося порівняно з відповідним періодом 2017 року на 0,6 відс.

             В сільськогосподарських підприємствах зменшено поголів’я птиці на        9,3 відс., виробництво курячих яєць на 3,0 відс.

Обсяг будівельних робіт в діючих цінах скоротився на 53,1 відс. і склав                    2,3 млн.грн.

Обсяг пасажирських перевезень та пасажирооборот склали відповідно 99,0 відс. та 94,5 відс. до рівня 2017 року.

         Значним залишається обсяг податкового боргу по платежах до зведеного бюджету району, який на 01.07.2018 становив 17,6 млн.грн.

Заборгованість по страхових внесках на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування станом на 01.07.2018 складає 1004,0 тис.грн.

Враховуючи підсумки роботи галузей господарського комплексу району за січень-червень 2018 року, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 30 липня 2018 року № 496 «Про підсумки роботи галузей господарського комплексу області та виконання місцевих бюджетів за І півріччя 2018 року», керуючись повноваженнями, передбаченими ст. 119 Конституції України, ст. 16, 28 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»:

1. Заступникам голови райдержадміністрації, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, рекомендувати органам місцевого самоврядування детально проаналізувати стан виконання завдань та заходів, передбачених програмою економічного і соціального розвитку району на 2018 рік і з урахуванням визначених головою райдержадміністрації пріоритетів на 2018 рік та  вживати дієвих заходів щодо забезпечення безумовного виконання показників, затверджених Програмою.

2. Встановити персональну відповідальність заступників голови райдержадміністрації, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади в районі за забезпеченням позитивних показників соціально-економічного розвитку галузей, передбачених розпорядженням голови облдержадміністрації від 03.07.2018 №443 «Про проведення моніторингу та оцінки результативності реалізації державної регіональної політики у районах та містах обласного значення».

3. Відділу економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації:

3.1. Забезпечити щоквартальний моніторинг показників соціально-економічного розвитку району, передбачених оцінкою діяльності райдержадміністрації та дорученням голови райдержадміністрації від 19.07.2018 № 01/11/09-530/18 і здійснювати аналіз динаміки їх виконання.

          3.2. Спільно з керівниками промислових підприємств, на яких допущено спад виробництва продукції за підсумками першого півріччя 2018 року, вжити організаційних заходів щодо стабілізації та нарощування обсягів виробництва і реалізації конкурентоспроможної продукції.

         4. Відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації:

4.1. Вживати організаційних заходів щодо нарощування виробництва валової продукції сільськогосподарськими підприємствами та недопущення спаду поголів’я великої рогатої худоби і птиці в сільськогосподарських підприємствах району.

         4.2. Вжити заходів щодо збирання сільськогосподарськими товаровиробниками урожаю зернових культур в оптимальні агротехнічні строки, з дотриманням вимог безпеки праці та пожежної безпеки.

4.3. Вжити заходів щодо оптимізації структури посівних площ сільськогосподарських товаровиробників під урожай 2019 року з урахуванням потреб внутрішнього продовольчого ринку.

4.4. Вживати організаційних заходів щодо залучення сільськогосподарських товаровиробників до реалізації заходів державних програм фінансової підтримки.

         5. Відділу містобудування, архітектури та інфраструктури райдержадміністрації забезпечити контроль за ефективним і цільовим використанням коштів бюджетів всіх рівнів на будівництво та реконструкцію об’єктів соціально-культурного призначення, виконання яких передбачено на 2018 рік .

         6. Відділу житлово-комунального господарства та екології райдержадміністрації:

          6.1. Спільно з підприємствами – надавачами житлово-комунальних послуг тримати на постійному контролі проведення споживачами своєчасних та у повному обсязі розрахунків за спожиті енергоносії і надані житлово-комунальні послуги та активізувати проведення претензійно-позовної роботи.

         6.2. Забезпечити контроль за станом виконання планових показників, передбачених листом облдержадміністрації від 08.05.2018 №1098/02.2/2 щодо підготовки об’єктів закладів освіти, охорони здоров’я, соціально-культурного призначення до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 років .

          7. Управлінню праці та соціального захисту населення райдержадміністрації здійснювати постійний контроль за виконанням вимог чинного законодавства  в  частині  забезпечення 100-відсоткових розрахунків за пільгами та субсидіями, які надаються населенню на оплату житлово-комунальних  послуг  за  рахунок  субвенції  із  державного  бюджету.

8. Рекомендувати органам місцевого самоврядування переглянути договори оренди землі державної та комунальної власності та у разі систематичної несплати земельного податку або орендної плати розглянути питання щодо можливостей розірвання орендних відносин з орендарями, у яких наявні суми боргу з передачею вивільнених земель ефективним землекористувачам.

9. Сарненській об’єднаній державній податковій інспекції Головного Управління Державної фіскальної служби у Рівненській області:

9.1 Забезпечити недопущення нарощування існуючого податкового боргу та заборгованості з єдиного соціального внеску.

  9.2. Здійснювати постійний контроль за приведення договорів оренди землі, прийнятих органами місцевого самоврядування, у відповідність із вимогами п.288,5 статті 288 Податкового кодексу України в частині встановлення розміру орендної плати за землю.

         9.3. Ініціювати звернення до Господарського суду у Рівненській області з заявою про порушення провадження у справі про банкрутство по                                 ТОВ «Теплоенергосервіс – ТЕС» сума  податкового боргу 1368,6 тис. грн.

9.4.Спільно з Головним Управлінням Державної фіскальної служби у Рівненській області вирішити питання списання у підприємств-божників безнадійної пасивної податкової заборгованості, термін якої перевищує 1095 днів.

10. Рекомендувати органам місцевого самоврядування з метою забезпечення в повному обсязі надходжень до місцевих бюджетів від здійснення побічних лісових користувань і заготівлі другорядних лісових ресурсів організувати роботу щодо обліку фактично заготовлених ягід і дикорослих плодів та обсягів надходжень відповідних платежів до місцевих бюджетів.

11. Робочій групі з підготовки перспективного плану формування територій громад Сарненського району забезпечити на належному рівні інформаційно-консультативне та методичне сприяння створенню та функціонуванню об’єднаних територіальних громад.

Постійно надавати органам місцевого самоврядування зазначених громад організаційну та визначену законодавством ресурсну підтримку для здійснення ними делегованих державою повноважень.

12. Виконавцям про хід виконання розпорядження інформувати відділ економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації щокварталу до                           10 числа місяця наступного за звітним періодом.

13. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступників голови райдержадміністрації відповідно до розподілу функціональних повноважень.

 
 
Голова адміністрації                                                                         Я.ЯКОВЧУК